ВОДА В КАРТЕРА!!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
ВОДА В КАРТЕРА!!!!
Здравейте колеги!
Преди време се оказа БМВ-то меша водата с маслото и като се свали главата се оказа че е спукана.После занесох главата да се заварява,момчетата я завариха,казаха,че са я пробвали дали няма още някъде спукано по нея.Сега след като се качи главата се оказва че има вода в картера(т.е отново ги смешва).Някой знае ли от какво може да е това?Дали има вероятност да е от главата,или блока е спукан,или нещо друго.Не мога да си дам отговор!Надявам се всеки,който знае нещо по въроса да помогне.
Предварително ви благодаря!
Преди време се оказа БМВ-то меша водата с маслото и като се свали главата се оказа че е спукана.После занесох главата да се заварява,момчетата я завариха,казаха,че са я пробвали дали няма още някъде спукано по нея.Сега след като се качи главата се оказва че има вода в картера(т.е отново ги смешва).Някой знае ли от какво може да е това?Дали има вероятност да е от главата,или блока е спукан,или нещо друго.Не мога да си дам отговор!Надявам се всеки,който знае нещо по въроса да помогне.
Предварително ви благодаря!
най-вероятно главата щом е била спукана е била прегрята - ако е била прегрята най-вероятно е крива и не ляга вярно на блока... мерена ли е дали е крива след като са я оправили но преди да я сложат?
фани и си измери компресията.. много често ако е крива главата ще имаш големи отклонения във компресията на някои от цилиндрите (ако иначе сегментите и изобщо двигателя ти е във добро състояние)
другия момент е да се направи тест със налягане и да се слуша/открие откъде "издиша"... иначе ще го гониш тоз проблем наслуки и само нерви..
и последно- сигурен ли си че не е кондензирана влага от караници на къси растояния? това че капачката за маслото е бяла отвътре нищо не значи...
фани и си измери компресията.. много често ако е крива главата ще имаш големи отклонения във компресията на някои от цилиндрите (ако иначе сегментите и изобщо двигателя ти е във добро състояние)
другия момент е да се направи тест със налягане и да се слуша/открие откъде "издиша"... иначе ще го гониш тоз проблем наслуки и само нерви..
и последно- сигурен ли си че не е кондензирана влага от караници на къси растояния? това че капачката за маслото е бяла отвътре нищо не значи...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Главата след като е заварена и шлайфана,така че не мисля че е крива.А това за надуването с въздуха,къде може да се направи?
А иначе капачката на маслото не е бяла отвътре,а просто като се вдигне щеката на маслото и си личи,че има вода.По между другото,колата вече седи близо 2 месеца разглобена,така че има ли вероятност това да е от кондензиране,както казваш?
Предварително благодаря!
А иначе капачката на маслото не е бяла отвътре,а просто като се вдигне щеката на маслото и си личи,че има вода.По между другото,колата вече седи близо 2 месеца разглобена,така че има ли вероятност това да е от кондензиране,както казваш?
Предварително благодаря!
Доста неприятна история,найстина!Дано да не се окаже това.Блока ако е спукан и се свали,дали има начин да се разбере къде е спукан?
Но не мога да намеря обяснение,защо да е спукан,колата е карана с антифриз
Ако някой има някакви предложения или е имал подобен проблем,много ще съм благодарен да сподели мнения и опит!
Предварително благодаря!
Но не мога да намеря обяснение,защо да е спукан,колата е карана с антифриз

Ако някой има някакви предложения или е имал подобен проблем,много ще съм благодарен да сподели мнения и опит!
Предварително благодаря!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Колегата,където каза да отида където разбират...ако някой знае такова място ще му бъда доста благодарен,уж и този майстор сега беше добър пък какво стана...не се знае.А иначе главата беше спукана по дължина точно където лагерува вала.Там където я носих чух че работят доста добре,а и момчетата ми дават гаранция,та така че и аз не знам.Сега ще я закарам на друг майстор та ще видя какво той ще каже като я разглоби.
Ако някой има някакви предложения или някакви съмнения какво може да е,нека сподели.
Ако някой има някакви предложения или някакви съмнения какво може да е,нека сподели.

Като слушам симптомите,сигурно си с М10Б,и най-вероятно си пропукал блока около резбата за болтовете на главата(получава се предимно от пренатягане-крива глава.това е слабо място там минава водата и през пукнатините по болтовете и в главата)........и да знаеш влиза в главата не покрай главите на болтовете а покрая на прътите на клапаните,та най-доброто е да извадиш болтовете един по един и да ги намажеш с силикон и обратно(без първите откам веригата,там влиза масло в прътите за кобилиците)
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани