Колеги дайте съвет за една тръба

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Колеги дайте съвет за една тръба

Мнение от bobchosi » 23 Авг 2007, 0:45

Купих си един спортен въздушен филтър. Готин, е карбонов, не е лош. Към него има една широка тръба логично. тази тръба обаче е мека найлонова и със пръстени така че да може да се огъва. Та проблема е може ли да се стопи тръбата от топлината на двигателя и по принцип кви тръби се слагат на филтрите. Оригиналната тръба е по тясна. и нея не мога да изпозвам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 23 Авг 2007, 0:50

Е то през тая тръба топло не минава ;) Пък и би трябвало да е направена да носи на топло ако се опре някъде...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 23 Авг 2007, 0:52

Kartoff написа:Е то през тая тръба топло не минава ;) Пък и би трябвало да е направена да носи на топло ако се опре някъде...
То не ме притеснява вътре овънка да не се допре е въпроса че нема да е гот кат се разтече найлон по двигателя

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 23 Авг 2007, 9:39

Щом е в комплект с филтъра и ако е истински карбонов, мисля че ще са го измислили да издържа ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 23 Авг 2007, 12:31

SuPeR_FLY написа:Щом е в комплект с филтъра и ако е истински карбонов, мисля че ще са го измислили да издържа ;)
Ще го слагам. Пък довечера ще видим резултата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 23 Авг 2007, 15:25

SuPeR_FLY написа:Щом е в комплект с филтъра и ако е истински карбонов, мисля че ще са го измислили да издържа ;)
Moнтирах го след 20 мин работа на двигателя бая омеква маркуча и се награвя. Иначе държи ноу проблем. Ама възможно ли е да се нагрява въздуха вътре. Или той минава със голяма скорост и няма време да се нагрее.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 24 Авг 2007, 23:06

bobchosi написа:... Ама възможно ли е да се нагрява въздуха вътре...


Ъм бричет филтъра изолирал ли си го да не смучи топло от двигателя,
че се притеснявш за тая тръбичка. Щото ако знаеш какво количество,
въздух постъпва в двигателя, ще се сетиш, че тая тръбичка и да
се нагрее няма да има значение 8) Въпроса е да не смуче филтъра топъл
въздух. За т'ва оригиналните филтри смучат от някви места дет няма топло
от двигателя :D Та така. Или му направи някъф щит и нещо дет да
кара хладен въздух към филтъра, или не правиш нищо с тоя
карбонов :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: филтър

Иначе ти си си отговорил с ей т'ва:
bobchosi написа:...Или той минава със голяма скорост и няма време да се нагрее.

Минава хем бързо хем е толко много че няма много да му пречи това
че тръбичката е нагрята. Въпроса е да не смуче топло :mhihi: :mhihi:

Дай снимки да го видим тоя карбон :roll:

P.S. А бе с тоя филтър дан влизат врабчета и камъни в двигателя :confused:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook