Не пали, ако някой знае да помага
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Това което казваш че се получава, след последните ти намеси, ми прилича на типично задавяне, най лесно може да пробваш да я запалиш на дърпане вместо на стартер, а и още по добре е да извадиш свещите за цяла нощ и да седи така и после пак на дърпане, аз имах подобен случай, така че пробвай нищо не пречи 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Точно това и ние мислихме. Сега си говорехме на
кафето и мислим да се дави. Действително, не знам
какво друго може да е. Значи предлагаш да извадим
свещите за една вечер и после да и пробваме да
запали с дърпане. Да речем, че това ще стане-кво
значи че се дави? В какво ще е проблема, щото
тва вече не ми е ясно
кафето и мислим да се дави. Действително, не знам
какво друго може да е. Значи предлагаш да извадим
свещите за една вечер и после да и пробваме да
запали с дърпане. Да речем, че това ще стане-кво
значи че се дави? В какво ще е проблема, щото
тва вече не ми е ясно
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
малко повече от месец и втори сервиз, колата не
може да се излекува. Сега стига до 2500rpm и
почва да дави. . .никой няма отговор на загадката
и механиците са се хванали за главите от нея
може да се излекува. Сега стига до 2500rpm и
почва да дави. . .никой няма отговор на загадката
и механиците са се хванали за главите от нея
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Аз пак да питам ...
А налягането на горивото мерихте ли?
А може ли 10 минути да работи под 2500rpm?
Ако маркуча за излишния бензин е частично запушен, регулатора (дори да е изправен) не може да свърши работа и налягането в шината става по-високо от нужното - задавяне.
А налягането на горивото мерихте ли?
стига до 2500rpm и почва да дави
А може ли 10 минути да работи под 2500rpm?
Ако маркуча за излишния бензин е частично запушен, регулатора (дори да е изправен) не може да свърши работа и налягането в шината става по-високо от нужното - задавяне.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
понеже колата е в сервиза, ония ми казаха,
са претърсили всичко...единственото което
останало е да почнат кабелче по кабелче,
защото вярват, че проблема идва от кабелите
са претърсили всичко...единственото което
останало е да почнат кабелче по кабелче,
защото вярват, че проблема идва от кабелите
Както бях писал на Магарето Йори на ЛС, Кобра от форума имаще същите проблеми и дълго се чудиха какво е. Преди малко му звъннах да го питам откъде е проблема и останах втрещен като ми каза. Момчета вижте стойката на датчика долу при коляновия вал , а също и демпферната шайба, при него е била крива, и като се разминат малко зъбите и започва да бърка инфото, при вас би трябвало да е това или крива демпферна шайба или крива стойка на датчика. Бягайте да проверявате и после да черпите 

Stoyan7777 написа:само ми кажи какво е демпферна шайба,
щото магарето нищо не ми е казал за ЛС-то
Аз още несъм му го казал това на ЛС само ковентирахме за колата на кобрата, а демпферна шайба е тая, дето е отпред на коляновия вал, дето ти върти ремъците, нали е назъбена и оттам датчика мери и взима информация и я дава на компютъра та да пали ит.н. Та вижте там дали не е крива, дали датчика си е на място, да не би като си карал и да е закачило нещо някъде да е изкривило стойка или нещо и оттам да са почнали ядовете

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
събрали се , отбор специалисти 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Много жега ... Затова


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бах мама му
Темата е от 12-ти юни
И после в щатско били честни и разбирали от коли
Месец и половина да няма развитие при положение,че там нямате проблеми с парите и с частите си е направо престъпление

Темата е от 12-ти юни

И после в щатско били честни и разбирали от коли

Месец и половина да няма развитие при положение,че там нямате проблеми с парите и с частите си е направо престъпление


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
гледам да не ви се мешамsonny написа:Явор написа:събрали се , отбор специалисти
И ти посредата


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
не бре,от наркотиците еivantchoG написа:Много жега ... Затова


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани