Не пали, ако някой знае да помага

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 22 Юни 2007, 14:46

Еее хора казвам ми писна ми от такива малоумници по тея сервизи-губят ти времето и ти вземат парите и накрая пак ти трябва да си правиш колата.Аман!На всичко отгоре са яко нагли и безскруполни.абе направо са си мафия :mhihi: Сори за офф-а ама не се сдържах :uups:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 22 Юни 2007, 17:46

Значи сега сложих манометъра или както се казва...
Сложих го след бензиновия филтър
(тоест помпата->маркучът->филтърът->манометъра)
там ми показва 40 psi. Но така съм тествал помпата,
доколкото разбирам, нали? как може да тествам регулатора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Юни 2007, 18:07

точно регулатора си тествал така ;)
трябва да извадиш вакуума от регулатора за да работи на максимално налягане - това което е написано на него - може би 3 бара?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Юни 2007, 19:14

Stoyan7777 написа:Значи сега сложих манометъра или както се казва...
Сложих го след бензиновия филтър
(тоест помпата->маркучът->филтърът->манометъра)
там ми показва 40 psi. Но така съм тествал помпата,
доколкото разбирам, нали? как може да тествам регулатора?

Я да се разберем: извадил си маркуча 16 от тръбата 12 (или десния 15 от 1 - няма значение кой от двата)? На него си сложил манометър, дал си на стартер и си отчел 40psi (2,78bars)? Прекалено е малко, ако мериш след помпата ... Мойта помпа я мерих до 6атм, щото ме хвана страх, че ще избие някой маркуч :uups: .
Изображение

Идеята беше да извадиш единия от двата маркуча, да сложиш на неговото място парче такъв маркуч, да съединиш двата маркуча с тройник (разклонител) и към третия извод на тройника да вържеш манометъра. Най-вероятно помпата ти спира след няколко секунди :roll: - подай направо от акумулатора + и - , като спазиш поляритета (сигурно е достатъчен и само +, ма не съм сигурен :uups: ).
Поразгледай трета точка тук. Обяснено е за други мотори, но и за твоя принципа е същия.

Fuel system hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 bars
Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . .6.3 to 6.9 bars
Fuel pump hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.5 bars
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 22 Юни 2007, 22:31

ivantchoG написа:Я да се разберем: извадил си маркуча 16 от тръбата 12 (или десния 15 от 1 - няма значение кой от двата)? На него си сложил манометър, дал си на стартер и си отчел 40psi (2,78bars)? Прекалено е малко, ако мериш след помпата ... Мойта помпа я мерих до 6атм, щото ме хвана страх, че ще избие някой маркуч

Идеята беше да извадиш единия от двата маркуча, да сложиш на неговото място парче такъв маркуч, да съединиш двата маркуча с тройник (разклонител) и към третия извод на тройника да вържеш манометъра. bars


to4no taka napravih. Pompata e nova mejdy drygoto

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Юни 2007, 12:52

Stoyan7777 написа:to4no taka napravih. Pompata e nova mejdy drygoto

Така: "извадил си маркуча 16 от тръбата 12 (или десния 15 от 1 - няма значение кой от двата)? На него си сложил манометър, дал си на стартер и си отчел 40psi (2,78bars)?"

Или така: "...вадиш единия от двата маркуча, да сложиш на неговото място парче такъв маркуч, да съединиш двата маркуча с тройник (разклонител) и към третия извод на тройника да вържеш манометъра."

?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 24 Юни 2007, 1:43

ок, сагата продължава. . .:dunno:
Сминих регулатора и сега ново 20, но има напредък,
ако продължавам така може и да задържи запалена 2мин.

Както споменах вече, регулаторът е нов! Запалих от ряз,
яко дим отзад и нестабилни обороти. Задържа нормални обороти
за няколко секунди и точно почнах да се радвам, когато оборотите
заподскачаха. Лека се вдигнаха и след това почнаха да падат,
докато колата изгасна. Опитах да завъртя веднага, но курец.
Изчаках около 2-3мин и пак пробвах-успех, запали, но
повтори същата процедура с оборотите. Направих го още
веднъж и се отказвам за днес...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 25 Юни 2007, 9:34

Дали не е запушен маркуча за "обратния" бензин (левия №15 на картинката)? По него се връща налягането над 3атм. Пусни го в едно шише и пробвай пак :roll:
Тройник с манометър ще каже много ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 05 Юли 2007, 3:24

Така и така сагата бродължава И ДНЕС, та изкочиха
няколко въпросчета. Потърсих из нета, но не намерих
отговор. Та става дума за "сензор за температурата"
на двигателя, тоя който е на блока(магарето йори да
помага ако бъркам) Разбрахме, че трябва да показва
около 3000 ома когато колата е студена и да спада до
200-300 като е загряла. А бе интересно ми е дали колата
може да запали ако тоя сензор е прецакан, в момент
когато двигателят не е напулно изстинал?
Също някой знае ли какъв е тоя кабел, за който много
хора говорят? Намира се на две педи от акумулатора и
ходи към купето, в средата му има нещо като бушон(но тва
за бушона не е сигурно)

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 05 Юли 2007, 3:57

Изчетох цялата тема.. в голям филм си се вкарал, човече :(

Няма ли представителство на BMW AG наблизо? Поне проблема да открият..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 05 Юли 2007, 6:39

не знам филм ли е или театър ама вече ми е
през ... закарах я на един от наще маханици
тука и ме делна $700 за да се приберем и да
ми угасне пред нас. Повече такива не ми трябват,
нали се сещаш. Рано или късно ще си открием
проблема сам ама някой ако знае нещо за тоя сензор
да каже, че наистина мислим да е тва проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 05 Юли 2007, 17:43

Stoyan7777 написа:Така и така сагата бродължава И ДНЕС, та изкочиха
няколко въпросчета. Потърсих из нета, но не намерих
отговор. Та става дума за "сензор за температурата"
на двигателя, тоя който е на блока(магарето йори да
помага ако бъркам) Разбрахме, че трябва да показва
около 3000 ома когато колата е студена и да спада до
200-300 като е загряла. А бе интересно ми е дали колата
може да запали ако тоя сензор е прецакан, в момент
когато двигателят не е напулно изстинал?
Също някой знае ли какъв е тоя кабел, за който много
хора говорят? Намира се на две педи от акумулатора и
ходи към купето, в средата му има нещо като бушон(но тва
за бушона не е сигурно)

За "сензора".Ако е повреден няма да има необходимото съпротивление при определена температура и няма да дозира правилно горивото.Виж чие производство е.Някъде в нета имаше контролни стойности при различни температури.Въпросния "сензор" в електрониката се нарича "терморезистор"(thermoresistor).Ако има наоколо около теб човек с познания в електротехниката и електрониката да вземе да свърже на мястото на този "сензор" един потенциометър и пробвайте да запалите колата.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Юли 2007, 18:49

според мен ако времето е горещо не би трябвало да има проблеми даже и сензора да е прецакан. просто ще трябва повечко въртене на студен двигател (личен опит).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 05 Юли 2007, 19:00

не е от него. Значи когато е студена пали, но
се мъчи. Не бих казал, че дори работи, тресе се,
готова да загасне. След около 2-3 мин пробвания,
тресения, гаснения и паления умира. Върти но не
пали.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Юли 2007, 19:02

добре де деба,като сте у щатско,що не пускате теми у е30теч, та някой съсед да момогне :confused:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook