Най-накрая и мойта отказа - изтекоха водите...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
И при мен стана нещо такова вчера....Изведнъж на светофара стрелката от средата за 10 секунди влезе в червеното.Спрях,изчаках малко и като тръгнах за 2 минути пак така.След това изчаках повече време,надух топлото на климатика до дупка и право при майстора.Засега се оказа,че пластмасовото казанче на радиатора се е спукало и водата е поизтекла.Онзи,на който го закарахме(радиатора),каза,че може да смени пластмасовата част и ще ми струва 50лв.,но не се знае кога пак ще избие този радиатор...Така че успях да намеря за 320лв. нов (BEHR) и реших,че това е по-добрия вариант.Взел съм и нов термостат и нова водна помпа.Проблема е,че все още не знаем какво е станало,дали прегряването е от спукания радиатор,или радиатора се е спукал заради прегряването-т.е. надула е отнякъде и се е спукал...Искрено се надявам след смяната на въпросните 3 неща проблема да изчезне,че карам колата от месец,а вече я смених половината....
рових миналия месец в руската зона на нета
за бмв.
две бяха нещата които се сочеха за слаби места
водната помпа и рейката.
не се посочваха други неща мамка му.
преди да вземама колата доста четох и тук и други неща.
едното ми око нон стоп е в датчика за водата.
явно почне ли да мърда стрелката трябва веднага да се види кво става иначе става шибано.
стрелката за нула време е в червената зона.
за бмв.
две бяха нещата които се сочеха за слаби места
водната помпа и рейката.
не се посочваха други неща мамка му.
преди да вземама колата доста четох и тук и други неща.
едното ми око нон стоп е в датчика за водата.
явно почне ли да мърда стрелката трябва веднага да се види кво става иначе става шибано.
стрелката за нула време е в червената зона.
- Гост
-
много колеги говорят за рейката-аз така и не стигнах до тоя проблем-може би има значение как и по кви точно дупки я караш.
помпата наистина е слабо място и за 100те лева,дето струва си струва да се предвари чупенето на пластмасовата турбинка.
а за водата от как карах тройката знам така: мръдне ли на 1мм от средата надясно ковеш,гасиш,фърляш ключа в най-дълбокия джоб и никакви опити за палене,а направо викаш некой да те дръпне до сервиз.
помпата наистина е слабо място и за 100те лева,дето струва си струва да се предвари чупенето на пластмасовата турбинка.
а за водата от как карах тройката знам така: мръдне ли на 1мм от средата надясно ковеш,гасиш,фърляш ключа в най-дълбокия джоб и никакви опити за палене,а направо викаш некой да те дръпне до сервиз.
Абе всички говорят за тази водна помпа и за някаква метална част по нея. Аз не видях тази, която съм взел каква е. На HANS PRIES e,но не знам дали е с метална част или с пластмасова. Иначе- радиатор (BEHR)-320лв., термостат (FEBI)-20лв. и помпата-70лв. Все още не е сглобена колата, но се надявам след смяната на горепосочените неща, проблемът да е отстранен...
480 лв за радиатор бер
80 лв за термостат на бер
220 за оригинална водна помпа на бмв от камор ...тия водни помпи от по 70 лв не издържат много...беше сменян от предишния собственик и както сменях виско майстора въртял помпата и като почна да вие на умряло хванахме го на време..така че внимавайте с тези евтини водни помпи
80 лв за термостат на бер
220 за оригинална водна помпа на бмв от камор ...тия водни помпи от по 70 лв не издържат много...беше сменян от предишния собственик и както сменях виско майстора въртял помпата и като почна да вие на умряло хванахме го на време..така че внимавайте с тези евтини водни помпи
Колеги,днес,след смяната въпросните радиатор,помпа и термостат,колата отмово загря!!Вече не знам какво да мисля...Всъщност то май няма какво-остана само главата май...А между другото да попитам-стори ми се ,че видях и друга възможна причина-след като температурата вече беше минала средата,спокойно си спрях перката с ръка,т.е. въртеше се доста слабо. Дали и от това може да е възникнал проблема?
SKISA написа:много колеги говорят за рейката-аз така и не стигнах до тоя проблем-може би има значение как и по кви точно дупки я караш.
помпата наистина е слабо място и за 100те лева,дето струва си струва да се предвари чупенето на пластмасовата турбинка.
а за водата от как карах тройката знам така: мръдне ли на 1мм от средата надясно ковеш,гасиш,фърляш ключа в най-дълбокия джоб и никакви опити за палене,а направо викаш некой да те дръпне до сервиз.
свалената помпа я гледах моята.
видимо нищоооо няма по нея дефектирало
турбината не беше пластмасова а от нещо като лек метал /покритие нещо като тефлон/
иначе освен посочените тук в темата водни помни се внасят и други немски.
на мен ми сложиха немска /фирмата беше от онези немски дълги имена с К започваше.../ цената и беше 120 лв.
малко отклонение от темата бмв
карал съм друга кола която започна да загрява
всичко смених
само един майстор ми каза за възможен проблем - гарнитура на главата.
нито мешаше вода и масло ,нито нищо.
свалихме главата.
и се оказа следното - гарнитурата на главата.
виодимо си личеше къде беше тръгнала...
явно засмуквала въздух и въздуха става като преграда и пречи на водата да циркулира нормално.
вероятно и тук става нещо подобно.
единия проблем е водната помпа. това е ясно.
но след това остава само гарнитурата на главата.
което също е малкото зло.
Re: Най-накрая и мойта отказа - изтекоха водите...
SKISA написа:Днес, след 5г юркане и мойта комби-нация отказа.
Даде фира нещо. Сигурно водна помпа, и изфуча водата за секунди... Спука се и пластмасовия капак на термостата и ще е за смяна и той..
Вече е на майстор, ама за да спя що годе спокойно - някой знае ли колко време му трябва на бензиновия 2л. като тръгне да грее да кривне глава или да фъцне гарнитура, щото аз минах към 1км от тръгването и като видях стрелката заковах на място и после на буксир....!?!?! Ама си беше у червеното и светна лампата...!!
и моита кочина загря и сменях водна помпа и термостат и си я карах на червеното светнало , казаха ми 4е е главата или гарнитурата ама ебаго кола на 160 000 как така главата , смениж термостат и помпа и се оправи ама пак губи вода от некъде

да попитам сега като не грее грам но губи по малко вода на ден възможно ли е да е главата или по скоо гарнитурата на главата? от там да изтича и да засмуква въздух и да очаквам скоро да засмуче достатъчно въздох че да стане възглавница и пак да загрее? да отварям ли главата чудя се?
- Гост
-
Re: Най-накрая и мойта отказа - изтекоха водите...
slav4o1 написа:SKISA написа:Днес, след 5г юркане и мойта комби-нация отказа.
Даде фира нещо. Сигурно водна помпа, и изфуча водата за секунди... Спука се и пластмасовия капак на термостата и ще е за смяна и той..
Вече е на майстор, ама за да спя що годе спокойно - някой знае ли колко време му трябва на бензиновия 2л. като тръгне да грее да кривне глава или да фъцне гарнитура, щото аз минах към 1км от тръгването и като видях стрелката заковах на място и после на буксир....!?!?! Ама си беше у червеното и светна лампата...!!
и моита кочина загря и сменях водна помпа и термостат и си я карах на червеното светнало , казаха ми 4е е главата или гарнитурата ама ебаго кола на 160 000 как така главата , смениж термостат и помпа и се оправи ама пак губи вода от некъде. радиатора е наред маркучите са стегнати ама ми пада с 1 чертичка на ден но поне вече не грее.
да попитам сега като не грее грам но губи по малко вода на ден възможно ли е да е главата или по скоо гарнитурата на главата? от там да изтича и да засмуква въздух и да очаквам скоро да засмуче достатъчно въздох че да стане възглавница и пак да загрее? да отварям ли главата чудя се?
Ами не е трябвало да я караш прегрята. Щом губи,а няма течове-почти сигурно имаш проблем вече с гарнитурата-дано не е и с главата. На 160хил или на 100 ,или на 200 - като дойде -не пита. Иди на читав майстор да я види-да не стане по-голема беля-то квот станало-станало вече,ама....
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани