Окуражаване за покупка на 525TDS E34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 05 Сеп 2007, 21:22

Дизеловият двигател има много по голяма компресия както знаеш, това води до по бързо износване, отделно налягането и към главата е по голямо и рискът да ти хвърли гарнитура е много по голям, когато колата остарее малко.Само от тези две точки мога ти кажа, че в никакъв случай, живота не му е по дълъг, даже напротив.Отделно много усложнен двигател, тежък което се отразява на шарнири тампони на двигателя и т. н.Няма да споменавам за проблемите с ГНП-то и турбокомпресора, след 5, 6 годишна кола и цените им.Единствения плюс на дизела е че нафтата има по голяма мазилност и маже малко по добре горните сегменти.
За твърдението ти за пазарния дял, че 70% скачали да купуват дизели ,не съм го проверил и не го оспорвам, но ако наистина е така, то знаеш какво става :arrow: купуват си ново БМВ дизел и след 6-тата или 7-ата година там я продават на някой като този в тази тема дето пита дали да я вземе, а хората ти продават проблемите на този дизел да си чукаш главата с него и да обикаляш по сервизи и да кихаш мангизи за сложната му и скъпа подръжка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 05 Сеп 2007, 21:29

[quote="zvetiko"][/quote]

Няма нужда да развиваш локумите, които всеки дизелджия ги разпъва, щото те са ясни на всички :mhihi:

Блаженни са вярващите, а ти си в голяма заблуда относно 3/525ТДС М51 мотора.
Това е мега голям трошляк има доста изписано в тоя форум точно за тоя мотор и за хората патили си от него.
Достатъчно е малко да прочетеш, дано с твоя мотор да нямаш проблеми ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Сеп 2007, 21:49

Колеги,ТДС-а не е лош двигател.Просто колите тук са на по 500к км.
и моторите са си изпяли песента.Това е целия проблем.
Но все пак не бих си купил дизел,който да харчи с литър по-малко от 320-ка,
а поддръжката да е в пъти по-скъпа.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 05 Сеп 2007, 22:10

така става с тези мотори защото в българия има пазар само на евтини коли, а тези евтини коли са много експлоатирани. Това е истината!!! Е влезни в мобиле.де и виж колко струва един хубав тдс....4000-4500 евро и като му сложиш транспорт до българия и печалба за продавача и..... ти ще си купиш ли тдс за 10000 :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Сеп 2007, 22:15

Някой спомена, че М51 е тежък мотор....
ще кажа, че М51 е с 20 кг по-лек от М50Б20 ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 06 Сеп 2007, 0:01

///Vasko написа:Дизеловият двигател има много по голяма компресия както знаеш, това води до по бързо износване, отделно налягането и към главата е по голямо и рискът да ти хвърли гарнитура е много по голям, когато колата остарее малко.Само от тези две точки мога ти кажа, че в никакъв случай, живота не му е по дълъг, даже напротив.Отделно много усложнен двигател, тежък което се отразява на шарнири тампони на двигателя и т. н.Няма да споменавам за проблемите с ГНП-то и турбокомпресора, след 5, 6 годишна кола и цените им.Единствения плюс на дизела е че нафтата има по голяма мазилност и маже малко по добре горните сегменти.
За твърдението ти за пазарния дял, че 70% скачали да купуват дизели ,не съм го проверил и не го оспорвам, но ако наистина е така, то знаеш какво става :arrow: купуват си ново БМВ дизел и след 6-тата или 7-ата година там я продават на някой като този в тази тема дето пита дали да я вземе, а хората ти продават проблемите на този дизел да си чукаш главата с него и да обикаляш по сервизи и да кихаш мангизи за сложната му и скъпа подръжка.


По-голямото налягане е без значение за съвремените материали-всичко е въпрос на правилно изчисляване.Поне според мен дълговечноста на дизела спрямо бензина не подлежи на съмнение-всички промишлени и транспортни двигатели са дизелови и ако се трошаха толкова лесно ,поради високото налягане ,това едва ли щеше да компенсира икономичноста им или големият им въртящ момент.

Блаженни са вярващите, а ти си в голяма заблуда относно 3/525ТДС М51 мотора.
Това е мега голям трошляк има доста изписано в тоя форум точно за тоя мотор и за хората патили си от него.
Достатъчно е малко да прочетеш, дано с твоя мотор да нямаш проблеми


Във форума единствено срещам мнения на хора ,които карат бензин и казват ,че дизела е боклук.Не съм прочел нито едно мнение на човек ,който кара дизел и е казал ,че е кофти кола.Виждам постоянно теми от рода на не ми пали колата,скапа се дебитомера,проблем с ваноса.

И вече казаха,на какво се дължат проблемите с дизелите-просто това са двигатели на страшно много километри,на тези километри един бензинов двигател отдавна би се разпаднал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 06 Сеп 2007, 0:26

Niikoo_1 написа:
zvetiko написа:

Блаженни са вярващите, а ти си в голяма заблуда относно 3/525ТДС М51 мотора.
Това е мега голям трошляк има доста изписано в тоя форум точно за тоя мотор и за хората патили си от него.
Достатъчно е малко да прочетеш, дано с твоя мотор да нямаш проблеми ;)

Сигурно си прав!
От оплювките във форимите за този "скапан" М51 все повече се убеждавам, че БМВ имат най-смотаните пазарни прогнози и инженери, които 10 години не могата да се оправят с един дизелов дигател! Колко много несполучливи серии - Е36, Е34, Е38, Е39! Че чак набутаха и Опел с него :mhihi:
ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА!!!
М51 е един от много добрите мотори на БМВ! И както всяка една прецизна конструкция - изисква и прецизна поддръжка!
Не можеш да поддържаш атомна централа така, както поддържаш един ТЕЦ :mhihi:
Това, че на 80% от колите у нас са им изсмукани почти докрай жизнените сили от някой мазен жабар, без задължителните техически ослужвания, в последствие нашенче автоджамбазче купува бмв-то от италия без пари, продава го на поредния нещастен мераклия у нас и прави пачка на гърба на чуждото нещастие, си е голата истина!
БМВ е луксозна кола и това определя цената й и разходите за поддръжка. М51 може да има малко повече разходи по поддръжката от М52, но е по-икономичен и като цяло раходите по него са далеч по-малко, от колкото при бензиновия мотор. А и не мисля, че има по-слаби динамични показатели от М52.
И нека не пропускаме, че колата се управлява и поддъража от шофьора! Ако той е мърляч - и автомобила няма да изкара дълго!
Така, че колега BMWdrivers, аз мисля си направил добър избор за Е34 525 тдс. Ако успееш да спестиш и за Е39 - още по-добре, но читевите са от 15000 лв. на горе! За d нама да споменавам. :confused:
Важното е: първо през сервиза за проверка и после плащането :D
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Сеп 2007, 18:02

Колега не търси "окуражаване" а си отваряй очите и гледай, слушай, мери компресия и т.н. Ти ще купуваш определена кола а не TDS по принцип. А от кола до кола ................

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 06 Сеп 2007, 18:24

zvetiko написа:
///Vasko написа:Дизеловият двигател има много по голяма компресия както знаеш, това води до по бързо износване, отделно налягането и към главата е по голямо и рискът да ти хвърли гарнитура е много по голям, когато колата остарее малко.Само от тези две точки мога ти кажа, че в никакъв случай, живота не му е по дълъг, даже напротив.Отделно много усложнен двигател, тежък което се отразява на шарнири тампони на двигателя и т. н.Няма да споменавам за проблемите с ГНП-то и турбокомпресора, след 5, 6 годишна кола и цените им.Единствения плюс на дизела е че нафтата има по голяма мазилност и маже малко по добре горните сегменти.
За твърдението ти за пазарния дял, че 70% скачали да купуват дизели ,не съм го проверил и не го оспорвам, но ако наистина е така, то знаеш какво става :arrow: купуват си ново БМВ дизел и след 6-тата или 7-ата година там я продават на някой като този в тази тема дето пита дали да я вземе, а хората ти продават проблемите на този дизел да си чукаш главата с него и да обикаляш по сервизи и да кихаш мангизи за сложната му и скъпа подръжка.


По-голямото налягане е без значение за съвремените материали-всичко е въпрос на правилно изчисляване.Поне според мен дълговечноста на дизела спрямо бензина не подлежи на съмнение-всички промишлени и транспортни двигатели са дизелови и ако се трошаха толкова лесно ,поради високото налягане ,това едва ли щеше да компенсира икономичноста им или големият им въртящ момент.

Блаженни са вярващите, а ти си в голяма заблуда относно 3/525ТДС М51 мотора.
Това е мега голям трошляк има доста изписано в тоя форум точно за тоя мотор и за хората патили си от него.
Достатъчно е малко да прочетеш, дано с твоя мотор да нямаш проблеми


Във форума единствено срещам мнения на хора ,които карат бензин и казват ,че дизела е боклук.Не съм прочел нито едно мнение на човек ,който кара дизел и е казал ,че е кофти кола.Виждам постоянно теми от рода на не ми пали колата,скапа се дебитомера,проблем с ваноса.

И вече казаха,на какво се дължат проблемите с дизелите-просто това са двигатели на страшно много километри,на тези километри един бензинов двигател отдавна би се разпаднал.
Сега карам бензиново да. По простата причина обаче че 6-7години си чупих главата с ТДС-и Няма да навлизам конкретно какви са ми били проблемите за да не ставам банален а и мисля че повечето се досещат. На колегата мога да кажа само от личен опит:
Много динамичен мотор. Винаги съм казвал че върви прекрасно за кубатурата си и като се има в предвид че е дизел, дори сега въпреки че карам 200+коня кола не мога да кажа лошо за ТДС-а от към вървене. Обаче.... Колега не си купувай такава. Супер тежка е от към ремонти и много капризна кола. Аз не бих карал такава сега дори да ми е подарък.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 07 Сеп 2007, 0:31

газовата бутилка ми е 25литра.тръгнах от Хасково с пълна до горе.оттам в през Пловдив и след това в Пазаржик там градско-работа на място и проби разни отам обратнов Пловдив пак разходка из града и се прибирам преди малко в Хасково..не съм карал повече от 130 ама още не ми е свършила газта а съм минал до тук 252км..стрелката на бутилката е почти в края но има още...айде минете с ТДСса тия километри с 25лв та да ви питам къде ви е кяра че карате дизел :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 07 Сеп 2007, 1:12

ТДС е мотор който е модел от преди близо 15години... Това че БМВ са си го слагали в колите до 99 година мисля не е показателно че е добър...Щото освен БМВта с прецакан такъв двигател съм виждал и Ровър и Опел... Абе БМВ като са го правили просто са знаели че клиента има много кинти като купува БМВ ... Така че скачай на Бензина и си пей... М50 е с Пъти по здрав и по непретенциозен мотор от ТДС... И доста по ефтин за подръжка... Повечето ТДСи в БГ са на по над 500 000км това са адски много за тоя мотор... Изпял си е песента....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 07 Сеп 2007, 1:14

Покупката на >10 годишен дизел е нещо бая рисковано. Двигателя конструктивно и като експолоатационни характеристики си е супер, но е сигурно, че никой няма да плати разликата в цената за дизел при покупката на нов автомобил без да си е направил сметката, че ще я избие в каране. Така че вероятноста километрите на тия дизели да не са страшно много е минимална и от там и риска е максимален. А почне ли да се чупи, предимството в разхода на гориво спрямо бензина изчезва "яко дим". А бензиновия мотор дори и в по лошо състояние пак е значително по-евтин за подръжка и ремонт. Пък ако се гони икономия бензин + газ/метан е по-изгоден вариант отколкото дизел. Ама каква икономия с БМВ - не знам.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от DBZ » 07 Сеп 2007, 1:55

Добре де колеги, разправяте как всички тдс-и в бг са над 500к км и са вече за боклука. Ами ако се земе тдс от германия на 300к примерно, той няма ли да е читав. Все пак там немеца като му се преебе колата и веднага си я прави и то си я прави читаво щото има пари. От там не е ли оферта да си докараш някой тдс според вас?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Сеп 2007, 20:56

Хората си взимат коли ,за по 2000 лева и после искат да са перфектни.


Мненията отиват вече до следното- след като си купите някое издухано525 tds подръжката на двигателя ще е по-скъпа от подръжката на двигателя на някое издухано 520i.Лошото е ,че и в двата случая освен двигателя ще правите и доста други неща.Поне според мен свястно BMW за под 6-7000 лева никой няма да ви даде.А за това ,че искате да си купите някаква нереална мечта за 2-3000 лева,проблема си е ваш и ще патите-има ЛАДИ 80 година по 1000,вие искате да вземете BMW за 2000 и да нямате проблеми .

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 07 Сеп 2007, 22:24

zvetiko написа:Хората си взимат коли ,за по 2000 лева и после искат да са перфектни.


Мненията отиват вече до следното- след като си купите някое издухано525 tds подръжката на двигателя ще е по-скъпа от подръжката на двигателя на някое издухано 520i.Лошото е ,че и в двата случая освен двигателя ще правите и доста други неща.Поне според мен свястно BMW за под 6-7000 лева никой няма да ви даде.А за това ,че искате да си купите някаква нереална мечта за 2-3000 лева,проблема си е ваш и ще патите-има ЛАДИ 80 година по 1000,вие искате да вземете BMW за 2000 и да нямате проблеми .
прав си ама все пак риска да глътнеш бахура е много по голям с тия тдс-си..иначе вървят здраво ама с тия проблеми---сега че някои колеги немат проблеми с дизелите си-БРАВО-та никой не ви мисли лошото тука нооо...признайте си че ТДС си е малко капризен автомобил...преди 4дни една Е36 320-96та с М52матор при тестас кандидат купувачи си изпика антифриза заради спукан мъркучдо парното и добре че му светна червената лампа на уреда за температурата иначе....ужас.И както и да е -угасихме колата изстина тя смениха мъркуча и доляхме 4литра антифриз-объзвъздушихмея и колегата си замина по живо по здраво :!: :!: :!: та Въпроса ми е :?: :?: акотова се беше случило с М51 какъв щеше да е изхода :!: :!: :!: според мен-ФАТАЛЕН :(
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook