едно въпросче за любителите на газ,

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 28 Юли 2007, 16:26

stambo_81dg написа:a aз да питам за аванс процесор някои да знае
нещо по въпроса ??
и разликата голяма ли е с него и без :?:
тва за метана :!:

аванс коректора доста добре влияел на метан от към вървеж обаче увеличавал и процента на гърмежите

в рено форума ги правят , ето какво разправя човека

rumen
разбирач

Публикации: 934

Renault 19


Отново за АВАНСПРОЦЕСОРЪТ
« Отговор #3 -: 03 Октомври 2005, 00:43 »

От няколко дена се каня да пиша подробно за гърменето във входящия колектор (кихане).
Изключително неприятно и понякога скъпо струващо явление.
Причините са коментирани но ще ги изброя пак.
Свещи,кабели,дистрибуторна капачка,палец,бедна смес,клапан.
Клапана е последен в списака не случайно.
Все пак преди да се тръгне за ремонт на глава е нормално да се сменят консумативите.
Моите наблюдения са на едн случай от дистрибуторна капачка
десетинна от свещи.
Във това влажно време дистрибуторната капачка прави конденз. Въпреки че изглежда добре едно забърсване със суха салфетка няма да й навреди.
Добре е да се монтират клапи "кихалки" от които ударната вълна да излиза от затворения обем за пълните инжекции задължително!
Без тях тя пак си излиза но трошейки разни пласмаси.

Механизма на взрива е следния:
Най често отслабената искра не успява да запали горивната смес.
Тя се запалва по късно когато се отваря изпускателния клапан .
По късно когато се отвори всмукателния клапан огъня се прехвърля във смукателния колектор.
А там има няколко литра въздух и горивна смес във съотношение идеално за взрив.

Каква е връзката със аванс поцесора ще кажат модераторите.

Ами кола (такси) която гърми от време на време след слагане на аванс процесор почва да гъми "при всяко потегляне".
Освен това колкото е по голям аванса
толкова "по на всяко потегляне" има гръм.
Причината е че при по голям аванс запалването на сместа е затруднено допълнително от по ниското налягане съответно температура.


Извесно е че монтирането на газова уредба повишава изискванията към изрядноста на запалителната система.Корекцията на аванса (без значение по какъв начин се прави) действа във същата посока уви.

Всичко прилича малко на договор с дявола.
"Ще караш евтино но никаква немарливост по запалването.Ще върви като на бензин но трява да си изряден."
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

с

Мнение от krasi_bmw » 28 Юли 2007, 19:59

За сега нямам гърмежи а и имам 6 кихалки ,разхода е добър и ще взема да ви послушам и няма да пипам повече Само не съм сигорен за размера на плочката моята е 32 мм и споделете да ли е добре.,Симолатора е един резистор 100 ома по голям и едно реле с 5 крачета с което се прехвърля на газ да минава общия захранващ на дюзите през този резистор ,и когато е на бензин прави мост без да минава през резистора .тва е ......

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.09.2007
Местоположение: Lovech

Аванс процесор

Мнение от Niko_Iotov » 08 Сеп 2007, 19:50

Здравейте всички!!!
Понеже поразгледах темите за Метан във форума видях,че има много хора,които са "в час" с това гориво.Колата ми е BMW 730i 1994г. 3000 куб. и е на метан.Не върви добре на метан и ми казаха че ми трябва аванс процесор.Звънях на няколко места,но ми казваха,че точно за моето нямат.Може ли някой да ме насочи на някъде.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook