E92 335xi
Модератор: Общи модератори
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
шпера си е шпер и винаги е добре дошъл
разлика в тези силни коли пак ще има все едно да връткаш на мокро и на лед

разлика в тези силни коли пак ще има все едно да връткаш на мокро и на лед


- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Шпера по никакъв начин не пречи на DSC освен че по-рядко се налага да се активира тази функция и в по-малка степен 

Айде бе нали всички величаете шпера .. Е30 318i със шпер е яката работа .. кажете какво прави шпера? С какво ви променя колите? Как работи? Какво толкова му е хубавото? Аз не разбирам и искам да прочета мнението ви..?
За 5ч и 30мин. съм сигурен, че са го прочели поне 20 човека, който подпират крак по бензиностанциите, влюбени в това чудо на техниката, чувал съм без брои истории как на не знам си кого колата със шпер била страшна чудесия, а сега си траят?!
За 5ч и 30мин. съм сигурен, че са го прочели поне 20 човека, който подпират крак по бензиностанциите, влюбени в това чудо на техниката, чувал съм без брои истории как на не знам си кого колата със шпер била страшна чудесия, а сега си траят?!
Повече тракшън уж дава.По-бързо излизане от завоите и тн. Лично не съм карал кола с шпер и същата без ,че да си извадя извода кое как е. Ама според мене щом и по формула едно ползват шперове все ще допринасят за хендлинга и тн на автомобила (болида) и тн.
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Turturelo написа:^ така ли? Не знаех ..![]()
Какво всъщност прави шпера?
Айде разправяй нали си световен капацитет.

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ами защото някак си не ти вярвам че не знаеш
Сигурен съм че ако напишеш 'шпер' във Гугъл ще намериш обяснение
А за другите:
Противоречащо на популярното мнение, целта на шпера НЕ Е да се плъзга гъза, а да помага на сцеплението. Тази цел я постига независимо дали си с 16ка, 25ца, М3 или джипка в калта.
ДСЦто е страшна система, но точно както Лъки каза, със шпер хубавото тръгване вече не зависи толкова от нея.
А въртенето е добре дошъл страничен ефект


А за другите:
Противоречащо на популярното мнение, целта на шпера НЕ Е да се плъзга гъза, а да помага на сцеплението. Тази цел я постига независимо дали си с 16ка, 25ца, М3 или джипка в калта.
ДСЦто е страшна система, но точно както Лъки каза, със шпер хубавото тръгване вече не зависи толкова от нея.
А въртенето е добре дошъл страничен ефект

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
WeiSTD написа:Ами защото някак си не ти вярвам че не знаешСигурен съм че ако напишеш 'шпер' във Гугъл ще намериш обяснение
А за другите:
Противоречащо на популярното мнение, целта на шпера НЕ Е да се плъзга гъза, а да помага на сцеплението. Тази цел я постига независимо дали си с 16ка, 25ца, М3 или джипка в калта.
ДСЦто е страшна система, но точно както Лъки каза, със шпер хубавото тръгване вече не зависи толкова от нея.
А въртенето е добре дошъл страничен ефект
Първото условие за добро тръгване в автомобилите, които възвеличават скатаните в момента съфорумци, е задкормилното устройство. При плъзгането също. В другите (нови) автомобили, където шпера е спестен, защото тежи излишно, а функцията му в критични моменти е иззета от различни системи. Колко пъти в нормалния живот един обикновен редови автомобил прави стартове с изключени системи, че да има нужна от екстра килограми отзад. Следващият основен проблем бе споменат от Наско Тъмния Ъгъл..
Затова написах 20 поста някой да седне и да обясни как работи шпера, какви са ползите и загубите от него. Следващият ми въпрос беше как работи при новите и старите автомобили, какви са предимствата и недостатъците. А последния е що за чудо е това DPC? Но освен празна тъпа тема и някой друг остроумен коментар никой не написа нищо, което показва колко "полезен" е станал този форум ...
ps. кажи сега пак за дините ..

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Дрън, дрън господин Всезнайко ... ако не си наясно има доста теми
свързани с понятието "шпер" или LSD, вземи чети и се запознай, ако
имаш да казваш нещо го кажи а не се прави на ощипана мома.
Аман от безмислени постове (ами като има такива професори то е ясно
защо е толкова разводнен този форум).
свързани с понятието "шпер" или LSD, вземи чети и се запознай, ако
имаш да казваш нещо го кажи а не се прави на ощипана мома.
Аман от безмислени постове (ами като има такива професори то е ясно
защо е толкова разводнен този форум).
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
rosen.kolarov написа:Дрън, дрън господин Всезнайко ... ако не си наясно има доста теми
свързани с понятието "шпер" или LSD, вземи чети и се запознай, ако
имаш да казваш нещо го кажи а не се прави на ощипана мома.
Аман от безмислени постове (ами като има такива професори то е ясно
защо е толкова разводнен този форум).



- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Лекция на тема шпер няма да правя защото има достатъчно изписан материял и в този форум и по целия нет. Пак ти казвам . . . Гугъл е много удобно нещо
Разликата в тегло между шпер и отворен диф е горе долу толкова колкото ако се изсереш преди да влезеш в колата. Сам съм ги вдигал и двата и знам. Също така на една и съща кола с едни и същи гуми и едно и също зад-кормилно съм видял каква е разликата между шпер и отворен диф.
От твойте мнения в тази тема не ми звучи че и ти можеш да кажеш същото.
Ако шпера беше излишен може би и М3ката нямаше да го има

Разликата в тегло между шпер и отворен диф е горе долу толкова колкото ако се изсереш преди да влезеш в колата. Сам съм ги вдигал и двата и знам. Също така на една и съща кола с едни и същи гуми и едно и също зад-кормилно съм видял каква е разликата между шпер и отворен диф.
От твойте мнения в тази тема не ми звучи че и ти можеш да кажеш същото.
Ако шпера беше излишен може би и М3ката нямаше да го има

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани