BMW 525 2,5TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.08.2007

BMW 525 2,5TDS

Мнение от bianko » 15 Авг 2007, 0:21

Привет.
Преди да пусна тази тема, изчетох доста неща, но не намерих това което ме интересува. :(
Може ли да ми кажете колко харчи на градско и извънградско BMW 525 2,5TDS?
И колко е нормално да струва при година на производство 1999 г. 156 000 км?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 15 Авг 2007, 7:57

Би трябвало да струва 17.000-19.000лв. в зависимост от екстрите и колко е подържана.

Разход:
Градско:

12.5-13.5л при задръстване
9.5-11л при почивните дни

Извън градско:

до 80км/ч - 4.8-5л
до 120км/ч - 5.5-6.5л
до 180км/ч - 7-8л

Тези дани са за автоматик!
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Авг 2007, 11:16

Извън града Ено ти е дал разхода много точно!
В момента съм с нов регулиращ блок на ГНП-то и аванса ми е настроен на 4. От понеделник до сега съм изминал точно 103 км. градско и разхода с пуснат климатик е 8,7 - 9,3 л. (без гонки).
Оценката по Шваке на базов модел Е39 525 тдс '99 г е 6304 Евро. От там нататък следва цената на екстрите, която към момента е на 25 % от първоначалната. Така с PDC, 6 SRS, DSC, пълен ел.пакет, навигация, кожен салон, пръскалки на фаровете, климатроник-комфорт цената е около 8500 - 9000 евро. Летите джанти са в стандартното оборудване.
Дано случиш на добър екземпляр. И само от Германия! За италиянска най-много 12000 лева ако е с всички екстри.
Успех!
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.08.2007

Мнение от bianko » 15 Авг 2007, 11:54

Много тенкс.
Обаче този който си бях харесал са го продали. Има и един бензинов, но май много ще харчи, а?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Авг 2007, 12:47

Да, прав си! 8)
Има мнооого писано по въпроса. Купуваш каквото ти е на сърце! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 15 Авг 2007, 13:13

Извинявай Бианко, че задавам въпрос встрани от темата ти.
Колега Коларов, този "регулиращ блок на ГНП-то" горната "плочка" ли е и защо аванса е настроен на 4?
Аз занесох помпата си за смяна на уплътненията в НН Сервиз и там на стенд я бяха настроили на 3.5. После в Дару повреме на диагностика софтуерно направиха аванса на 5.6 (казаха ми, че трябвало да е между 5 и 7). Сега колата е в Юве и там след развиване на 4 болта и преместване на цялата плочка ще върнат малко аванса под 5.
При всички тези манипулации колата харчеше според комп-а от 13 до 15
:roll:
Та, въпроса ми е за наште стари автомобили, кое е оптималното число за настройка на ГНП-то, така че колата хем да не е спъната хем да не харчи прекалено много?

Бианко, за изправен ТДС автоматик с климатроник и гуми 205 (235) на 16"(17") се настрой за реален разход около 12 - 13 л в София.
Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 15 Авг 2007, 15:25

eno написа:до 120км/ч - 5.5-6.5л


Дам, това мога да го потвърдя със снимков материал при ръчни скорости :mhihi: НО дизела е от тоя втория на ОМВ ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 15 Авг 2007, 16:17

Само Premium Diesel и газ :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Авг 2007, 19:00

noiseless написа:....Колега Коларов, този "регулиращ блок на ГНП-то" горната "плочка" ли е и защо аванса е настроен на 4?
Аз занесох помпата си за смяна на уплътненията в НН Сервиз и там на стенд я бяха настроили на 3.5. После в Дару повреме на диагностика софтуерно направиха аванса на 5.6 (казаха ми, че трябвало да е между 5 и 7). Сега колата е в Юве и там след развиване на 4 болта и преместване на цялата плочка ще върнат малко аванса под 5.
При всички тези манипулации колата харчеше според комп-а от 13 до 15

Регулиращ блок на ГНП-то e "плочката". Настроиха аванса на 4 понеже ми се струва, че колата е позагубила малко мощност. Мощността определено се възвърна.
Преди настройката разхода ми беше завишен с около 2 л. Градско гореше меду 11-13, а извън градско ~ 9л. Скоростта стигаше 160 с мъка. Сега разхода в града с включен климатроник е под 9,3 :!: , макс. скорост още не съм я пробвал. Но! Напомням, че "плочката" ми е нова!
Настройката на авнаса, доколкото знам, се извършва механично с местене на "плочката". Ако в Дару са ти бъзикали нещо ДДЕ-то, в Юве трябва да върнат всичко по обратен ред.
Причината за тези екстремни настройки на аванса е най-вероятно, си мисля, разтягане на веригата. А нормалните стойности наистина са от 5 до 7. Не мога да се сетя за други причини, защото гледах параметрите на МАФ и МАП сензорите, налягането на турбото - всичко си е в норма.
Самата ГНП не знам как е. Твойта за какво я сваля?
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 15 Авг 2007, 19:45

И аз се извинявам на колегата за темата но той получи достатъчно добри отговори.Колега Коларов моля те да ми отговориш на личното ми,или нищо не си получил :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 16 Авг 2007, 15:28

pazokolarov,
Помпата ми я сваляха, защото беше разбита оста и, та покрай нея смениха и всички уплътнения, но плочката си е старата - за сега си била добре.
Авансът в Юве също ми го направиха около и под 4 - за удивителния ефект от това съм написал цяла тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61112
На теб къде ти настройваха ГНП-то?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook