разход 20/100 и прекъсване на ниските обороти
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Ако нещо се е..ава дебитомера... Има едно много просто решение ... Изключваш едната клема на акумулатора и оставяш колата за около половин час някъде...(Би трябвало и 15мин да свършат работа) Днес си изключих мойта и си оправи и обороти и всичко...Сега е пушка... 

за съжаление и това не помогна,колата седя с откачен акумолатор т.к заминах за Испания и не съм я карал,след това на 3 места диагностики правиха едните викат ламбда сонда за смяна ,другите викат дебитомер за смяна,един пък вика бубина имаш ама не мога да я хвана коя е,направо се видях в чудо с тез диагностики,двама едно и също не казват 

ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Е как пък не хващат бобина на диагностика не знам...
преди 3-4 месеца ми тресеше нещо мотора,смених бобина на 6-ти цилиндър и лула,точно след като ми казаха на диагностиката,че е заминала...и наистина след смяната си заработи нормално мотора...за да не ти кажат коя е(ако въобще е бобина),или лъжат,или нямат софтуера за диагностика... 


ами не знам колега какво да ти кажа,преди година имах проблем с изгоряла бубина и ходих в Велико Търново в диагностичен център на Бош,момчето там каза,че понякога може да се получи прекъсване след като бубинта загее,и взе една здрава бубина ,започна да откача моите една по една като ги сменяше с здравата,като помня че ме караше да подавам газ и да задържам на около 2000 оборота,и по този начин откри че на единия цилиндър бубината е здала багажа,а аз предния ден бях сменил свещите и помня че точно на мястото на изгоряата бубина свеща беше цялата очернена по порцелановата част.И доколкото помня каза ,че бубините се проверяват на специален стенд,дали това е така аз не мога да кажа.Но когато беше изгоряла бубината колата не вървеше нито на бензин а на газ беше страшна работа не можеше да откъсне,а сега в моя случай на газ върви добре,обаче на бензин е много зле в ниските обороти,като набере по не се усеща,само дето разхода е доста голям,а ми направи впечатление че след като загрее има малко подобрение.Kocil написа:Е как пък не хващат бобина на диагностика не знам...преди 3-4 месеца ми тресеше нещо мотора,смених бобина на 6-ти цилиндър и лула,точно след като ми казаха на диагностиката,че е заминала...и наистина след смяната си заработи нормално мотора...за да не ти кажат коя е(ако въобще е бобина),или лъжат,или нямат софтуера за диагностика...
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Виж си термометъра.Има два един до друг-единият е за приборите,другият е за ECU-то.Когато се скапе,може да дава много по-ниска температура,от там много по-богата смес.Най-простият вариант на проверка е просто да размениш куплунгите на двата термометъра и виж какво ще стане. 

а къде се намират тези термометри
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Съжалявам,но не зная при твоя модел къде се намират-попитай някой друг.При 525i ,М20 са до термостата,при 525 TDS са в задната лява част на двигателя.Давам ти съвета от собствен опит-колата ми вървеше ненормално,харчеше много и след хиляди диагностики при специалисти си премерих термометрите с мултицет и видях ,че този ,който подава информация на ЕCU-то ,показваше (-)20 градуса при загрят двигател.
благодаря колега за съвета,мисля първо да сменя дебитомера за проба и след това ако няма ефект да търся тези термометри както ме съветваш
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
иончев написа:благодаря колега за съвета,мисля първо да сменя дебитомера за проба и след това ако няма ефект да търся тези термометри както ме съветваш
Това е начина.

днес се порових из нета и попаднах на един каталог на БОШ и доколкото разбирам при моя мотор точно в дебитомера е термометъра които следи за температурата Medidor de masa de aire/Sensor
de temperatura това е на испански защото каталога е испански ако някой му е интересно слагам и линк http://www.bosch.com.co/divisiones/pdf/ ... nBosch.pdf
de temperatura това е на испански защото каталога е испански ако някой му е интересно слагам и линк http://www.bosch.com.co/divisiones/pdf/ ... nBosch.pdf
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
колеги днес бях на поедната диагностика и ми викат в сервиза, че показало 4 грешки,и ламбда сондата била заминала,след като изчистиха грешките колата работи около 3 минути нормално пак старата песен,поръ4ах дебитомер днес ще о сменя да видя резултата,въпросът ми е възможно ли е ри заминаа сонда да вдига чак толкова разхода,четох други мнения че при някой колеги вдигало с литър два,а при мене май е доста повече 

ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
След като чух ламбда сонда и се сещам за запушен катализатор-колата харчи много,върви лошо.При БГ условия най-добре е да го махнеш заедно със сондата и съответната настройка на ЕCU-то след това ,за да не ти се вдигне разхода от махането на ламбда сондата.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
иончев написа:днес се порових из нета и попаднах на един каталог на БОШ и доколкото разбирам при моя мотор точно в дебитомера е термометъра които следи за температурата Medidor de masa de aire/Sensor
de temperatura това е на испански защото каталога е испански ако някой му е интересно слагам и линк http://www.bosch.com.co/divisiones/pdf/ ... nBosch.pdf
Колега ,това е термометъра за входящият въздух.Аз ти говоря за термометри ,които показват температурата на двигателя-обикновено са един до друг и лесно ще ги откриеш-като извадиш куплунга на единият от тях ,уреда за температура на водата ще спре да работи.След ,което размени двата куплунга-уреда за температура на водата ще ти показва по-висока от нормалната температура,но това не трябва да те плаши,важно е да ти тръгне колата .
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани