Луфт във волана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2007, 9:35

Е,да-не знам досега някой да е решил проблема с луфт във волана,като е притегнал кормилната кутия,когато има разбити неща по ходовата част.Но регулирането е хубаво да се прави от време на време-волана става малко по-стегнат и колата реагира по-бързо. ;)
Иначе съм сменял кормилна кутия ,заради разбити шлици на опашката-волана ми имаше страхотен луфт.Цялата операция около 200лв.-втора ръка разбира се. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

тропане на волана

Мнение от ivan. » 23 Юли 2007, 19:03

Ас сам напално сагласен 4е натягането на сектор-реика не ходи кам добро.Това за потропването леб-десен е от 6летсите на волана нали се ждига нагоре и се сваля е те се натягат без проблем и са ватре в купето.Ина4е не даваите на маистори да пипат сектора 4е след тожа го хварляте с гарантсиа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 23 Юли 2007, 20:47

Ами значи ще сменя първо средната кормилна щанга която съвсем очевидно е абсолютно заминала. След това ще видим дали ще продължи да има луфт. Ако продължи- кофти, защото ще съм сменил всичко по предницата (без прижини и амортесьори) и просто не е от това, а от кормилна кутия или хебели :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 23 Юли 2007, 20:53

Между другото, наскоро сменях въпросните горни носачи + тампоните но за съжаление си купих тампони за е34 а не за е32. Следващият път ще купя за е32!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Юли 2007, 21:02

loobian написа:Между другото, наскоро сменях въпросните горни носачи + тампоните но за съжаление си купих тампони за е34 а не за е32. Следващият път ще купя за е32!!!
:yes: Аз този път не сбърках и си купих такива за Е32 / 750 :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 23 Юли 2007, 21:05

А усети ли значителна разлика?
И още нещо- колко пари и от къде?
Че толкова говорите за тях, еб*л съм го, махам тия дето ги сложих макар да са на 2000км и слагам от е32 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 23 Юли 2007, 22:57

loobian написа:Ами значи ще сменя първо средната кормилна щанга която съвсем очевидно е абсолютно заминала. След това ще видим дали ще продължи да има луфт. Ако продължи- кофти, защото ще съм сменил всичко по предницата (без прижини и амортесьори) и просто не е от това, а от кормилна кутия или хебели :(

При мене луфта беше от хлабав хебел и кормилна щанга,а некъв майстор ме караше да права секторна кутия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 23 Юли 2007, 23:40

loobian написа:А усети ли значителна разлика?
И още нещо- колко пари и от къде?
Че толкова говорите за тях, еб*л съм го, махам тия дето ги сложих макар да са на 2000км и слагам от е32 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Като цена са почти същите като на Е34 ката. Иначе разлика има да. Само дето аз направо смених наведнъж директно носачите с тампони от Е32-ка и цялото окачване, амортисьори и пружини със спортни такива и то стана доста различно. Та не усетих точно само разликата от тампоните каква е :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Юли 2007, 8:48

Аз лично съм доволен на реакцията от волана без грам замисляне и супер спокойна права посока с висока скорост по неравен път :idea:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 24 Юли 2007, 13:00

Penchev написа:Аз лично съм доволен на реакцията от волана без грам замисляне и супер спокойна права посока с висока скорост по неравен път :idea:


Георги Пенчев
Penchev та то аз от теб се зарибих да ги сменя моите с такива от Е32 ;) Преди време четох едни твои постове тук за това каква разлика си усетил след смяната. Ама така цветущо го описа че чак аз осетих разликата без да съм се качвал в колата ти :mhihi: :mhihi: . Та след това просто нямаше как да не сменя и моите
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: бургас
Пол: Мъж
Кара: е34

Мнение от nikolayyyyyy » 24 Юли 2007, 17:40

колеги вие какво по то4но сменяте,само тампоните на носа4а или сменяте направо носа4а ,с такъв от е32 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 24 Юли 2007, 17:49

nikolayyyyyy написа:колеги вие какво по то4но сменяте,само тампоните на носа4а или сменяте направо носа4а ,с такъв от е32 8)
Можеш да смениш само тампоните. Остави си твоите носачи щом са прясно сменени. Избиват се самите тампони и се слагат тези от Е32 и си готов
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: бургас
Пол: Мъж
Кара: е34

Мнение от nikolayyyyyy » 25 Юли 2007, 8:13

мерси колега,а какви пари са тези тампони на е32 :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Юли 2007, 10:37

nikolayyyyyy написа:мерси колега,а какви пари са тези тампони на е32 :D
Мисля че ги купувах към 40лв бр от Даскалов Русе
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Юли 2007, 20:08

Къде да си закарам колата за да погледнат от какво е луфта във волана? От тампоните на носача, които се сменят от Е34 на Е32, или от хебела. (Не знам нито тампоните как изглеждат, нито хебела що за животно е.) Аз съм кръгла нула от към автомонтьорство. Моля помагайте и благодаря предварително.

Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook