Колеги май имам проблем и въпрос за газ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Колеги май имам проблем и въпрос за газ

Мнение от Pavlinius » 31 Юли 2007, 9:58

Значи единия проблем, който може и да си внушавам, че го имам обаче май наистина нещо не е в ред е, че като ходих снощи да се дърпаме с приятели и забелязах, че колата ми във високите обороти не е това, което беше. Аз ли нещо съм се объркал, но имам чувстото, че преди на 1-ва и 2-ра само като я натисна и влиза в лютеницата, а сега над 5К гледам я нещо се зории. Двигателя е М50Б20. Така, това имам чувството, че стана след като си сложих газ :mhihi: . Обаче си сложих газов инжекцион и той не би трябвало да пипа вървенето на бензин , или бъркам ??? Възможно ли е все пак компа на газовия инжекцион да пипа нещо по компа на мотора и нещо там да се е прецакало ?? Имам и друго съмнение, заедно с газта махнах катализатора и ми сложиха на негово място гърне, само дето майсторите са сложили резонаторно гърне... Та възможно ли е то да спъва високите, може би ако не е подходящо и е с малък диаметър или незнам и аз какво :roll: . Абе колата си върви не е като да е спряла, ама нещо тромави са високите и то не говоря за 3-та, ами 1-ва и 2-ра.

Имам и въпрос за тоя газов инжекцион... Абе на вас кога ви превключва на газ ?? Аз имам чувството, че много късно ми превключва. Ми аз почти си ходя до работа докато вземе, че превключи. Значи днеска сутринта вярно, че беше малко по-хладно - 15-ина градуса май го казаха, обаче чаках я 2 мин по часовник на място уж да загрее, после тръгнах и след 2 км се сети, че трябва да мине на газ, а стрелката за температурата почти беше стигнала в средата :roll:. Интересно ми е при вас как е ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 31 Юли 2007, 16:14

Не ти ли превключва на газ,като минеш определени обороти?2500-3000 някъде?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 31 Юли 2007, 16:17

газовия инжекцион превключва след определена работна температура, 25-40 градуса на охладителната течност.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 31 Юли 2007, 22:06

газ-рейсър :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 01 Авг 2007, 9:57

моята превключва след като стрелката мине синята зона - мисля че на около 60-тина градуса.

не е хубаво да превключва на ниска температура щото се скапват мембраните на изпарителя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 01 Авг 2007, 10:20

NAPSTERS написа:газ-рейсър :mhihi:


аз са гоних на бензин бе :mhihi: .

60С не са ли много . Нали уж трябва да е между 30 и 40, аз поне така съм чел. А някой да има информация за температурите, на които отговаря стрелката за температурата ? Демек в средата като е колко градуса ще рече и на горния ръб на синьото ?
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook