Климатика не спира да работи- защо?
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Климатика не спира да работи- защо?
Колеги,
Вчера забелязах, че като съм врътнал да духа студено, независимо дали бутона AC свети или не, климатика все работи и не спира. Единственият начин да го спра е като изключа изцяло духането (ама как звучи само).
Някакви идеи защо?
П.С. По-рано имах проблем с бушон 25 (за втората степен на перката на климатика). Т.е. беше изгорял, но все пак, климата си се вкл. и изкл. както трябва. Смених го, но сега гледам пак е изгорял...
Поздрави,
Илия
Вчера забелязах, че като съм врътнал да духа студено, независимо дали бутона AC свети или не, климатика все работи и не спира. Единственият начин да го спра е като изключа изцяло духането (ама как звучи само).
Някакви идеи защо?
П.С. По-рано имах проблем с бушон 25 (за втората степен на перката на климатика). Т.е. беше изгорял, но все пак, климата си се вкл. и изкл. както трябва. Смених го, но сега гледам пак е изгорял...
Поздрави,
Илия
- Mitetooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
- Мечтае да кара: E31 850
Re: Климатика не спира да работи- защо?
един приятел с Орле има същия проблем-пуска парното на студено(климата е офф)...след 5 минути климата се пуска сама...след още 5 вече му е стопила бушона...ходи на майстори на "врачки"
ама нищо...според мене или нещо масата се ебава или оттечка няква...поздрави 


Пътят към славата е осеян с бутала и биели...
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Според мен проблема е в управлението на парното на таблото. Отвори го, прегледай за студени спойки, даже за по-лесно го презапои наново, смени кондензатори там из вътре ако има (на автоматичния контрол няма, на останалите модели не знам) и мисля, че ще се оправи. Друго за което се сещам е модула който е зад парното и се достъпва от страна на пасажера. Също би могъл да го отвориш и прегледаш за студени спойки и изпушили кондензатори.
Успех
Успех

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник, компресора стои постоянно включен,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
zvetiko написа:Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник, компресора стои постоянно включен,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.
Не мога да се съглася с теб.. освен ако не е включена рециркулацията, но дори тогава компресора се включва на интервали за малко... При мен ако е изключен климатика и рециркулацията компресор НЕ включва.
Последна промяна Gemar на 14 Авг 2007, 17:18, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Е ,то е ясно ,че компресора не върти постоянно и работи на командни интервали,иначе изпарителят ще се заледи.Но при автоматичният климатик ,компресора стои винаги в готовност за включване ,за да може да се подържа зададената температура,докато при еър кондишъна се включва и изключва от бутона със снежинката.Имаше даже колеги от форума ,които се оплакваха от това ,че компресора им стои постоянно включен ,когато са с климатроник.
Последна промяна zvetiko на 16 Авг 2007, 21:40, променена общо 1 път
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
при мене което и коп4е да натисна тръгва климатика
снежинката само и вътрешната циркулация да натисна пак тръгва компресора
снежинката само и вътрешната циркулация да натисна пак тръгва компресора
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
При мен е същата работа, а май не трябва да е така. Не трябва ли само снежинката да е климатик, а кръгчето да си върти въздуха вътре без клима? И колеги да ви питам имат ли значение врътките на температурата при пуснат климатик? Имам предвид дали ще изключи компресора ако стане в купето 24 градуса? Не съм с климатроник, но се чудя каква е тази решетчица между врътката за вентилатора и температурната врътка за десния пасажер. Не е ли това датчика за температурата е купето?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Не виждам какво толкова се учудвате-нали затова климатроник се казва на автоматичният климатик,който сам определя кога и какво да пуска ,докато обикновеният климатик се пуска и спира ръчно със снежинката.
@Zubcho ,снежинката и кръгчето са две различни и независими едно от други неща-с едното пускаш и спираш еър кондишана ,с другото регулираш достъпа на външният въздух.
След като не си с климатроник ,с врътките за температурата не определяш работата на компресора.
Решетчицата е точно това ,което предполагаш-въпроса е дали при теб има датчик зад нея-намира се в горният и край.
И накрая да не би да бъркате ,когато мислите ,че компресора работи непрекъснато защото ремъчната му шайба се върти непрекъснато-гледата вътрешноста на шайбата,където се намира електромагнитният съединител, дали се върти.
@Zubcho ,снежинката и кръгчето са две различни и независими едно от други неща-с едното пускаш и спираш еър кондишана ,с другото регулираш достъпа на външният въздух.
След като не си с климатроник ,с врътките за температурата не определяш работата на компресора.
Решетчицата е точно това ,което предполагаш-въпроса е дали при теб има датчик зад нея-намира се в горният и край.
И накрая да не би да бъркате ,когато мислите ,че компресора работи непрекъснато защото ремъчната му шайба се върти непрекъснато-гледата вътрешноста на шайбата,където се намира електромагнитният съединител, дали се върти.
Последна промяна zvetiko на 16 Авг 2007, 21:39, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
И аз така си мислех за снежинката и кръгчето ама не е така, което и да натисна все си духа студено, само дето при снежинката взема въздух от вън, а при кръгчето само си го върти вътре. Мисля, че не трябва да е така, ама знам ли.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:И аз така си мислех за снежинката и кръгчето ама не е така, което и да натисна все си духа студено, само дето при снежинката взема въздух от вън, а при кръгчето само си го върти вътре. Мисля, че не трябва да е така, ама знам ли.
Ама нали точно за това говоря-кръгчето и снежинката са независими едно от друго.Ако е натисната снежинката, еър-кондишъна ти работи нон стоп ,а с кръгчето определяш външен или вътрешен въздух да изстудява.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
loobian написа:Колеги, днес е денят за разглабяне и ще го гледаме защо така се ебава тоя климатик.
Ще пиша довечера...с резултатите![]()
Благодаря за инфото
да не е преебан блока за управление нещо
щото на мене като ми е спрян вентилатора немога да включа климата
чак като врътна вентилатора и тръгва климатика
пък може и копчето да е преебано да не е заседнало

27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани