За катализаторите, екологията и още нещо ....
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
georgivar написа:В тая връзака и инициативите за премахване на акциза ми се виждат смешни.
В тая връзка щи напомня че 1,4 ДВГ вече стигна (серийно) 140коня че ги и задминава, скоро и те ше са акцизни! К'во китайско мотопедче ли ше караш. Ся се опитвам да си взема кола която е (според това с кой точно мотор я намеря) между 165/220 коня (иначе кубатурата е една и съща) и к'во за 2 коня тряа плащам на държавата за ?? че не мога да разбера? За пътищата ли, за екологията ли, за к'во..? Парите за акциз които ще дам са ми данаци тех.прегледи и т. на т. в Германия за минимум 3 години. Пропуснах колата е с ЕУР2 (в най-лошия случай) и е края на 80-те началото на 90-те производство. (Просто такава ми върши работа за мястото където ще се ползва).
П.С. Отделно искам да Те питам дали БМВ 523i можеш да го вкараш без акциз и дали АУДИ А8 2.5TDI (725TDS) или А6 2,6 V6 не са по-акцизни от него. То 520D е на кантара :-(.
Re: За катализаторите, екологията и още нещо ....
Не знам дали е хубаво написано но претендирам да е точно и то не защото съм го чел някъде, а защото лично на мен ми се е случвало при "рутиина проверка" да ми искат тази купчинка от документи. И ако евентуално не са ти на едно място и ако не ги дадеш на куп се почва : и още, и още и още....
Та мисълта ми е не е кога и с какви промени са въвведени тези изисквания, а че бюрокрацията е страхотна и при толкова документи вероятността просто да не представиш един от тях е пропорционална с броя им а от там и вероятността да си в нарушение със съответните последствия. И ако продължава така скоро шофьорите ще се качват на колите си като пилотите на самолетите с онези големи черни куфарчета с всякакъв вид бумаги - технически, разрешителни, регистрации, сертификати, заверки .......
Та за това идеше реч

Та мисълта ми е не е кога и с какви промени са въвведени тези изисквания, а че бюрокрацията е страхотна и при толкова документи вероятността просто да не представиш един от тях е пропорционална с броя им а от там и вероятността да си в нарушение със съответните последствия. И ако продължава така скоро шофьорите ще се качват на колите си като пилотите на самолетите с онези големи черни куфарчета с всякакъв вид бумаги - технически, разрешителни, регистрации, сертификати, заверки .......
Та за това идеше реч
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани