Е92 М3 и Ауди РС4 размисли
Модератор: Общи модератори
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
vutov написа:Просто казвам, че според мен са прекалено скъпи за това което предлагат. Някакси не ми се връзва малко двуврато купе за над 150к лева.
Защо? То и 911 е "малко двуврато купе", което струва майка си и баща си. Посочи две коли, които да предлагат същото, което и М3, и да струват осезаемо по-малко. Това, че цената му е висока за българските стандарти е съвсем друга тема и не значи, че е изкуствено завишена.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
С риск да стана дребнав, продължавам да твърдя че RS4 е по-тежко с около 70-80 кг от E92 M3. Има няколко системи за мерене на теглото, така по спомени това което цитирате за М3 1660 кг е с шофьор и багаж по EU стандарт. По тая система RS4 е на 1700 кг. Това не са мои теории, на m3post.com се е говорило безкрайно на тая тема...
thd написа:RS4ката има времена под 8 мин на ринга, така че ако не равна то ще е поне доста близо до новото m3 и на писта.
Абсолютно невярно! RS4 има factory ring time много под 8, което няма нищо общо с реалността. Потърси всички сериозни класации и тестове и ще видиш каква кола ти трябва за под 8 секунди ring time. Даже R8 е над 8!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Aз ненапразно споменах за липсата на опит у Ауди в спортни автомобили,които летят по пистата ...
Има и още един важен момент - колко пъти заводското инфо в цифри около динамиката на Ауди се покрива с реалноста
Това е фирмата от премиум сегмента която винаги изнася едни данни а после в реални условия след редица тестове излиза ,че истината е съвсем друга,който чете знае
При ///М дивизията е точно обратното
Георги Пенчев
Има и още един важен момент - колко пъти заводското инфо в цифри около динамиката на Ауди се покрива с реалноста

Това е фирмата от премиум сегмента която винаги изнася едни данни а после в реални условия след редица тестове излиза ,че истината е съвсем друга,който чете знае

При ///М дивизията е точно обратното

Георги Пенчев
Е добре при теста на Sportauto прави 8:09 което при всяко положение е по-добре от сегашните M5 и М3
Колкото до understeera в последното EVO има тест на A5 и като са питали Horst Glaser (шеф на динамикс отдела в ауди) Що деба така сте го оставили ? Той им е отговорил - прави сте, ама маркетинг отдела настоя да е като старите аудита, иначе платформата има потенциал... Та значи е въпрос на време да променят настройките, а честно казано bmw са тръгнали по-обратния път.
И между другото EVO са най-големите просто :

Колкото до understeera в последното EVO има тест на A5 и като са питали Horst Glaser (шеф на динамикс отдела в ауди) Що деба така сте го оставили ? Той им е отговорил - прави сте, ама маркетинг отдела настоя да е като старите аудита, иначе платформата има потенциал... Та значи е въпрос на време да променят настройките, а честно казано bmw са тръгнали по-обратния път.
И между другото EVO са най-големите просто :
The 3.0 TDI is pick of the A5s though, Now will the marketing suits please listen to Dr. Glaser

Последна промяна thd на 09 Юли 2007, 16:39, променена общо 1 път
Modulo написа:thd написа:RS4ката има времена под 8 мин на ринга, така че ако не равна то ще е поне доста близо до новото m3 и на писта.
Абсолютно невярно! RS4 има factory ring time много под 8, което няма нищо общо с реалността. Потърси всички сериозни класации и тестове и ще видиш каква кола ти трябва за под 8 секунди ring time. Даже R8 е над 8!
това съм го пропуснал .. Както каза колега, виж наистина какво ти трябва за времена под 8 мин.
Ferrari Challange Stradale - 7:56
Porsche GT3 - 7:54
McLaren SLR - 7:52
я се осъзнаи ..


thd написа:Е добре при теста на Sportauto прави 8:09 което при всяко положение е по-добре от сегашните M5 и М3
Колкото до understeera в последното EVO има тест на A5 и като са питали Horst Glaser (шеф на динамикс отдела в ауди) Що деба така сте го оставили ? Той им е отговорил - прави сте, ама маркетинг отдела настоя да е като старите аудита, иначе платформата има потенциал... Та значи е въпрос на време да променят настройките, а честно казано bmw са тръгнали по-обратния път.
и тук трябва да призная, че си прав .. в новите BMW-та има доста understeer отново заради маркетинга .. да сигнализира кога отива работата на пребиване ..
thd написа:И между другото EVO са най-големите просто :The 3.0 TDI is pick of the A5s though, Now will the marketing suits please listen to Dr. Glaser
И аз много ги харесвам .. сигурно най-доброто списание за фенове. Умирам от кеф като го чета ..
ps. Евала аватар!

thd написа:Sportauto имат официално време 8:09 а на тях може да им се вярва.
Под 8 е тва7:58 --- 156.652 km/h -- Audi RS4 4.2 V8 FSI, 420 PS/ 1650 kg, Frank Stippler, (10/05)
Може и да не е fake знам ли...
натъкнах се на Car & Driver "stock 335i beats RS4 around VIR", но не откривам статията ..

VIR = Virginia International Raceway ..
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Турбо бегачката на БМВ, май ще отвее доста колички на магистрала - все пак това и е идеята на нея - огромен въртящ момент в целия диапазон от обороти. Ще си позволя да цитирам един пост, който не съм написал аз :
werz написа:Значи 335турбо има по-пъргав и еластичен двигател от всички японки в мощностния си клас.Тези 0,3 сек разлика във времето на Божура-въпреки че СТИто е 4по4,въпреки солидната теглова разлика и въпреки че при адски подобни скорости-дифа на Сти е 3,9 към 3,06 на 335,което е разлика от 19%.335 е магистрална кола-затова е направена,Ево и Сти трябва да поддържат адски високи оборотни режими за да стоят близо до е90то.Относно максималните стойности на странично ускорение пак е90 е напред.Максимална скорост-там положението примахнат ограничител пак е зле за японките-срещу 2000 до 5000 лева колата е в клуб 300.Просто една супер комплексна кола-не може да бъде сравнявана с адски пикови,но технологичното лидерсво на БМВ им помага даже в определени моменти да са напред.БМВ просто е марка,която влага максимум технологии в един комплекс от качества и затова печели и е почитана.Очакванията на потребителите са такива,че дори Субару изостави концепцията на Импреза,за да се конкурира кола с Голф!!!-мда просто поредния хот хеч.Митсубиши също има проект Лансера да се превърнр в хеч!!!
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

аз пак да кажа...
ако ви падне- карайте новото рс4.. ако сте кодирани със бмв днк-то веднага ще разберете че аудито е по-скоро конкурент на новия ц амг от колкото на е92 м3- стабилно и повратливо, със много еластичен мотор но леко залитащо и ако го бутнеш повече от колкото иска- недозавиващо... и друго- чисто субективно- аз лично не мога да се отърва от усещането че съм зад волана на една доста мощна фв джета...
за мене лично сравнение не може и да има.. колите са коренно различни и като усещане зад волана и като седене на пътя. най-близкия конкурент на е92 м3 е... е46 м3... от там кои какви времена е дал на ринга е ... състезание на абонаментите ..
едно е вярно обаче - във реалния свят където има локви, чакъл, лед и тн- аудито със едни зимни гуми е по-добрата алтернатива... но поне аз лично при тези условия бих предпочел нещо по-височко и 3-4 тона ако може да е... та за мене това преимущество на аудито не е от значение..
колата е хубава, но нищо революционно няма във нея- освен ако не се брой магията да заврат в8 мотора изцяло пред предната ос... предполагам че цялото тегло концентрирано отпред освен че спомага за недозавиването също има за цел да закотви предницата като се сложи рало за сняг...
ако ви падне- карайте новото рс4.. ако сте кодирани със бмв днк-то веднага ще разберете че аудито е по-скоро конкурент на новия ц амг от колкото на е92 м3- стабилно и повратливо, със много еластичен мотор но леко залитащо и ако го бутнеш повече от колкото иска- недозавиващо... и друго- чисто субективно- аз лично не мога да се отърва от усещането че съм зад волана на една доста мощна фв джета...

за мене лично сравнение не може и да има.. колите са коренно различни и като усещане зад волана и като седене на пътя. най-близкия конкурент на е92 м3 е... е46 м3... от там кои какви времена е дал на ринга е ... състезание на абонаментите ..

едно е вярно обаче - във реалния свят където има локви, чакъл, лед и тн- аудито със едни зимни гуми е по-добрата алтернатива... но поне аз лично при тези условия бих предпочел нещо по-височко и 3-4 тона ако може да е... та за мене това преимущество на аудито не е от значение..
колата е хубава, но нищо революционно няма във нея- освен ако не се брой магията да заврат в8 мотора изцяло пред предната ос... предполагам че цялото тегло концентрирано отпред освен че спомага за недозавиването също има за цел да закотви предницата като се сложи рало за сняг...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
За каква ///М генетика говорим при условие, че щайгата тежи 1600кг+ За сравнение Е30 М3 е 1250кг... Нищо чудно, че гонят извънземни конски сили...
Четох едно от първите ревюта и със сигурност няма да се редя да си купувам...
Един пич го каза много добре - ако исках голяма и тежка кола с голям мотор - ще си купя Е39 М5... Общо взето навсякъде търпи критика - моторът нямал усещането за куче което си хапе каишката налично при С54Б32, управлението няма усещане като при Е46, спирачките са зле - като на всяко друго БМВ ///М (тук го подкрепям с две ръце от личен опит) и така нататък. Общият извод - много добра кола, но не си струва парите и определено е под очакванията. БМВ прави маркетинг номера - истинската кола за шофьорите ще е ЦСЛ версията...
На запад има и още един проблем - разводняване на марката - БМВ определено почва да страда от този проблем. Няма да обяснявам за тотално насраната им ценова и гаранционна политика. Е92 М3 вече страда от това - места в опашката за Е46 М3 се търгуваха по 5к и отгоре... Сега има хора, които се чудят как да се измъкнат. ..
Четох едно от първите ревюта и със сигурност няма да се редя да си купувам...
Един пич го каза много добре - ако исках голяма и тежка кола с голям мотор - ще си купя Е39 М5... Общо взето навсякъде търпи критика - моторът нямал усещането за куче което си хапе каишката налично при С54Б32, управлението няма усещане като при Е46, спирачките са зле - като на всяко друго БМВ ///М (тук го подкрепям с две ръце от личен опит) и така нататък. Общият извод - много добра кола, но не си струва парите и определено е под очакванията. БМВ прави маркетинг номера - истинската кола за шофьорите ще е ЦСЛ версията...
На запад има и още един проблем - разводняване на марката - БМВ определено почва да страда от този проблем. Няма да обяснявам за тотално насраната им ценова и гаранционна политика. Е92 М3 вече страда от това - места в опашката за Е46 М3 се търгуваха по 5к и отгоре... Сега има хора, които се чудят как да се измъкнат. ..
Power is Nothing Without Insanity
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Audi Carlife Plus-това е така нареченета от мен 5годишна гаранция.Няма да настоявам,след 2те години е Anschlussgarantieversicherung.Зачетох се какво включва-ми пълноправна гаранция си е-включва всичко без така наречените Verschleissteile.Относно теглото силно се поинтересувах,ама силно-и фактите са следните 1650 е минималното тегло на РС4 по същата норма по,която е мерено и М3,но колата е толкова с определени опции,като керамични спирачки,карбонови седалки и тайрфит.Естествено,че БМВто е по-емоционалната кола,повече чувство и друго усещане,кола която при равни условия бих винаги избрал пред ФАГ(ако сметнем ,че Порше,не е там) ,въпреки че в момента карам точно автомобил на концерна.Просто не може марката да е силна навсякъде,но напоследък си личи едно прегрупиране и инвестиране на средства към по-масови и доходоносни автомобили.Дано новата седмица да е нещо,което наистина да демонстрира технология и аз да греша.Относно М3-ще му е адски трудно и на американския и на европейския пазар,а и скоро ще излезе един автомобил на близка цена,който доста хора чакат,а именно Нисан Скайлайн
Alex 320i Cabrio написа:За каква ///М генетика говорим при условие, че щайгата тежи 1600кг+ За сравнение Е30 М3 е 1250кг... Нищо чудно, че гонят извънземни конски сили...
Четох едно от първите ревюта и със сигурност няма да се редя да си купувам...
че няма да се редиш .. това е сигурно, но ако не ме лъже паметта някъде беше написал следното твърдение "за теб има едно място - Ринга" ... та не е ли важно за теб времето на Ринга или не съм разбрал правилно, защото ако е така, то Е30 М3 си е направо бавно. Може да е леко и заклетите фенове да го признават като единственото М3, но е факт, че всички автомобили надебеляха, заради многото джиджавки в тях. Навигации, парктроници, климатроници .. и все пак продължават да смъкват времена .. може да не са толкова fun за хардкор каране, но в крайна сметка не съм много сигурен колко от потребителите тук или, който и да е форум могат да одържат 400+ к.с. и да ги накарат да ходят натам, накъдето искат... затова и са останалите мерки. Такъв е света ..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани