BMW 530D + вода + нафта = 71% по-малко вредни газове
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
BMW 530D + вода + нафта = 71% по-малко вредни газове
Германец приспособи автомобили да се движат със смес от нафта и вода
30.07.2007 10:07
Гюнтер Крамб (Günther Kramb), 76 годишен собственик на дилърски център за продажба на автомобили BMW в градчето Зимеринг в Германия, преработи два автомобила за работа на смес от нафта и вода.
Автомобилите имат променени дизелови двигатели и изпускат много по-ниски емисии от вредни газове, пише Auto Bild. Журналисти от списанието са се запознали с двата автомобила - BMW 530d и Volkswagen Lupo 1.2 TDI.
Според Крамб най-добро изгаряне може да се постигне само с помощта на вода. „Дори дървата в камината горят най-добре когато не са съвсем сухи”, казва той.
Преди да бъде впръскано горивото в горивната камера, специално устройство добавя около 20% вода в нафтата. Като резултат се наблюдава снижаване на вредните газове със 71%.
Така скъпите филтри с които най-модерните дизелови двигатели са оборудвани в последно време, стават излишни. Благодарение на откритието на Крамб се намаляват не само серните окиси, но и изпускания въглероден двуокис, поради намаления разход на гориво.
Данните давани от Крамб се потвърждават и от анализ на откритието направен от развойния център на BMW в Щайер.
Всъщност опитите да се гори смес от нафта и вода не са нови. Проблемът досега беше, че никой не успяваше добре да смеси двете части. Това беше причина сместта от вода и нафта да се използва само при голямо натоварване на двигателя, а при стартиране и при празен ход се използваше само чисто дизелово гориво.
Гюнтер Крамб решава този проблем като смесва водата и нафтата в самия двигател. Създал е специална електронна система, която определя съотношението на двете части в сместа според нужното потребление във всеки момент. Водата и нафтата са в отделни резервоари снабдени със система която ги превръща в емулсия.
Редакторите от Auto Bild не намират никаква разлика в динамичните показатели на автомобилите на Крамб в сравнение със серийните им версии. На своето преработено за работа със смес от нафта и вода BMW 530d Гюнтер Крамб е изминал вече 20 хиляди км без да регистрира какъвто и да е проблем.
цитат: http://news.automedia.bg/read/2351.html
30.07.2007 10:07
Гюнтер Крамб (Günther Kramb), 76 годишен собственик на дилърски център за продажба на автомобили BMW в градчето Зимеринг в Германия, преработи два автомобила за работа на смес от нафта и вода.
Автомобилите имат променени дизелови двигатели и изпускат много по-ниски емисии от вредни газове, пише Auto Bild. Журналисти от списанието са се запознали с двата автомобила - BMW 530d и Volkswagen Lupo 1.2 TDI.
Според Крамб най-добро изгаряне може да се постигне само с помощта на вода. „Дори дървата в камината горят най-добре когато не са съвсем сухи”, казва той.
Преди да бъде впръскано горивото в горивната камера, специално устройство добавя около 20% вода в нафтата. Като резултат се наблюдава снижаване на вредните газове със 71%.
Така скъпите филтри с които най-модерните дизелови двигатели са оборудвани в последно време, стават излишни. Благодарение на откритието на Крамб се намаляват не само серните окиси, но и изпускания въглероден двуокис, поради намаления разход на гориво.
Данните давани от Крамб се потвърждават и от анализ на откритието направен от развойния център на BMW в Щайер.
Всъщност опитите да се гори смес от нафта и вода не са нови. Проблемът досега беше, че никой не успяваше добре да смеси двете части. Това беше причина сместта от вода и нафта да се използва само при голямо натоварване на двигателя, а при стартиране и при празен ход се използваше само чисто дизелово гориво.
Гюнтер Крамб решава този проблем като смесва водата и нафтата в самия двигател. Създал е специална електронна система, която определя съотношението на двете части в сместа според нужното потребление във всеки момент. Водата и нафтата са в отделни резервоари снабдени със система която ги превръща в емулсия.
Редакторите от Auto Bild не намират никаква разлика в динамичните показатели на автомобилите на Крамб в сравнение със серийните им версии. На своето преработено за работа със смес от нафта и вода BMW 530d Гюнтер Крамб е изминал вече 20 хиляди км без да регистрира какъвто и да е проблем.
цитат: http://news.automedia.bg/read/2351.html
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
То има и коли дето само на вода се движат, но има едни брадати чичковци в едни арабски държавки дето се стараят много за да не се продават такива коли масово . . . все още.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Това е супер.Само дето нали се сещате,че световната икономика се крепи на петрола.За сега никой няма изгода да се кара с нов вид гориво.Едва ли мозъците дето конструират двигателите не им е ясно това откритие
Ето един пример макар и преди време
"През 1933 приключва проект по поръчка на Дженеръл Мотърс и Дженеръл Електрикс за електрически автомобил, захранван по въздуха. Има 7 свидетели на тестовете, при които автомобилът се е движил с максимална скорост от 140км/ч.
Един от свидетелите е бил Марк Твен, който е добър личен приятел на Тесла. Най-вероятно автомобилът е приютен в сейфовете на двете компании до момент, в който бензинът няма да е нужен
Поздрави:)

"През 1933 приключва проект по поръчка на Дженеръл Мотърс и Дженеръл Електрикс за електрически автомобил, захранван по въздуха. Има 7 свидетели на тестовете, при които автомобилът се е движил с максимална скорост от 140км/ч.

Поздрави:)
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
хахахахахах туртурело точно така и не само вода (кал и другии производни на 30+ годишните резервоари и находчиви бензинджий)
- G-POWER
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24.02.2007
- Местоположение: СоФиЯ (ЧеПиНцИ)
- Пол: Мъж
- Кара: жените да полудяват по карането му!
- Мечтае да кара: M - power...
- SpeeD_GT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.06.2007
- Местоположение: наше село София
- Кара: 318 CI
Ема не казват нищо за разхода.То само добавя 20% вода . Такаче петролецо пак ще тече 

Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми
Има пари па нема гуми

- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
SpeeD_GT написа:Ема не казват нищо за разхода.То само добавя 20% вода . Такаче петролецо пак ще тече
Благодарение на откритието на Крамб се намаляват не само серните окиси, но и изпускания въглероден двуокис, поради намаления разход на гориво.



- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
zayo написа:"През 1933 приключва проект по поръчка на Дженеръл Мотърс и Дженеръл Електрикс за електрически автомобил, захранван по въздуха. Има 7 свидетели на тестовете, при които автомобилът се е движил с максимална скорост от 140км/ч.Един от свидетелите е бил Марк Твен, който е добър личен приятел на Тесла. Най-вероятно автомобилът е приютен в сейфовете на двете компании до момент, в който бензинът няма да е нужен
Поздрави:)
Зайко, ако Марк Твен (1835 - 1910) е бил свидетел:
Цитат: "GM, founded in 1908, in Flint, Michigan...".
Както излиза, ако съберем 2+2: "В периода 1908-1910, автомобил на ГМ е развил скорост над 140 км/ч, и то захранван по въздуха".
Имайте предвид, че скорости над 100 км/ч за началото на 20 век са постигани изключително на писти, и са считани за огромни.
Има едно много просто обяснение защо такива проекти досега не са прилагани - не са били икономически оправдани.
До момента по-евтин и икономически изгоден енергоносител от петрола и неговите производни не е намерен.
Така че дори и това, което цитираш да е вярно, не виждам защо трябва да е намесена световната конспирация, евреите, арабите и тайните служби (поне).
Touring & windsurf club
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Turturelo написа:този топлата вода открил .. ние благодарение на нашите бензиностанции откога го правим това нещо .. ехеее ..

На по сериозна тема, само чакайте да видите какво ще се случи ако кака Хилари стане президентка на Щатите. До 10-15 години ще си сипваме гориво от кухненските чешми.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
amd написа:И третата световна война ще се води за вода, а не за петрол
Ами да . . . по Европата може да не е проблем но тука от 3 години е забранено да си миеме колите с маркуч на вънка.
Да сме си зимали по 4 минути душове, вообще си е проблем водата, а за Африка да не говорим.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
има някаква логика в това
то даже и само вода да впръскаш в нажежената горивна камера ще работи двигателя тъи като водата ще се изпари веднага а
превръщаики се от течно в газообразно състояние тя увеличава обема си многократно
само че въпроса е че камерата ще изстине
та сигурно като се пали нафтата изпарява водата и тн.
то даже и само вода да впръскаш в нажежената горивна камера ще работи двигателя тъи като водата ще се изпари веднага а
превръщаики се от течно в газообразно състояние тя увеличава обема си многократно

само че въпроса е че камерата ще изстине

та сигурно като се пали нафтата изпарява водата и тн.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани