525 TD vs 525 TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.02.2004
Пол: Мъж
Кара: G30 540i

525 TD vs 525 TDS

Мнение от SLY » 17 Фев 2004, 11:52

kakva e razlikata mejdu dvata modela!? Kakvo to4no zna4i 'S' :roll:

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 17 Фев 2004, 12:08

Значи тдс има интеркулер, а другата е само с турбо без охлаждане! За конските сили не съм сигурен каква е разликата между двата двигателчя, знам че последните тдс са 143к.с., а тд май е 115к.с.(мисля, че има различни модификации,по-големите познавачу ще кажат)!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Фев 2004, 12:35

TDS означава турбо дизел спорт, доколкото може един дизел да е спортен :)))
Останалото и аз така го знам. И Опел Омега имат същия двигател май- 2.5ТД
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 17 Фев 2004, 12:35

Сега 525тд и 525тдс, за кой модел говорим за Е34 или Е39!!!

524td M21 6 cylinder 115 HP 192 km/h 1988 - 1992
525td M51 6 cylinder 115 HP 194 km/h 1993 - 1995
525tds M51 6 cylinder 143 HP 207 km/h 1991 - 1995

за кой мотор говориш!!!

Така ша са опитам да изкопая характеристики в момента!!! Дано намеря... и на мене ми е интересно... 8) 8) 8)

525tds

Максимална скорост : 207 km/h
Ускроние : 0-100 -- 10.4 секунди
Двигател: 6 цилиндров редови
Диаметър на цилиндрите: 80.0 мм
Ход на буталата: 82.8 мм
Рабитен обем : 2497 см^3
Компресия : 22.0
Позиция на клапаните и разпределитения вал: ohc
Система за доставяне на мощността : горивна помпа с високо налягане Турбокомпресо
Максимална мощност: 143 конски сили при 4600 об/мин
Максимален въртящ момент :280 Н/м при 2200 об/мин
Брой на клапаните на цилиндър : 2

толкова от мен, за 525 тд, нищо не можах да намеря, надявам се че съм бил полезен!!!
:roll: :roll: :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 17 Фев 2004, 16:35

Абе според мен не е само интеркулера.
Той да даде 10-15 коня. Може и от електрониката да е скопено и от там турбото да е на по-ниско налягане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 17 Фев 2004, 22:09

tds e 143 конски сили а тд е 115.

524тд ето характеристики
Работен обем 2443куб.см.
двигател М21
в производство 09 1987(Е28) до 08.1990(е34)
115к.с/ 4800оборота
Въртящ момент 220NM/2400 оборота
Диаметър на цилиндъра 80.0мм
Ход на цилиндъра 81.0мм
Максимална скорост 190km/h

525тд
Работен обем 2498куб.см.
двигател М51
в производство 04 1993 до края
115к.с./4800оборота
Въртящ момент 222NM/1900оборота
Диаметър на цилиндъра 80.0мм
Ход на цилиндъра 82.8мм
Максимална скорост 194km/h

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.02.2004
Пол: Мъж
Кара: G30 540i

Мнение от SLY » 18 Фев 2004, 18:33

Dobre de za po-new disel pitam kam '95 ama te pak sa dva, koi e po-dobria spored vas ili 325 TDS e po-po- nai!? Koi e dobar disel na BMW spored vas??

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Фев 2004, 19:13

ТУК ПИШЕМ НА КИРИЛИЦА!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 15.01.2004

Мнение от koko_star » 18 Фев 2004, 21:36

туртурело сопоко.4овека е нов и не знае.нека да не си мисли 4е не е желан тук.6е се нау4и.
BMW is the car...another cars are just traffic

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 18 Фев 2004, 21:41

TDS е по-добрия,аз лично съм се насочил към такова :bowdown: Touring

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 18 Фев 2004, 23:36

Вярно ли е че дизеловите модели на БМВ имат проблем с главите
на моторите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 18 Фев 2004, 23:46

За tds не знам но за такова като мойто се говори че има.Аз лично съм имал проблеми,но мисля че си е по моя вина :oops:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 18 Фев 2004, 23:53

Знаели някои , дали може човек сам да си смени ремъците
на модела 525ТДС. В книжката е описано доста просто

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 18 Фев 2004, 23:57

При дизела за да няма проблеми е хубаво водната помпа да се сменя на всеки 60 000км и да не се настъпва като е студен.За предпочитане е и термостата да се смени като се купи колата.Един мои познат направи така като си купи неговото,което беше на 200ткм и до 300ткм го кара като състезател без никакви проблеми. :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 19 Фев 2004, 0:06

А после какво стана? :roll: :wink:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook