Климатика не спира да работи- защо?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

Мнение от иончев » 27 Авг 2007, 13:32

напълно нормално е когато вентилатора е спрян и климатика да не работи в противен случай испаритела ще замръзне ако не се обухва с въздух тогава ще се получи преграда и няма да се получи охлаждане са въздуха
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 28 Авг 2007, 18:25

Проблемът при мен е че не мога да спра климатика и да остана само на духалка.
Нали знаеш че има едно копче "АС". От него се спира/пуска климатика. При мен вече то не фукнционира. Светва както трябва, само че независимо дали свети или не- климатикът си работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Авг 2007, 0:02

Кажи най-напред с климатроник ли си или с обикновен климатик.
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник,работата на компресора се поема от електрониката,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.Ако толкова искаш да го изключиш в този случай,с едно ЦК ключе може да прекъснеш единият от проводниците,които командват съединителя на компресора-като погледнеш компресора ,ще ги видиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 29 Авг 2007, 0:08

zvetiko написа:Кажи най-напред с климатроник ли си или с обикновен климатик.
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник,работата на компресора се поема от електрониката,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.Ако толкова искаш да го изключиш в този случай,с едно ЦК ключе може да прекъснеш единият от проводниците,които командват съединителя на компресора-като погледнеш компресора ,ще ги видиш.


Привет.
С двузонов климатик се водя.
Виж снимка:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Авг 2007, 21:47

Всички са двузонови при BMW.Колега,не знам защо не ти се изключва компресора със снежинката-според конфигурацията на бутоните имаш обикновен климатик,макар ,че в една тема бях срещал мнение ,че подобна конфигурация е възможна и при климатрониците.Значи,ти остава варианта с ЦК ключето. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 29 Авг 2007, 21:59

zvetiko написа:Всички са двузонови при BMW.Колега,не знам защо не ти се изключва компресора със снежинката-според конфигурацията на бутоните имаш обикновен климатик,макар ,че в една тема бях срещал мнение ,че подобна конфигурация е възможна и при климатрониците.Значи,ти остава варианта с ЦК ключето. ;)


Мда, аз и Viper-а се бяхме хванали на бас че тази конфигурация е САМО за климатици. А той твърдеше, че е и за климатроници...така и не разбрах къде е истината...

Както и да е...ще продължавам да го боря в свободното време, пък ако разбера нещо- ще пиша :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Авг 2007, 0:05

побългаряването с ,,цк,,е наи-лесно.Самия бутон сас снежинката работи ли въобще,може и релето за компресора да е забило.проблема не ти сериозен иди при кадърен жичкаджия

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 30 Авг 2007, 6:25

Е34 идва само с обикновен климатик,никога с климатроник.Дори и мойто 94-а си е обикновено.Проблема ти идва от блока за управление на парното и вентилацията който се намира зад кутията за парното , от дясната страна.Първите години имат проблем с изтичане на кондензатори които прецакват и платката впослествие.След 91-ва ги сменят с друг модел,доста по-надеждни,но и те понякога имат странни аномалии.Имал съм/карал 4-5 Е34-ки и всяка е била с характер.На 90-а 535 компресора работеше дори и когато копчето за вентилатора е на 0,трябваше да го спреш ръчно,от копчето "снежинка".На 95 525 трябваше го пуснеш от снежинката след всяко изгасване/запалване.И други.Модулите за всички години Е34 са абсолютно заменяеми.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

грешиш колега ...

Мнение от E34PSH » 30 Авг 2007, 9:14

bawareca написа:Е34 идва само с обикновен климатик,никога с климатроник.Дори и мойто 94-а си е обикновено.Проблема ти идва от блока за управление на парното и вентилацията който се намира зад кутията за парното , от дясната страна.Първите години имат проблем с изтичане на кондензатори които прецакват и платката впослествие.След 91-ва ги сменят с друг модел,доста по-надеждни,но и те понякога имат странни аномалии.Имал съм/карал 4-5 Е34-ки и всяка е била с характер.На 90-а 535 компресора работеше дори и когато копчето за вентилатора е на 0,трябваше да го спреш ръчно,от копчето "снежинка".На 95 525 трябваше го пуснеш от снежинката след всяко изгасване/запалване.И други.Модулите за всички години Е34 са абсолютно заменяеми.


Мойто Е34 525TDS e с климатроник и то фабричен !!!
Ето увери се сам:

Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Re: грешиш колега ...

Мнение от bawareca » 31 Авг 2007, 7:45

E34PSH написа:..............

Мдам,моя грешка :uups: Имах предвид че тука в щатите са само обикновени,незнайно и за мен защо.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 11.04.2004
Местоположение: София

Мнение от Sve » 01 Сеп 2007, 23:29

ivan. написа:...може и релето за компресора да е забило...


Мисля че тук е ключът от палатката 8)
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Сеп 2007, 20:59

моята е с обикновените вратки(дето казвате 4е са за обикновен климатик),незнам как е при вас но комресора при вкл.климатик се вкл. и изкл. сам. , имам и дат4ик до вратките,но това не е климатроник,защото при климатрониците като зададеш маx градуси компресора се изкл. автомати4но,а при мене трябва да го изкл.ра4но-това е само за топло.някои ''специалисти'' му измислиха и име -било ''термотроник''.незнам.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook