Луфт във волана
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Е,да-не знам досега някой да е решил проблема с луфт във волана,като е притегнал кормилната кутия,когато има разбити неща по ходовата част.Но регулирането е хубаво да се прави от време на време-волана става малко по-стегнат и колата реагира по-бързо.
Иначе съм сменял кормилна кутия ,заради разбити шлици на опашката-волана ми имаше страхотен луфт.Цялата операция около 200лв.-втора ръка разбира се.

Иначе съм сменял кормилна кутия ,заради разбити шлици на опашката-волана ми имаше страхотен луфт.Цялата операция около 200лв.-втора ръка разбира се.

тропане на волана
Ас сам напално сагласен 4е натягането на сектор-реика не ходи кам добро.Това за потропването леб-десен е от 6летсите на волана нали се ждига нагоре и се сваля е те се натягат без проблем и са ватре в купето.Ина4е не даваите на маистори да пипат сектора 4е след тожа го хварляте с гарантсиа
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
loobian написа:Между другото, наскоро сменях въпросните горни носачи + тампоните но за съжаление си купих тампони за е34 а не за е32. Следващият път ще купя за е32!!!



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
loobian написа:Ами значи ще сменя първо средната кормилна щанга която съвсем очевидно е абсолютно заминала. След това ще видим дали ще продължи да има луфт. Ако продължи- кофти, защото ще съм сменил всичко по предницата (без прижини и амортесьори) и просто не е от това, а от кормилна кутия или хебели
При мене луфта беше от хлабав хебел и кормилна щанга,а некъв майстор ме караше да права секторна кутия.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Като цена са почти същите като на Е34 ката. Иначе разлика има да. Само дето аз направо смених наведнъж директно носачите с тампони от Е32-ка и цялото окачване, амортисьори и пружини със спортни такива и то стана доста различно. Та не усетих точно само разликата от тампоните каква еloobian написа:А усети ли значителна разлика?
И още нещо- колко пари и от къде?
Че толкова говорите за тях, еб*л съм го, махам тия дето ги сложих макар да са на 2000км и слагам от е32![]()
![]()

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз лично съм доволен на реакцията от волана без грам замисляне и супер спокойна права посока с висока скорост по неравен път
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Penchev та то аз от теб се зарибих да ги сменя моите с такива от Е32Penchev написа:Аз лично съм доволен на реакцията от волана без грам замисляне и супер спокойна права посока с висока скорост по неравен път![]()
Георги Пенчев



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
колеги вие какво по то4но сменяте,само тампоните на носа4а или сменяте направо носа4а ,с такъв от е32 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Можеш да смениш само тампоните. Остави си твоите носачи щом са прясно сменени. Избиват се самите тампони и се слагат тези от Е32 и си готовnikolayyyyyy написа:колеги вие какво по то4но сменяте,само тампоните на носа4а или сменяте направо носа4а ,с такъв от е32
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Мисля че ги купувах към 40лв бр от Даскалов Русеnikolayyyyyy написа:мерси колега,а какви пари са тези тампони на е32
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Къде да си закарам колата за да погледнат от какво е луфта във волана? От тампоните на носача, които се сменят от Е34 на Е32, или от хебела. (Не знам нито тампоните как изглеждат, нито хебела що за животно е.) Аз съм кръгла нула от към автомонтьорство. Моля помагайте и благодаря предварително.
Иво Андреев
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани