Диагностициране на Еърбеците
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Диагностициране на Еърбеците
Момчета имам следния въпрос:
Ако е удряна колата и са излизали възглавниците и после не е подменено всичко с ново централа и ербеци това може ли да се хване на диагностика
Интересува ме също така за Е39 може ли по някакъв начи да се установи дали е ръчкан километраж
Предлагат ми на бартер една Е39 ТДС 97г. и е ,алко окъртена та ми се ще да знам някои работи,като цена на предни амортесиори прилична марка интеркулер,подкалници и най много ме притеснява волана,защото ербега му изглежда като нагряван с пистолет за горещ въздух
Ако е удряна колата и са излизали възглавниците и после не е подменено всичко с ново централа и ербеци това може ли да се хване на диагностика

Интересува ме също така за Е39 може ли по някакъв начи да се установи дали е ръчкан километраж

Предлагат ми на бартер една Е39 ТДС 97г. и е ,алко окъртена та ми се ще да знам някои работи,като цена на предни амортесиори прилична марка интеркулер,подкалници и най много ме притеснява волана,защото ербега му изглежда като нагряван с пистолет за горещ въздух


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Диагностициране на Еърбеците
vld написа:... и най много ме притеснява волана,защото ербега му изглежда като нагряван с пистолет за горещ въздух
Моят изглежда така:

Проверявал съм го в Дару и го отваряха - всичко си му е наред. Просто топлинна деформация на пластмасата - при този модел волани това май е характерно

Re: Диагностициране на Еърбеците
Тя ако е много хубава няма да ти я предлагат на бартер.ТДС-ка ---- поне 250 -300 000 км. Волана пък е най малкият ти проблем.Гледай другите неща по-важните.Като искаш 5-ца не е ли по добре да продадеш твоята да допълниш пачката с още некой лев и тогава избора ти ще е по голям че и пазърлък можеш да правиш.Километрите са ала-бала.Те в БГ всички до 150-170 000 и неможеш да разбереш колко в същност са реалните.Виж в галерията ми колко км пише на километража-
не вярвам и аз но немогат и да ми кажат



Километража ще ти кажат след диагностика в някой оторизиран сервиз - записва се на 6 места и доста труд ще е да го сменят навсякъде. Моята идва от Италия - свалих я от автовоза и направо в сервиза - и познай - на километража пише 205 хил ама хората казаха 275 хил. Ама после дадох 1000 лв за предница - така че гледай и другите работи и ако е захабена въобще не се хващай на това хоро.
Доста кончета в един обор.


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
emok написа:Километража ще ти кажат след диагностика в някой оторизиран сервиз - записва се на 6 места и доста труд ще е да го сменят навсякъде.....
Някой може ли да посочи точно в кои 6 места са записани реалните километри на колата?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Мерси за съветите,
явно няма да я бъде тая верно че офертата е добра,ама па такава морга не съм виждал скоро
Преден десен амортесиор хлопа тампона направо го няма
Спукана предна броня двата подкалника фира,кулера смачкан от долу нагоре
как не се е пробил незнам.
И още една камрара дрееебни забележки
То бива мърлящина ма чак пък толкова.
А щях да забравя колата се кара без термостат и няма как да я накарам да загрее до средата за да видя как е с топлия старт
Абе аз го оценявам на поне 2000++ ремонти и тая цена дето ми я искат става повече от колкото да си взема добра кола
Та така аман от дараци.
явно няма да я бъде тая верно че офертата е добра,ама па такава морга не съм виждал скоро

Преден десен амортесиор хлопа тампона направо го няма

Спукана предна броня двата подкалника фира,кулера смачкан от долу нагоре

И още една камрара дрееебни забележки

То бива мърлящина ма чак пък толкова.
А щях да забравя колата се кара без термостат и няма как да я накарам да загрее до средата за да видя как е с топлия старт

Абе аз го оценявам на поне 2000++ ремонти и тая цена дето ми я искат става повече от колкото да си взема добра кола

Та така аман от дараци.

- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
пак се започна с легендите за километрите. трябва да е ясно веднъж и за винаги. КИЛОМЕТРИ СЕ ОТЧИТАТ В IKE/таблото с уредите/, в DDE/DME/компа за управление на дизел/ бензин/, LCM лайтмодула, EWS -имобилайзер/в ключа в зависимост от модела/ и EGS автоматична скоростна кутия или по точно в компа който я управлява. В БЪЛГАРИЯ СЕ ВРЪЩАТ КИЛОМЕТРИ В АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ МОДУЛИ.най-трудно се връщат в имобилайзера и скоростната кутия. някой версии табла са защитени с чип M35080 който е за защита на таблото против интервенции но пак не спасява положението. само забавя процедурата и оскъпява услугата. надявам се съм разбил представата ви за реални километри в България.също така не трябва да забравяме че наши сънародници има по цял свят и най вече в Германия от където приемаме за чиста монета показанията на километражите. а също така има и много турци и араби които също не се притесняват да пипат. единствено Германците се съобразяват със закона и не пипат таблата понеже е подсъдно.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани