Ремък на динамото
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Ремък на динамото
Колеги,паля и при претрисането се къса ремъка може ли да е станала някаква беля или няма проблеми? И другото което е само той ли се сменя или и ролки? Как се сменя водния радиатор сваля ли се да знам поне да си сменя антифриза?
Ако не "свирят" ролките няма нужда да ги сменяш. Просто ги раздвижи и виж за луфтове. Само едната е с обтегач (амортисьор или пружина - според модела) и я виж нея защото ако е оригиналната може и да е дала фира.
Радиатора се сваля сравнително лесно (ако не е автоматик и е от старите радиатори в които охлждането на маслото е в секция вградена във водния радиатор; по-новите са с отделен малък радиатор)
- източва се антифриза от пробката
- разкачват се маркучите (ако е автоматик с вариант охлаждане във водния радиатор се откачват и неговите тръби) и кабелите от датчика
- маха се кожуха на перката
- отгоре има 2 щипки които се повдигат с отверка и се вадят - добре е да си вземеш защото ако са стари и пластмасата е "изгоряла" лесно се чупят (по около левче едната са)
Ако го почнеш това упражнение измий хубаво радиатора от вън (боклуците набити между питите и радиатора на климатика ако има такъв). Ако радиатора е в добро състояние можеш да го промиеш и от вътре но това си е по твоя преценка защото има вероятност и да текне от някъде ако е бил на финала!!!
НЕ ПУСКАЙ СИЛНА СТРУЯ вода или ПАРОСТРУЙКА!!! Ламелите на радиатора са тънки и се деформират лесно
Успех
Радиатора се сваля сравнително лесно (ако не е автоматик и е от старите радиатори в които охлждането на маслото е в секция вградена във водния радиатор; по-новите са с отделен малък радиатор)
- източва се антифриза от пробката
- разкачват се маркучите (ако е автоматик с вариант охлаждане във водния радиатор се откачват и неговите тръби) и кабелите от датчика
- маха се кожуха на перката
- отгоре има 2 щипки които се повдигат с отверка и се вадят - добре е да си вземеш защото ако са стари и пластмасата е "изгоряла" лесно се чупят (по около левче едната са)
Ако го почнеш това упражнение измий хубаво радиатора от вън (боклуците набити между питите и радиатора на климатика ако има такъв). Ако радиатора е в добро състояние можеш да го промиеш и от вътре но това си е по твоя преценка защото има вероятност и да текне от някъде ако е бил на финала!!!
НЕ ПУСКАЙ СИЛНА СТРУЯ вода или ПАРОСТРУЙКА!!! Ламелите на радиатора са тънки и се деформират лесно
Успех
Значи проблема се оказа друг,чупи ми се стойката на обтяжната ролка тази на който се закрепя онова малко амортисьорче(сменено скоро) и ми къса след това и 2-та ремъка.Отслабване на материала или нещо друго е причинило това!!! Сега го търся в релоаема ам нещо не мога да го намеря,някой ако знае какви пари струва горе-долу?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
на тдс-са се сменя ремъка със все стойката на туй амортисъорче
и то само оригинал 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Колеги,взех въпросната стойка полагаме ремъка както си е(принтирах от релоаема) и стигаме до амортисьорчето трябва да се понапъне малко?Това ли е начина за смяна или има друг начин за обтягане на ремъка?Някой ако е сменял или е гледал как става номера да сподели,че реших да питам някой от вас.Защото ми се струва много трудно това амортисьорче да се свие по някакъв си начин да си влезе на горния си болт,е примерно ремъка на климатика се полага и се опъва чрез ролката си за няма 2 мин.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани