AWD фън

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 18 Фев 2004, 18:12

АЗ пък все си мисля че КИЯ и Хюднай правят ДАМСКИ принадлежности,а те правели КОЛИ :?: :?: Доста "успешна" кражба на Е класата в новия модел на КИЯ :arrow: Евала на дръпнатите :!: Само дето за 70к ти дават мелез на Москвич и Мерцедес :!: Отвън лъскав като Мерга а отвътре КОЧИНКА като джугана :lol: :lol:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 19 Фев 2004, 9:35

еее вие пък сега много се разпалихте :? :!: :!: :!:
Санта Фе-то може да не е нещо велико, но си е друго да караш чисто нова Жипка с всичките шукарии а :?: :?: :?: Пък и щом се качи на това място май не е много за изхвърялне... :cry: :cry: :cry: :cry:
айди със здраве
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 7.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Kokorba6iqta » 19 Фев 2004, 14:29

Не знам доколко е добро Santa Fe-то, но със сигурност не е по-добро от Х5-цата или МЛ-а, но си е и факт, че и Х5-цата и МЛ-а са гола вода на offroad! :? Гледах преди време по Top Gear тестове на тези джипове плюс още няколко между които и новия Range Rover е то Х5-цата извън пътя си беше направо трагедия докато роувъра, верно че е супер скъп, по-скъп дори и от БМВ-то и мб-то, но пък тои катереше ебаси баирите дето бяха толкова наводнени и кални, че и пеша не можеш да ги качиш! Въпреки това не може да имаме някакви големи упреци към Х5-цата, защото тя си е предвидена за пътя не извън него, най-малкото това го показват огромните супер широки и ниско профилни гуми, който повече приложение могат да имат на пистата!!! :lol:
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 19 Фев 2004, 18:08

Адаш, аз лично не съм се нахвърлил срещу вашето возило - със здраве да си го карате, не е като да ходиш пеша :D
Аз визирах изказването на колегата М-Пауър, като го изказах малко грубичко, щото той си ме знае и не би се разсърдил, извинявай, ако съм те засегнал :D
МИР И ЛЮБОВ и ВИСОК ОКТАН :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 20 Фев 2004, 13:44

naskoksan нищо лично найстина :!: Просто и ние имаме Хюндайче и просто са ми много НЕ присърце :!: Изобщо Корейките са ми...
Be COOL- Smile :!:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 23 Фев 2004, 11:53

Харабията бе пичове... :lol: :wink:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 25 Фев 2004, 1:53

Мерцедес МЛ, Санта Фее, не ъп-дейтнатата пресно нова версия на Х5 и още поне 90% от СУВ-овете главно поради финансови съображения не слагат качествени дифф-ове и автоматично попадат под един знаменател! Изключение прави Ланд/Рейндж Роувър-ите, Олроад на Ауди и Тойота Рав4.......

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 25 Фев 2004, 22:26

Wizi написа:Мерцедес МЛ, Санта Фее, не ъп-дейтнатата пресно нова версия на Х5 и още поне 90% от СУВ-овете главно поради финансови съображения не слагат качествени дифф-ове и автоматично попадат под един знаменател! Изключение прави Ланд/Рейндж Роувър-ите, Олроад на Ауди и Тойота Рав4.......


Тука верно ме накара да се засмея... :wink:
Значи първо аз лично не бих сложил в една група МЛ, Х5 и Санта фе, Нито пък от другата страна Олроуд, Роувър и Рав4... странна логика...
Също ми е странно как на един SUV който струва около 80 000 euro по финансови съображения няма да му сложиш хубав дифф... Не знам откъде ти хрумна това... :oops: :wink:
Рейнджа наистина бих казал че има най-пълните данни за жипка ама как реши че на Рав 4 и Ауди дифовете са им нещо повече от тези на МЛ и Х5
нещо не ми се връзва пич... позамисли се малко...
и най-важното не целя някаква лична обида спрямо теб с моето мнение, но твоето изказване ми изглежда меко казано станно... :wink:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 28.12.2002
Местоположение: Chicago, IL

Мнение от del_sol_fen » 02 Мар 2004, 10:09

до колкото знам, някви бяха тествали, из танковите полигони в Русия, VW Tuareg-a, MB G-Class, i audi all road quattro , и резултатите били че VW-то се скапало най-бързо, дазе Аудито издържало повече от него, а Мерцедеса Г-Класата си го "връткали цял ден" !
информацията не ми е 100% достоверна но мисля че доста хора го знаят този тест.
Si Power - Wona Go ???

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Мар 2004, 21:29

хора вземете се в ръце :) сравнявате несравними возила.

санта фе-то е паркетно всъдеходче на автомобилно шаси за простолюдието. евтин, със добра гаранция. цената във америка е около $30к със всичките екстри вътре. плачевно си държи цената. пресата го плюе генерално, но като за цената му го фали.

мл-а е на камионджииско шаси (стълба), вози като камион, държи се като камион и цената на 6 цилиндровия започва от $35к, като със всичките екстри 8-цилндровия може да е към $60к. държи си цената малко по-добре, но също губи страшно много след първите 2 години. пресата го плюе за това че дава много дефекти, но го фали за офроуда.

х-5 е на базата на 5та серия седан, върви като кола, не става за офроуд, дори класификацията му не е "sport utility vehicle" а "sport activity vehicle" - демек не е утилитарен (да го натговариш със тухли), по-скоро е за хора със активен начин на живот. цените започват от $35 и 8 цилиндровия може да е към средата на $65к- почти колкото 4.6ис които е $70к. държи си цената много добре и дори на 2 години струват около 75% от оригиналната си цена. пресата ги плюе за офроуда и малкия багажник, но ги фали за добрите асфалтни характеристики.

г класата си е камион. тесен (ценно за офроуд), много всъдеходен и надежден. бавен и тромав на асфалта със трагични спирачки, чувство на волана и рефлекси- както казах- баш камион. също много скъп- цените почват от $70к за 8 цилиндровите и си държат добре стойноста. пресата ги фали за офроуд и надеждност, но ги плюе за високата цена и мудния манталитет.

та идеята е че санта фе-то се състезава във един клас (наред със тойота рав4 и разни други такива бълхи, х3 е също във този клас), х5 и мл се състезават със джип гранд чероки, нисан патрол/патфайндер, митсу монтеро, тойота 4рънер, хонда/акура мдх и тн...)... а г класата се състезава със реиндж ровера, тойота ленд крузър и други такива $60к+ добичета...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Мнение от LordDigital » 03 Мар 2004, 6:59

Колегата Визардевски:) има във предвид общата картина ,а не класови и междукласови сравнения :wink:

Добрите новини са ,че във последно време голяма част от Фирмите се ПоУсетиха и си слагат съвсем културни диференциали. Нали сме във форума на БМВ ,трябва публично да призная ,че БМВ чрез сериозна помощ от Steyr-Daimler-Puch (SFT) ,имат собствена система със активен среден диференциал - xDrive. Време за реакция ,твърди се че е по-добро от Haldex ,напълно ингегрирана със DSC. Да! - говорим за MultiPlateCluch ,като централен Диференциал при X3 i X5 - може би 7-8 години след VAG ,но по-добре късно отколкото никога:)

А сега БМВ феновте да се разположат удобно ,и да си представят как някои Тунер прави един бърз Patch за X5-цата ,така че да може шофиора във реално време да контрлира разпределението на момента между осите ,започва да мирише на Дрифтинг със СУВ:)

Между другото един такъв Pach е елементарно да се направи ако EPROM-a isn't encrypted..
Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook