Колеги ще се взима печка !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колеги ще се взима печка !!!
Колеги така се бях наточил за бензиново BMW E 46 320-ка ( 150 коня , 6-к ). Човека на баща ми беше намерил едно бензиново BMW 320-ка и вчера трябваше да го качат на автовоза , НО вчера се обажда автоджамбазина на баща ми и му казва цитирам " намерил съм на сина ти много яко BMW E 46 само че дизелово 99-та година 136 коня и му казва на баща ми , Ти си луд ако не вземеш дизела !!!!! И сега баща ми иска да вземе дизела ( 7300 евро със драскотина на калника обаче , но иначе уж всичко перфектно , със мултифункционален волан , лети джанти и други просототии ). Човека , каза да помислим с баща ми до утре и да му кажеме какво да качва , бензина или нафтата !!! И сега - аз искам разбира се бенизна 320-ка 6-к , все пак си е младежка кола
, са са ми годините , гаджетата чакат
не може да се сравни тоя рев на 6-ка сас печката , ама баща ми НЕ дизела ще е !!!! И аз вече се примирявам , все пак той ще дава парата , но искам да ми разясните някои работи , струва ли си , и кое по върви E 36 325 TDS ( 6-ка ) или Е 46 136 ( 4 цилиндрово комън рейл ) ?????? Или да нахалствам за бензиновото ???? Много ми е мъчно за бензинката , но не сме много паралииии и баща ми си внуши некои работи
Знам че има много теми за това , но моля ви кажете как е вървежа при тия дизели ( то е ясно че мощен рев няма да има , но поне че оди ли и най - важното може ли да върти гуми тая печка ). Колеги ако дават яко проблеми тия дизели казвайте да покажа на баща ми какво пишете да се откаже
от нафтата .








- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
проблемчета тоз дизел си дава ,пригответе си парици за нов дебитомер и турбо ... бензиновия шестак е много по добър избор ,особено ако са на една цена .Но пък погорява около 9-10 средно поне
Хубаво я гледай да не плачкаш после: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=49154 или http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56287

- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
дизела е икономичен, но по-скъп за подръжка ми се струва.. бензинката е луда! все пак шестака е съвсем различен двигател
ще се кефиш много и ще искаш яко да го настъпваш! аз съм сигурен че поне първите 2000 км ще я караш с яко газ
според мен, която и да вземете, ще си доволен.. но както знаеш, кола се избира според нуждите на човека, а в твоя случай, нуждите на баща ти са по-важни
успех на теб и да се похвалиш после
само БМВ



успех на теб и да се похвалиш после

само БМВ

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ivoo написа:Хубаво я гледай да не плачкаш после: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=49154 или http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56287
споко не го плаши .. виж колко дизели се навъдиха напоследък няма как да няма и проблемни

това че всеки ден има теми с проблеми в Е36 и въпреки това всеки се хвърля на него нали

Аз не го плаша .Просто му давам 1-2 линка ,да види що е дизел и има ли то почва у нас? Аз по принцип мразя дизелите/ да ме извинят заклетите дизелджий/ но немога да разбира тяхното предимство пред бензина.Виж нов дизел 1-2 годишен, като че ли съм съгласен ,ама 9-10 год. на :РЕАЛНИ: 130-150К
нещо не се връзва.Били икономични . Да Фиеста, Корса , Пунто и др. такива със сигурност са икономични , ама и подръжката им е в пъти по ефтена от БМВ. А специално този ДВГ на Е 46 има проблеми.И когато дойде времето за подмяна на детайли по двигателя / а то винаги идва в България/ тогава икономийте свършват.Започва :пестенето от закуски: за да се съберат 2-3 хил . лева за да ти върви колата.Е, не на всички се случва ,но който изкара: късмет: започва да се пита /може би/ Колко още трябва да платя , и какво още да сменя, за да се оправи даденият проблем?


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ivoo написа:Аз не го плаша .Просто му давам 1-2 линка ,да види що е дизел и има ли то почва у нас? Аз по принцип мразя дизелите/ да ме извинят заклетите дизелджий/ но немога да разбира тяхното предимство пред бензина.Виж нов дизел 1-2 годишен, като че ли съм съгласен ,ама 9-10 год. на :РЕАЛНИ: 130-150Кнещо не се връзва.Били икономични . Да Фиеста, Корса , Пунто и др. такива със сигурност са икономични , ама и подръжката им е в пъти по ефтена от БМВ. А специално този ДВГ на Е 46 има проблеми.И когато дойде времето за подмяна на детайли по двигателя / а то винаги идва в България/ тогава икономийте свършват.Започва :пестенето от закуски: за да се съберат 2-3 хил . лева за да ти върви колата.Е, не на всички се случва ,но който изкара: късмет: започва да се пита /може би/ Колко още трябва да платя , и какво още да сменя, за да се оправи даденият проблем?
тука нема такива които пестат от закуски ве

тука сме мноо арни БМВ не е случайна марка .... не ни обиждай щом сме си го купили ше си го гледаме

иначе 46 дизела е мн икономичен ако не си разбрал

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
bam-bam написа:ivoo написа:Аз не го плаша .Просто му давам 1-2 линка ,да види що е дизел и има ли то почва у нас? Аз по принцип мразя дизелите/ да ме извинят заклетите дизелджий/ но немога да разбира тяхното предимство пред бензина.Виж нов дизел 1-2 годишен, като че ли съм съгласен ,ама 9-10 год. на :РЕАЛНИ: 130-150Кнещо не се връзва.Били икономични . Да Фиеста, Корса , Пунто и др. такива със сигурност са икономични , ама и подръжката им е в пъти по ефтена от БМВ. А специално този ДВГ на Е 46 има проблеми.И когато дойде времето за подмяна на детайли по двигателя / а то винаги идва в България/ тогава икономийте свършват.Започва :пестенето от закуски: за да се съберат 2-3 хил . лева за да ти върви колата.Е, не на всички се случва ,но който изкара: късмет: започва да се пита /може би/ Колко още трябва да платя , и какво още да сменя, за да се оправи даденият проблем?
тука нема такива които пестат от закуски ве![]()
тука сме мноо арни БМВ не е случайна марка .... не ни обиждай щом сме си го купили ше си го гледаме
иначе 46 дизела е мн икономичен ако не си разбрал
само да не траа сменяш турбото... че една икономия пада...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Sharo написа:bam-bam написа:ivoo написа:Аз не го плаша .Просто му давам 1-2 линка ,да види що е дизел и има ли то почва у нас? Аз по принцип мразя дизелите/ да ме извинят заклетите дизелджий/ но немога да разбира тяхното предимство пред бензина.Виж нов дизел 1-2 годишен, като че ли съм съгласен ,ама 9-10 год. на :РЕАЛНИ: 130-150Кнещо не се връзва.Били икономични . Да Фиеста, Корса , Пунто и др. такива със сигурност са икономични , ама и подръжката им е в пъти по ефтена от БМВ. А специално този ДВГ на Е 46 има проблеми.И когато дойде времето за подмяна на детайли по двигателя / а то винаги идва в България/ тогава икономийте свършват.Започва :пестенето от закуски: за да се съберат 2-3 хил . лева за да ти върви колата.Е, не на всички се случва ,но който изкара: късмет: започва да се пита /може би/ Колко още трябва да платя , и какво още да сменя, за да се оправи даденият проблем?
тука нема такива които пестат от закуски ве![]()
тука сме мноо арни БМВ не е случайна марка .... не ни обиждай щом сме си го купили ше си го гледаме
иначе 46 дизела е мн икономичен ако не си разбрал
само да не траа сменяш турбото... че една икономия пада...
дам слагаш ново турбо което пак ще се избие спрямо бензина ако караш доста

абе за тфа сам казал газ му е майката ама пак то нали бмв не ставало на газ и било срамно


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аве незнам за е46
ама на е60ката ремонта последвал заради гръмнало турбо беше 8000лв ...
добре, че застраховката плати ....
ама на е60ката ремонта последвал заради гръмнало турбо беше 8000лв ...
добре, че застраховката плати ....
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
320 бензин също не е лош с неговите 4 ламбда сонди
при избора ти е по-важно колко КМ караш годишно и въобще за какво ползваш колата си


при избора ти е по-важно колко КМ караш годишно и въобще за какво ползваш колата си

- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колега колата на първо място ще е за сваляне на гажета
( базикам се ). Значи на седмица ще права по около 200 км, но на мен ще ми се кара и ще се разкарвам натук натам и ще права повече. Еми както се подразбира няма само аз да я карам , а и баща ми , на мен ще ми трябва да си ходя на даскало , да си ходя на село , на хижи и т. нат ., но мисля че вече е взет дизела , така че няма смисъл вече да говориме.


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани