ПОМОЩ СПЕШНО
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
ПОМОЩ СПЕШНО
Много моля колегите с изградено мнение за Е34ката да помагат.
520 24V 150кс. или 525 170к.с една и съща цена едни и съши екстри.
525цата я карах (много е стегната) и ми хареса а 520 още не съм.
моля "+" и "-" на двете
520 е с климатроник и с механичния километрж, а 525 с климатик и с дигиталния(не съм сигурен че така се казва)
предварително благодаря
520 24V 150кс. или 525 170к.с една и съща цена едни и съши екстри.
525цата я карах (много е стегната) и ми хареса а 520 още не съм.
моля "+" и "-" на двете
520 е с климатроник и с механичния километрж, а 525 с климатик и с дигиталния(не съм сигурен че така се казва)
предварително благодаря
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
благодаря Ви момчета просто в момента съм пред страшна дилема по всяка вероятност в следващите 10мин. ще взема окончателно решение.
и аз предполагам че 20к.с. не са от кой знае какво значение, но идеята ми беше че нали тази 525ца се води стария мотор и дали има някакви минуси
и аз предполагам че 20к.с. не са от кой знае какво значение, но идеята ми беше че нали тази 525ца се води стария мотор и дали има някакви минуси
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
525
Щото освен конете на 525 въртящия момент е 222Nm при 4300 оборота
а на 520 е 190Nm при 4700 оборота (без ванос)
Демек М20 рулез



Щото освен конете на 525 въртящия момент е 222Nm при 4300 оборота
а на 520 е 190Nm при 4700 оборота (без ванос)

Демек М20 рулез



Последна промяна zAcK на 10 Авг 2007, 14:13, променена общо 3 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Въпреки, че съм пристрастен(М50 е по-добрият мотор), в случая М20В25 е по-доброто решение. Вярно, че е по-ранен модел на ДВГ, но търпи повече модификации(като почнем от газта, срещу която викат всички, но повечето си слагат и стигнем до турбинка или чарджър). А и тези 20 коня(ако не са умрели де)+ по-големият въртящ момент ще са ти много полезни при пуснат климатик. Абе както е казал Пух Мечо: Колкото повече, толкова повече!





- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
TheBoss написа:Въпреки, че съм пристрастен(М50 е по-добрият мотор), в случая М20В25 е по-доброто решение. Вярно, че е по-ранен модел на ДВГ, но търпи повече модификации




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
zAcK написа:TheBoss написа:Въпреки, че съм пристрастен(М50 е по-добрият мотор), в случая М20В25 е по-доброто решение. Вярно, че е по-ранен модел на ДВГ, но търпи повече модификации
![]()
С по-малко пари става 3.1 литра
![]()
Дай някав МАТРЯЛ по въпроса?
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
///peter написа:Дай някав МАТРЯЛ по въпроса?
Ireland Engineering, а иначе 3.0 проект http://www.davelength.net/car/engine.html
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ПОМОЩ СПЕШНО
M20 B25 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани