Колеги май имам проблем и въпрос за газ
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Колеги май имам проблем и въпрос за газ
Значи единия проблем, който може и да си внушавам, че го имам обаче май наистина нещо не е в ред е, че като ходих снощи да се дърпаме с приятели и забелязах, че колата ми във високите обороти не е това, което беше. Аз ли нещо съм се объркал, но имам чувстото, че преди на 1-ва и 2-ра само като я натисна и влиза в лютеницата, а сега над 5К гледам я нещо се зории. Двигателя е М50Б20. Така, това имам чувството, че стана след като си сложих газ
. Обаче си сложих газов инжекцион и той не би трябвало да пипа вървенето на бензин , или бъркам ??? Възможно ли е все пак компа на газовия инжекцион да пипа нещо по компа на мотора и нещо там да се е прецакало ?? Имам и друго съмнение, заедно с газта махнах катализатора и ми сложиха на негово място гърне, само дето майсторите са сложили резонаторно гърне... Та възможно ли е то да спъва високите, може би ако не е подходящо и е с малък диаметър или незнам и аз какво
. Абе колата си върви не е като да е спряла, ама нещо тромави са високите и то не говоря за 3-та, ами 1-ва и 2-ра.
Имам и въпрос за тоя газов инжекцион... Абе на вас кога ви превключва на газ ?? Аз имам чувството, че много късно ми превключва. Ми аз почти си ходя до работа докато вземе, че превключи. Значи днеска сутринта вярно, че беше малко по-хладно - 15-ина градуса май го казаха, обаче чаках я 2 мин по часовник на място уж да загрее, после тръгнах и след 2 км се сети, че трябва да мине на газ, а стрелката за температурата почти беше стигнала в средата
. Интересно ми е при вас как е ?


Имам и въпрос за тоя газов инжекцион... Абе на вас кога ви превключва на газ ?? Аз имам чувството, че много късно ми превключва. Ми аз почти си ходя до работа докато вземе, че превключи. Значи днеска сутринта вярно, че беше малко по-хладно - 15-ина градуса май го казаха, обаче чаках я 2 мин по часовник на място уж да загрее, после тръгнах и след 2 км се сети, че трябва да мине на газ, а стрелката за температурата почти беше стигнала в средата

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
газовия инжекцион превключва след определена работна температура, 25-40 градуса на охладителната течност.

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
моята превключва след като стрелката мине синята зона - мисля че на около 60-тина градуса.
не е хубаво да превключва на ниска температура щото се скапват мембраните на изпарителя.
не е хубаво да превключва на ниска температура щото се скапват мембраните на изпарителя.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани