BMW 525 2,5TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 525 2,5TDS
Привет.
Преди да пусна тази тема, изчетох доста неща, но не намерих това което ме интересува.
Може ли да ми кажете колко харчи на градско и извънградско BMW 525 2,5TDS?
И колко е нормално да струва при година на производство 1999 г. 156 000 км?
Преди да пусна тази тема, изчетох доста неща, но не намерих това което ме интересува.

Може ли да ми кажете колко харчи на градско и извънградско BMW 525 2,5TDS?
И колко е нормално да струва при година на производство 1999 г. 156 000 км?
Би трябвало да струва 17.000-19.000лв. в зависимост от екстрите и колко е подържана.
Разход:
Градско:
12.5-13.5л при задръстване
9.5-11л при почивните дни
Извън градско:
до 80км/ч - 4.8-5л
до 120км/ч - 5.5-6.5л
до 180км/ч - 7-8л
Тези дани са за автоматик!
Разход:
Градско:
12.5-13.5л при задръстване
9.5-11л при почивните дни
Извън градско:
до 80км/ч - 4.8-5л
до 120км/ч - 5.5-6.5л
до 180км/ч - 7-8л
Тези дани са за автоматик!
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Извън града Ено ти е дал разхода много точно!
В момента съм с нов регулиращ блок на ГНП-то и аванса ми е настроен на 4. От понеделник до сега съм изминал точно 103 км. градско и разхода с пуснат климатик е 8,7 - 9,3 л. (без гонки).
Оценката по Шваке на базов модел Е39 525 тдс '99 г е 6304 Евро. От там нататък следва цената на екстрите, която към момента е на 25 % от първоначалната. Така с PDC, 6 SRS, DSC, пълен ел.пакет, навигация, кожен салон, пръскалки на фаровете, климатроник-комфорт цената е около 8500 - 9000 евро. Летите джанти са в стандартното оборудване.
Дано случиш на добър екземпляр. И само от Германия! За италиянска най-много 12000 лева ако е с всички екстри.
Успех!
В момента съм с нов регулиращ блок на ГНП-то и аванса ми е настроен на 4. От понеделник до сега съм изминал точно 103 км. градско и разхода с пуснат климатик е 8,7 - 9,3 л. (без гонки).
Оценката по Шваке на базов модел Е39 525 тдс '99 г е 6304 Евро. От там нататък следва цената на екстрите, която към момента е на 25 % от първоначалната. Така с PDC, 6 SRS, DSC, пълен ел.пакет, навигация, кожен салон, пръскалки на фаровете, климатроник-комфорт цената е около 8500 - 9000 евро. Летите джанти са в стандартното оборудване.
Дано случиш на добър екземпляр. И само от Германия! За италиянска най-много 12000 лева ако е с всички екстри.
Успех!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Извинявай Бианко, че задавам въпрос встрани от темата ти.
Колега Коларов, този "регулиращ блок на ГНП-то" горната "плочка" ли е и защо аванса е настроен на 4?
Аз занесох помпата си за смяна на уплътненията в НН Сервиз и там на стенд я бяха настроили на 3.5. После в Дару повреме на диагностика софтуерно направиха аванса на 5.6 (казаха ми, че трябвало да е между 5 и 7). Сега колата е в Юве и там след развиване на 4 болта и преместване на цялата плочка ще върнат малко аванса под 5.
При всички тези манипулации колата харчеше според комп-а от 13 до 15
Та, въпроса ми е за наште стари автомобили, кое е оптималното число за настройка на ГНП-то, така че колата хем да не е спъната хем да не харчи прекалено много?
Бианко, за изправен ТДС автоматик с климатроник и гуми 205 (235) на 16"(17") се настрой за реален разход около 12 - 13 л в София.
Успех!
Колега Коларов, този "регулиращ блок на ГНП-то" горната "плочка" ли е и защо аванса е настроен на 4?
Аз занесох помпата си за смяна на уплътненията в НН Сервиз и там на стенд я бяха настроили на 3.5. После в Дару повреме на диагностика софтуерно направиха аванса на 5.6 (казаха ми, че трябвало да е между 5 и 7). Сега колата е в Юве и там след развиване на 4 болта и преместване на цялата плочка ще върнат малко аванса под 5.
При всички тези манипулации колата харчеше според комп-а от 13 до 15

Та, въпроса ми е за наште стари автомобили, кое е оптималното число за настройка на ГНП-то, така че колата хем да не е спъната хем да не харчи прекалено много?
Бианко, за изправен ТДС автоматик с климатроник и гуми 205 (235) на 16"(17") се настрой за реален разход около 12 - 13 л в София.
Успех!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
noiseless написа:....Колега Коларов, този "регулиращ блок на ГНП-то" горната "плочка" ли е и защо аванса е настроен на 4?
Аз занесох помпата си за смяна на уплътненията в НН Сервиз и там на стенд я бяха настроили на 3.5. После в Дару повреме на диагностика софтуерно направиха аванса на 5.6 (казаха ми, че трябвало да е между 5 и 7). Сега колата е в Юве и там след развиване на 4 болта и преместване на цялата плочка ще върнат малко аванса под 5.
При всички тези манипулации колата харчеше според комп-а от 13 до 15
Регулиращ блок на ГНП-то e "плочката". Настроиха аванса на 4 понеже ми се струва, че колата е позагубила малко мощност. Мощността определено се възвърна.
Преди настройката разхода ми беше завишен с около 2 л. Градско гореше меду 11-13, а извън градско ~ 9л. Скоростта стигаше 160 с мъка. Сега разхода в града с включен климатроник е под 9,3

Настройката на авнаса, доколкото знам, се извършва механично с местене на "плочката". Ако в Дару са ти бъзикали нещо ДДЕ-то, в Юве трябва да върнат всичко по обратен ред.
Причината за тези екстремни настройки на аванса е най-вероятно, си мисля, разтягане на веригата. А нормалните стойности наистина са от 5 до 7. Не мога да се сетя за други причини, защото гледах параметрите на МАФ и МАП сензорите, налягането на турбото - всичко си е в норма.
Самата ГНП не знам как е. Твойта за какво я сваля?
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
pazokolarov,
Помпата ми я сваляха, защото беше разбита оста и, та покрай нея смениха и всички уплътнения, но плочката си е старата - за сега си била добре.
Авансът в Юве също ми го направиха около и под 4 - за удивителния ефект от това съм написал цяла тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61112
На теб къде ти настройваха ГНП-то?
Помпата ми я сваляха, защото беше разбита оста и, та покрай нея смениха и всички уплътнения, но плочката си е старата - за сега си била добре.
Авансът в Юве също ми го направиха около и под 4 - за удивителния ефект от това съм написал цяла тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61112
На теб къде ти настройваха ГНП-то?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани