Климатика не спира да работи- защо?
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
напълно нормално е когато вентилатора е спрян и климатика да не работи в противен случай испаритела ще замръзне ако не се обухва с въздух тогава ще се получи преграда и няма да се получи охлаждане са въздуха
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Кажи най-напред с климатроник ли си или с обикновен климатик.
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник,работата на компресора се поема от електрониката,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.Ако толкова искаш да го изключиш в този случай,с едно ЦК ключе може да прекъснеш единият от проводниците,които командват съединителя на компресора-като погледнеш компресора ,ще ги видиш.
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник,работата на компресора се поема от електрониката,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.Ако толкова искаш да го изключиш в този случай,с едно ЦК ключе може да прекъснеш единият от проводниците,които командват съединителя на компресора-като погледнеш компресора ,ще ги видиш.
zvetiko написа:Кажи най-напред с климатроник ли си или с обикновен климатик.
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник,работата на компресора се поема от електрониката,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.Ако толкова искаш да го изключиш в този случай,с едно ЦК ключе може да прекъснеш единият от проводниците,които командват съединителя на компресора-като погледнеш компресора ,ще ги видиш.
Привет.
С двузонов климатик се водя.
Виж снимка:

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Всички са двузонови при BMW.Колега,не знам защо не ти се изключва компресора със снежинката-според конфигурацията на бутоните имаш обикновен климатик,макар ,че в една тема бях срещал мнение ,че подобна конфигурация е възможна и при климатрониците.Значи,ти остава варианта с ЦК ключето. 

zvetiko написа:Всички са двузонови при BMW.Колега,не знам защо не ти се изключва компресора със снежинката-според конфигурацията на бутоните имаш обикновен климатик,макар ,че в една тема бях срещал мнение ,че подобна конфигурация е възможна и при климатрониците.Значи,ти остава варианта с ЦК ключето.
Мда, аз и Viper-а се бяхме хванали на бас че тази конфигурация е САМО за климатици. А той твърдеше, че е и за климатроници...така и не разбрах къде е истината...
Както и да е...ще продължавам да го боря в свободното време, пък ако разбера нещо- ще пиша

Е34 идва само с обикновен климатик,никога с климатроник.Дори и мойто 94-а си е обикновено.Проблема ти идва от блока за управление на парното и вентилацията който се намира зад кутията за парното , от дясната страна.Първите години имат проблем с изтичане на кондензатори които прецакват и платката впослествие.След 91-ва ги сменят с друг модел,доста по-надеждни,но и те понякога имат странни аномалии.Имал съм/карал 4-5 Е34-ки и всяка е била с характер.На 90-а 535 компресора работеше дори и когато копчето за вентилатора е на 0,трябваше да го спреш ръчно,от копчето "снежинка".На 95 525 трябваше го пуснеш от снежинката след всяко изгасване/запалване.И други.Модулите за всички години Е34 са абсолютно заменяеми.

- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
грешиш колега ...
bawareca написа:Е34 идва само с обикновен климатик,никога с климатроник.Дори и мойто 94-а си е обикновено.Проблема ти идва от блока за управление на парното и вентилацията който се намира зад кутията за парното , от дясната страна.Първите години имат проблем с изтичане на кондензатори които прецакват и платката впослествие.След 91-ва ги сменят с друг модел,доста по-надеждни,но и те понякога имат странни аномалии.Имал съм/карал 4-5 Е34-ки и всяка е била с характер.На 90-а 535 компресора работеше дори и когато копчето за вентилатора е на 0,трябваше да го спреш ръчно,от копчето "снежинка".На 95 525 трябваше го пуснеш от снежинката след всяко изгасване/запалване.И други.Модулите за всички години Е34 са абсолютно заменяеми.
Мойто Е34 525TDS e с климатроник и то фабричен !!!
Ето увери се сам:

Re: грешиш колега ...
E34PSH написа:..............
Мдам,моя грешка


моята е с обикновените вратки(дето казвате 4е са за обикновен климатик),незнам как е при вас но комресора при вкл.климатик се вкл. и изкл. сам. , имам и дат4ик до вратките,но това не е климатроник,защото при климатрониците като зададеш маx градуси компресора се изкл. автомати4но,а при мене трябва да го изкл.ра4но-това е само за топло.някои ''специалисти'' му измислиха и име -било ''термотроник''.незнам.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани