Консултация за избор на кола
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Моята ми я докараха март месец от Германия. Там тръгна на 11500Euro, тука платих 4000+ лв. акциз.
Колата е 520i 2001.
Не казвам , че няма по-евтини , но ако ги знаех тези коли за по 10000лв щях да взема две
Колата е 520i 2001.
Не казвам , че няма по-евтини , но ако ги знаех тези коли за по 10000лв щях да взема две

George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Интересно ми е обаче защо си се насочил да слагаш метан
Че излиза по-евтино като разход ми е ясно, но пък метанстанциите са много малко из БГ... Ако ти е удобно да зареждаш на 2-3-5 места в града добре, но едва ли е така... Парите сипани за метана логично ще се избият по-рано, но се сещам и няколко сериозни минуса- бутилките тежат доста и заемат повече място, а и трябва да се съобразяваш къде зареждаш. Да не забравяме, че сигурно половината таксита са на метан и тоя номер да заредиш за 5 минути го забравяш... Прецени си сам, но за мен по-правилният избор е газов инжекцион...
Пряк опит- Е36 325 с газов инжекцион върви почти като на бензин и гори около 1-2 литра в повече ... При тея цени на горивата това си е почти 2 пъти по-евтино. Не заема място бутилката, не тежи толкова много и пълниш газ дето ти падне...
ПС: Не съм привърженик на газификацията, но всеки си решава сам...

Пряк опит- Е36 325 с газов инжекцион върви почти като на бензин и гори около 1-2 литра в повече ... При тея цени на горивата това си е почти 2 пъти по-евтино. Не заема място бутилката, не тежи толкова много и пълниш газ дето ти падне...
ПС: Не съм привърженик на газификацията, но всеки си решава сам...
Грубо метанът излиза 2 пъти по-евтино от газта или 4 пъти по-евтино от бензина.
Кой колкото си гори.
Метанстанции вече има много.
И ще стават още повече.
Има леки варианти на бутилки. А и старите тежат макс колкото двама души. Това ако е пречка за колата....
Не знам. Така съм решил.
Само проверявам с кое точно ще трябва да правя компромиси от целия микс.
Поздрави!
Кой колкото си гори.
Метанстанции вече има много.
И ще стават още повече.
Има леки варианти на бутилки. А и старите тежат макс колкото двама души. Това ако е пречка за колата....
Не знам. Така съм решил.
Само проверявам с кое точно ще трябва да правя компромиси от целия микс.
Поздрави!
Сори за оффаа но:
При положение, че смяташ да минаваш 20-30-35к на година си представи следното. 2 големи бутилки ти стигат за макс 170-180км. като изключим хипер съспенс карането под 2крпм. Градско може и да не се осеща толкова ама извънградско. За какво ти е БМВ при положение, че ще се чувстваш като такси???
При положение, че смяташ да минаваш 20-30-35к на година си представи следното. 2 големи бутилки ти стигат за макс 170-180км. като изключим хипер съспенс карането под 2крпм. Градско може и да не се осеща толкова ама извънградско. За какво ти е БМВ при положение, че ще се чувстваш като такси???

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
като ше слагаш метан гледаи да е по голямо 525 и нагоре иначе ептен ще скопиш некои 520 и ше се видиш в чудо 


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
bam-bam написа:като ше слагаш метан гледаи да е по голямо 525 и нагоре иначе ептен ще скопиш некои 520 и ше се видиш в чудо
Да ама едва ли ще може... 525 и нагоре след 2000г. със сигурност ще му минат бюджета от 20000 с всичко- АКЦИЗ, метан, обслужване, номера и т.н....
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Как изобщо можете да си вярвате че е възможно да вземете 330д 2002 за 3300 евра
Изумявам се колко наивни хора има. 


не знам защо искаш метан
320д извънградско гори 5-6 на 100
от това по-евтино направо ме е срам да си помисля
друг е въпроса ако избие нещо и се наложи ремонт
тези километри, които ги сочиш не са чак толкова много, че всяка стотинка да е от значение
аз за 3 месеца или съм минал 15 -16 000км и разхода за гориво въобще не го усетих, но все пак слизам от бензинова кола с разход 11-12/100
320д извънградско гори 5-6 на 100
от това по-евтино направо ме е срам да си помисля
друг е въпроса ако избие нещо и се наложи ремонт

тези километри, които ги сочиш не са чак толкова много, че всяка стотинка да е от значение
аз за 3 месеца или съм минал 15 -16 000км и разхода за гориво въобще не го усетих, но все пак слизам от бензинова кола с разход 11-12/100
Последна промяна © на 09 Юли 2007, 21:45, променена общо 1 път
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
разбирам че искаш да караш бмв и да не мислиш за разходите за гориво ама тоя филм не се прожектира. няма смисал да вземеш бмв и да се изгавриш с него като му наръгаш пробанбутан или метан. не си мисли че с тези 20-30 000 км на година ще ги минеш безнаказано. ще съсипеш двигателя и ходовата част и вкрайна сметка ще стане танто за кукуригу. ще спестиш някой лев от гориво и после ще дадеш двойно за ремонти. особено метана ще ти излезне през гъза. тежки бутилки зад задния мост=изместен център на тежестта и дебаланс на колата+ омекнали пружини+изтървали амортесьори абе шибана работа. не ставай поредния изнасилвач на бмв-та. има си коли за тези неща.
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Ясно е,че бензина е скъп,ама и метана няма да ти ти излезе по-евтино - както каза колегата RAFF,тежестта на бутилките не е току-така - като ти изпуснат пружините и амортисьорите,ще ти идва да го махнеш тоя метан...да не говорим,че отзад колата ще е като гюле заради тоталния дисбаланс на тежестта...дизел е най-оптималния вариант,ако не искаш голям разход...и то нещо от сорта на 320d...
Не мога да разбера факта, БМВ не търпи газ/метан като други автомобили? И какво му е по различното? Човека е решил да си купи бензинова кола и да и сложи метан. И пита?
А пък всички... БМВ - то не е за газ/метан, само с 98 се кара... Ако някои ми подари кола, ще се съобразя с това което иска. Но при положение че аз си плащам колата, ши прая к'от си искам, нали?
А пък всички... БМВ - то не е за газ/метан, само с 98 се кара... Ако някои ми подари кола, ще се съобразя с това което иска. Но при положение че аз си плащам колата, ши прая к'от си искам, нали?
Селото се оказа точно във града
Проверка състояние
Засега се спрях на 320 24V.
Комби.
Води се с М-пакет по купето и "М-техник" (?!?) окачването.
Как да позная дали е М-пакет?
Какво мислите за М-техник?
Къде да я закарам да проверят ходова част и двигател? Аз съм в района на Младост.
В Камор Ауто колко би ми струвало?
А електрониката?
Предварително благодаря на всички!
Комби.
Води се с М-пакет по купето и "М-техник" (?!?) окачването.
Как да позная дали е М-пакет?
Какво мислите за М-техник?
Къде да я закарам да проверят ходова част и двигател? Аз съм в района на Младост.
В Камор Ауто колко би ми струвало?
А електрониката?
Предварително благодаря на всички!
Re: Проверка състояние
spearfish написа:В Камор Ауто колко би ми струвало?
70-80 лева, не помня колко точно. Проверяват всичко, пълна диагностика.
E39 523 комби
Щом ти трябва място и мощност
Не е 2000та но пък е 11хил
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details

Щом ти трябва място и мощност

Не е 2000та но пък е 11хил

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
pAbLo написа:E39 523 комби![]()
Щом ти трябва място и мощност
Не е 2000та но пък е 11хил![]()
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
А не е ли време ти да се качиш на нещо подобно баце

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани