I had a Dream!
Модератори: mitaka7, Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
I had a Dream!
Имах следния сън ,един мой приятел си чати една вечер ,не много късно вечер де.
Та Оказва се че си чати със някаква ПорноСтaр ,или може би WhanaBe Порн-Стар ,ама излгезда съвсем като ПорнСтар има си УебСайт ,снимки ,силикон - интересното е че на единия и уеб сайт има Оборотомер и Километраж от Dodge Viper ,па даже и оборотите се каchват като response на MotorCycle ,някакъв Flash може би.
Та във процеса на разговора се разгаря спор за тва колко скапана кола е Vipera ,във сънищата не може да се отцичита време ,но не след дълго разговора се прекратява със уговорка за среща след по-малко от час на местния ДрагСтрип. Част от уговорката е залог на CD със НФС5 (от страна на PornStar разбира се).
Сега тука идва интересното ,по некаква случайност моя приятел има във този момент БМВ М5 ,ма не от тез дето имат само табелцица ,ами и истински 4.9-liter В8 inside! Уговорката си е Уговорка ,отива на Драг-а. Не знам защо ,ама е вялало и дъжд ,ужким там дето живее въпросния friend ,почти никога не вали! Вече са на Драга ,тръгват - 1,2, поглед във огледалото - Хах Vipera се опитва да ускорява но май е още на едно място ,или може би неколко метра след старта ,може би са забравили да му сложат Traction ,или може би не са могли защото са забравили да сложат ABS помпа че много тезала - при всички полужения - Victory ,Едно CD във повече и Един ПорнСтар разочарован че си е купила най-големия маркетинков боклук във u$...
Та Оказва се че си чати със някаква ПорноСтaр ,или може би WhanaBe Порн-Стар ,ама излгезда съвсем като ПорнСтар има си УебСайт ,снимки ,силикон - интересното е че на единия и уеб сайт има Оборотомер и Километраж от Dodge Viper ,па даже и оборотите се каchват като response на MotorCycle ,някакъв Flash може би.
Та във процеса на разговора се разгаря спор за тва колко скапана кола е Vipera ,във сънищата не може да се отцичита време ,но не след дълго разговора се прекратява със уговорка за среща след по-малко от час на местния ДрагСтрип. Част от уговорката е залог на CD със НФС5 (от страна на PornStar разбира се).
Сега тука идва интересното ,по некаква случайност моя приятел има във този момент БМВ М5 ,ма не от тез дето имат само табелцица ,ами и истински 4.9-liter В8 inside! Уговорката си е Уговорка ,отива на Драг-а. Не знам защо ,ама е вялало и дъжд ,ужким там дето живее въпросния friend ,почти никога не вали! Вече са на Драга ,тръгват - 1,2, поглед във огледалото - Хах Vipera се опитва да ускорява но май е още на едно място ,или може би неколко метра след старта ,може би са забравили да му сложат Traction ,или може би не са могли защото са забравили да сложат ABS помпа че много тезала - при всички полужения - Victory ,Едно CD във повече и Един ПорнСтар разочарован че си е купила най-големия маркетинков боклук във u$...

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
naskoksan написа:и все пак смятам че випера си е много истински автомобил...
стига да е в подходящите ръце

определен порно-актьорите не се нареждат сред най-добрите карачи

иначе евала за съня, дет вика Адаша, аз само морски животни сънувам, не съм стигнал още до студенокръвните
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
хехеее.. .чат, порнстар, м5 и випери- е това е мокър сън
малко случайни мисли- от мойте сънища
вайпърите от 2000+ модел имат абс. 2000 до 2002 гтс модела е във първите 10 автомобила на света по спирачен път (без абс беше от последните 10 сигурно)... а 2003 вайпъра (новата платформа) е най-бързо спиращия автомобил във момента. така че спират като змейове- не ги подценявай
относно тръгването от място- вайпъра няма тракшън контрол- просто е истински спортен автомобил само със най-основното. дори аудио уредбата му е под всякаква критика. климатика е слаб (пак добре че го има), от нишите за педалите лъха като от пещ и ако е топло навънка буквално може да ти опече краката (джапанки и къси панталони са немислими)... колата е примитивна но това е идеята. колата има 500 паунда въртящ момент на 2500 оборота което прави тръгването трудно дори и със 335 милиметрови гуми отзад и обикновено е придружено със 100 метра черно на 1ва, 50 на втора и прискръцване на 3та. и въпреки това е по-бърз от м5 до 100 (повече коне, повече въртящ момент, 300 кила по-малко). на 400 метра добре карания вайпър е 12.0 със 120 мили кола. добре карано м5 е 13.0 със 110. и двата автомобила имат гадния навик задните гуми да подскачат на 1-2 смяната така че най-добрия резултат се получава като сменяш 1-2 леко на около 5000 на вайпъра (6000 е червеното) и 5500 оборота (ако можеш да ги уцелиш щото нещата на 1ва стават много бързо- дори на м5 оборотомера е бавен и сочи 5500 ма в деиствителност вече си на прекъсвача на 7000
при вайпъра нещата се развиват малко по-бавно не защото двигателя е бавен, а защото предавките са дълги (края на първа е около 90км), докато бмв-то е късо и края на първа е около 70км. от там и бмв-то изисква повече смени при което се губи време.
от 120 мили нагоре вайпъра (края на 3та началото на 4та) е все още е по-бърз но не е като да "избяга" на м5 - по-скоро бавно пълзи напред. на скорост теглото на автомобила играе по-малка роля, като въздушното съпротивление взима превес. а вайпъра е общо взето доста чепат и м5 има преимущество., но конете все пак са в полза на вайпъра и на скорост успява да удържи бмв-то.
та мисълта ми беше че да се подценява вайпър е грешка. 8 литра двигател със 6 степена ръчна скоростна кутия и 275 гуми отпред и 335 гуми отзад е рецепта за адреналин отвсякъде
да не говориме че е благина за тунинговане...
сега като се замисля тези 2 автомобила ги сънувам много често...
сънищата са хубаво нещо

малко случайни мисли- от мойте сънища

вайпърите от 2000+ модел имат абс. 2000 до 2002 гтс модела е във първите 10 автомобила на света по спирачен път (без абс беше от последните 10 сигурно)... а 2003 вайпъра (новата платформа) е най-бързо спиращия автомобил във момента. така че спират като змейове- не ги подценявай

относно тръгването от място- вайпъра няма тракшън контрол- просто е истински спортен автомобил само със най-основното. дори аудио уредбата му е под всякаква критика. климатика е слаб (пак добре че го има), от нишите за педалите лъха като от пещ и ако е топло навънка буквално може да ти опече краката (джапанки и къси панталони са немислими)... колата е примитивна но това е идеята. колата има 500 паунда въртящ момент на 2500 оборота което прави тръгването трудно дори и със 335 милиметрови гуми отзад и обикновено е придружено със 100 метра черно на 1ва, 50 на втора и прискръцване на 3та. и въпреки това е по-бърз от м5 до 100 (повече коне, повече въртящ момент, 300 кила по-малко). на 400 метра добре карания вайпър е 12.0 със 120 мили кола. добре карано м5 е 13.0 със 110. и двата автомобила имат гадния навик задните гуми да подскачат на 1-2 смяната така че най-добрия резултат се получава като сменяш 1-2 леко на около 5000 на вайпъра (6000 е червеното) и 5500 оборота (ако можеш да ги уцелиш щото нещата на 1ва стават много бързо- дори на м5 оборотомера е бавен и сочи 5500 ма в деиствителност вече си на прекъсвача на 7000

от 120 мили нагоре вайпъра (края на 3та началото на 4та) е все още е по-бърз но не е като да "избяга" на м5 - по-скоро бавно пълзи напред. на скорост теглото на автомобила играе по-малка роля, като въздушното съпротивление взима превес. а вайпъра е общо взето доста чепат и м5 има преимущество., но конете все пак са в полза на вайпъра и на скорост успява да удържи бмв-то.
та мисълта ми беше че да се подценява вайпър е грешка. 8 литра двигател със 6 степена ръчна скоростна кутия и 275 гуми отпред и 335 гуми отзад е рецепта за адреналин отвсякъде

сега като се замисля тези 2 автомобила ги сънувам много често...
сънищата са хубаво нещо

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
All Theze ViperZ:)
Е аз не го подценявам ,просто мисля следното... Има спортни автомобили ,и спортни автомобили. Едните ,да речем Porshe са по-бързи във така наречения Real Life ,а другите като Dodge Viper ,са по-бавни.
То всичко си започва от цената която човек плаща за "The Most PowerFul American...." ,квото и да си говорим ниска е. И какво получава:
1. Главозамайващо грамаден мотор ,свъшност НАИ-ГОЛЕМИЯ мотор във кола която се продава във големи серии - над 8 литра! Нормално да е толкова голям ,имаики във предвид факта че мотора си е почти директно взет о Truck (Камион). Трудно ми е да си представа изражението на Инжинерите от Ламборджини ,като са им закарали първообраза (наистина свален от Пикап) ,да му правят Engineering. Във по-късни доработки Додже изхвърлят повечето промени дето са направили Ламборджини ,но никога не променят типа на мотора - тои си остава и до ден днешен 2 Valve ,OHV ,аз пак бях почнал да си мисля че мотора на Шкодата ми е устарял:)
2.Трансмисия ... ми и тя е камионска ,Огромна HeavyDuty ,работи като камионска ,сменя като камионска...
3.Интериор ,толкова мизерно и чипарско направен ,че направо бас държа ,че Тата влагат повече пари във Интериорите си:)
4.Шаси - тука вече има заченки на СуперАвтомобил - TubSpace Frame ,и от страни сложени пластици за външен вид.
5.Окачване ,също звучи да е като на сериозен автомобил за много стотици хиляди долара ,double-wishbone.
И какъв е резултата от всичко по-горе? Автомобил които е наиситиня невероятно бърз ... на прави отсечки - типичен Мusculе car! ,Американска гордост и метчта.
За съжаления както всяка Мusculе car ,е прекалено Дива и неУбоздаема във завоите - е аз няма със какво да уценявам подобна кола освен със Слаб 2 ,особено по точки 1 до 3... просто е прекалено далече от разбиранията ми за Изтински Спортен автомобил.
Е в краина сметка разбирам и Уважавам и тези които им харесват подобен тип коли ,чуството от Ускорението на прави само мога да си представя как качва адреналина:) ,така че ... различни хора - различни идеали.
То всичко си започва от цената която човек плаща за "The Most PowerFul American...." ,квото и да си говорим ниска е. И какво получава:
1. Главозамайващо грамаден мотор ,свъшност НАИ-ГОЛЕМИЯ мотор във кола която се продава във големи серии - над 8 литра! Нормално да е толкова голям ,имаики във предвид факта че мотора си е почти директно взет о Truck (Камион). Трудно ми е да си представа изражението на Инжинерите от Ламборджини ,като са им закарали първообраза (наистина свален от Пикап) ,да му правят Engineering. Във по-късни доработки Додже изхвърлят повечето промени дето са направили Ламборджини ,но никога не променят типа на мотора - тои си остава и до ден днешен 2 Valve ,OHV ,аз пак бях почнал да си мисля че мотора на Шкодата ми е устарял:)
2.Трансмисия ... ми и тя е камионска ,Огромна HeavyDuty ,работи като камионска ,сменя като камионска...
3.Интериор ,толкова мизерно и чипарско направен ,че направо бас държа ,че Тата влагат повече пари във Интериорите си:)
4.Шаси - тука вече има заченки на СуперАвтомобил - TubSpace Frame ,и от страни сложени пластици за външен вид.
5.Окачване ,също звучи да е като на сериозен автомобил за много стотици хиляди долара ,double-wishbone.
И какъв е резултата от всичко по-горе? Автомобил които е наиситиня невероятно бърз ... на прави отсечки - типичен Мusculе car! ,Американска гордост и метчта.
За съжаления както всяка Мusculе car ,е прекалено Дива и неУбоздаема във завоите - е аз няма със какво да уценявам подобна кола освен със Слаб 2 ,особено по точки 1 до 3... просто е прекалено далече от разбиранията ми за Изтински Спортен автомобил.
Е в краина сметка разбирам и Уважавам и тези които им харесват подобен тип коли ,чуството от Ускорението на прави само мога да си представя как качва адреналина:) ,така че ... различни хора - различни идеали.

ааа.. робуваш ти на общественото мнение
вайпърите не са бързи само по права линия. във техните класове най-редовно наказват всичко живо - включително поршета, ферарита и тн. погледни гт2 и гт3 състезанията...
трансмисията не е огромна- тя е т-56 ("борг и вагнер") и същата можеш да я намериш във корвета където получава винаги високи оценки за прецизност, къс ход на лоста и добро усещане. във вайпъра лоста също не е зле, със добро усещане, сигурно влизане и къс ход. не забравяй че тази трансмисия със подобрен съединител става до 1200 коня и 1200 паунда въртящ момент. не можеш да очакваш да сменя и се държи като кутията на м5цата която междъ впрочем редовно си отнася лоши оценки за хлабина, липса на усещане и "гумен лост"
интериор- съгласен. има какво да се желае, но седалките са удобни, кожата е хубава и педалите се местят напред назад за по-добро напасване. влизането и излизането е трудно, но веднаж вътре- не ти се излиза- trust me
а не можеш да ме убедиш че един автомобил които може да дръпне близо 1g странично на скидпада не седи добре във завойте
също ако си погледнал скороста във стандартния слалом- почти 70 мили... (а във слаломa широките коли като вайпъра са порязани винаги) мисля че малко коли може да му се опънат.
а и не забравяй, че единствената по-нормална "супер кола" която има сходни характеристики (порше 996 турбо) е със $40к по-скъпа... и пак вайпъра е по-добър като динамични характеристики.
а за големия двигател- аз лично изпитвам тихо страхопочитание от кола която на 6та със 80 мили се върти със 1700 оборота и като настъпиш газта се изстрелва напред без да трябва да сменяш 1,2,3 предавки надолу... във вайпър форума имаше едни описваха как се кара- не мисля че фен може да остане безучастен след като го прочете...
както каза- разни хора разни идеали, но аз лично мисля че $80к е евтина входна такса за клуба на екзотиките, не?

вайпърите не са бързи само по права линия. във техните класове най-редовно наказват всичко живо - включително поршета, ферарита и тн. погледни гт2 и гт3 състезанията...
трансмисията не е огромна- тя е т-56 ("борг и вагнер") и същата можеш да я намериш във корвета където получава винаги високи оценки за прецизност, къс ход на лоста и добро усещане. във вайпъра лоста също не е зле, със добро усещане, сигурно влизане и къс ход. не забравяй че тази трансмисия със подобрен съединител става до 1200 коня и 1200 паунда въртящ момент. не можеш да очакваш да сменя и се държи като кутията на м5цата която междъ впрочем редовно си отнася лоши оценки за хлабина, липса на усещане и "гумен лост"
интериор- съгласен. има какво да се желае, но седалките са удобни, кожата е хубава и педалите се местят напред назад за по-добро напасване. влизането и излизането е трудно, но веднаж вътре- не ти се излиза- trust me

а не можеш да ме убедиш че един автомобил които може да дръпне близо 1g странично на скидпада не седи добре във завойте

а и не забравяй, че единствената по-нормална "супер кола" която има сходни характеристики (порше 996 турбо) е със $40к по-скъпа... и пак вайпъра е по-добър като динамични характеристики.
а за големия двигател- аз лично изпитвам тихо страхопочитание от кола която на 6та със 80 мили се върти със 1700 оборота и като настъпиш газта се изстрелва напред без да трябва да сменяш 1,2,3 предавки надолу... във вайпър форума имаше едни описваха как се кара- не мисля че фен може да остане безучастен след като го прочете...
както каза- разни хора разни идеали, но аз лично мисля че $80к е евтина входна такса за клуба на екзотиките, не?

Последна промяна alx на 25 Фев 2004, 23:40, променена общо 3 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Чета си аз и почвам да се размечтавам
Еххх Динане ти си виновен за мойте мечти
БМВ 850 ЦиСиАй БИ
-Турбо надуто до скромните 607 коня
Можело и до 1000 ама не било добро за Дейли кар
Ама и ценичката му една такава СКРОМНА
Само 145к $
Ама лапала 0-60 мили за 4,6сек
Доста ама нали ми е слабост ще се прежаля да ме прескачат Поршенца



Еххх Динане ти си виновен за мойте мечти





Само 145к $
Ама лапала 0-60 мили за 4,6сек



- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Хехехе, аз се чудех що хондата е нечовешки стабилна в завой за класа си, а то и тя е double-wishbone... 

- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
alx написа:ааа.. робуваш ти на общественото мнение![]()
Емии нали заради тва е обществено

alx написа:вайпърите не са бързи само по права линия. във техните класове най-редовно наказват всичко живо - включително поршета, ферарита и тн. погледни гт2 и гт3 състезанията...
Сега няма кво да се правя ,GT3 не ми говори нищо. Мързи ме да проверявам ,но наистина Viper около 3 титли във GT2 ,но това е било когато е имало GT2... поправи ме е ако греша но във GT2 колите са имали толкова общо със сериините - колкото AudiR8 със RS6 да речем?
alx написа:трансмисията не е огромна- тя е т-56 ("борг и вагнер") и същата можеш да я намериш във корвета където получава винаги високи оценки за прецизност, къс ход на лоста и добро усещане. във вайпъра лоста също не е зле, със добро усещане, сигурно влизане и къс ход. не забравяй че тази трансмисия със подобрен съединител става до 1200 коня и 1200 паунда въртящ момент. не можеш да очакваш да сменя и се държи като кутията на м5цата която междъ впрочем редовно си отнася лоши оценки за хлабина, липса на усещане и "гумен лост
Честно тука ме изкиори. Таз трансмисия ли слагат на Vipera - хах изненада PlatformSharing със Mustang:) Поразрових се наистина за да видя да не би да е някакво технически чудо ,за да хваща повече от 1000нМ ,бе и повече от 800 да е пак си за за леш - ма гледам май е ратената за 610Нм.
"
alx написа: интериор- съгласен. има какво да се желае, но седалките са удобни, кожата е хубава и педалите се местят напред назад за по-добро напасване. влизането и излизането е трудно, но веднаж вътре- не ти се излиза- trust me
Ок ,сега да си призная една от причините да реагирам толкова срещу Viperite ,е че един път се натиках във такъв на NIAS преди неколко години... излезнах със огромно (но очаквано разочерование) - не знам защо:)
alx написа:а не можеш да ме убедиш че един автомобил които може да дръпне близо 1g странично на скидпада не седи добре във завойтесъщо ако си погледнал скороста във стандартния слалом- почти 70 мили... (а във слаломa широките коли като вайпъра са порязани винаги) мисля че малко коли може да му се опънат.
Преди да кажа каквото и да е ,само да уточня че за около 4 години писане по авто форуми и около 5к постинги - се убедих ,че никои никога не може да бъде убеден - няма смисал просто. Разменяме визии ,идеи ,възгледи ... па току виш там някъде се роди истината:)
Viper не съм карал... но от това което съм прочел ,мода само да си правя изводи че наистина сигурно е бърз ,по-бърз от доста 2х по-скъпи коли - но във ръцета на СуперПрофесинални Шофери. RealLife е думата която използвах по-горе ,със нея имах във предвид хора като мене и тебе ,хора които имат много ентусиазъм и не задължително Професинален опит зад волана ,за такива хора Vipera много трудно може да бъде бърс някъде другаде освен на правите ,наистина е ужасно ДИВ и труден за Обуздаване.
Всъшност на този форум има още един друг ,дълбокоУважаван от мене фен ,които има наистина какво да каже за Виперите - сша го подцетя да намине

alx написа:а за големия двигател- аз лично изпитвам тихо страхопочитание от кола която на 6та със 80 мили се върти със 1700 оборота и като настъпиш газта се изстрелва напред без да трябва да сменяш 1,2,3 предавки надолу... във вайпър форума имаше едни описваха как се кара- не мисля че фен може да остане безучастен след като го прочете...
Ами Мускулна работа... Оня ден писах някъде ,как натиснах Камиона наскоро ,2-3 засечеки и въртеше гуми до 90 мили - можеше и до FuelCut ,но се уплаших да не излети нещо да утрепем некои:) ,за 7.2 литра - толкоз:) - тва е отклонение разбира се...
Та за истрелване от 1700 оборота ,което не става със Обем - става или със технология (примерно БМВ) или със Турбо (VAG) ,при турбото такива изтрелвания се дължат на така наречената МаксиДинова Характеристика.
alx написа:
както каза- разни хора разни идеали, но аз лично мисля че $80к е евтина входна такса за клуба на екзотиките, не?![]()
Мда ,може би заради идеалите ми ,честно никога не бих дал толкова пари за нещо American


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани