Подгряване на дросела на М42

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Подгряване на дросела на М42

Мнение от GEORGIEV » 27 Юни 2007, 14:30

Значи става въпрос за двете плочки през които минава антифриз и те затоплят дросела(номера 3 и 7 на схемата) и днес реших да ги махна и им свързах маркучите с еедна тръбичка :roll:
Така според вас по-добре ли ще е или се занимавам с глупости, въпреки че немога да си обясня ква полза има да се загрява дросела нали е по добре да влиза студен вуздух :idea:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Юни 2007, 14:33

ми много по-добре е, нали се борим за по-студен въздух ;)
зимата е добре само докато загрее колата, после й е все тая :mhihi:
общо взето добре си направил :yes:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 27 Юни 2007, 14:37

Бах маа му, значи тия от БМВ много глупави ще излязат дето са го сложили :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Юни 2007, 14:50

на колите в топли климати го няма и принципно се слага да не замръзне дросела зимата. не би трябавало да има кой знае каква разлика... ама някой даже си слагат и пластмасови гарнитури на всмукателните колектори ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 27.02.2006
Местоположение: София
Кара: BMW E21

Мнение от AUTOMAX » 27 Юни 2007, 15:01

[steeN] написа:ама някой даже си слагат и пластмасови гарнитури на всмукателните колектори ;)

То само това да беше, отвори капака на някое Мондео и виж всмукатела. Пластмасов си е целия що да няма и таква гарнитурка :mhihi: :mhihi:

Подгряването на дросела си е баш за студеното време в тази жега от него полза няма, но май и ефект :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Юни 2007, 15:17

е то на почти всички коли са пластмасови. даже М50 е първия масов двигател с пластмасови колектори ако не се лъжа... причината е друга обаче - спестяване на цена, тегло, екология ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 27 Юни 2007, 18:06

[steeN] написа:на колите в топли климати го няма и принципно се слага да не замръзне дросела зимата. не би трябавало да има кой знае каква разлика... ама някой даже си слагат и пластмасови гарнитури на всмукателните колектори ;)


За климата си много прав. Гледал съм доста М42 и повечето нямаха. Моята има щото май иде от страната на часовниците а там е ладничко ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: Подгряване на дросела на М42

Мнение от BMWPower » 28 Юни 2007, 22:43

GEORGIEV написа:Значи става въпрос за двете плочки през които минава антифриз и те затоплят дросела(номера 3 и 7 на схемата) и днес реших да ги махна и им свързах маркучите с еедна тръбичка :roll:
Така според вас по-добре ли ще е или се занимавам с глупости, въпреки че немога да си обясня ква полза има да се загрява дросела нали е по добре да влиза студен вуздух :idea:

Ти разлика няква усети ли че и мойта има такоа и аз съм си мислел да го махам ама не ми се занимава щот си мисля че разлика няма да има особена
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 29 Юни 2007, 1:09

Имаше една моя тема, там съм писал как съм го махнал и т.н. Вече няколко месеца съм без него ... разлика немога да намеря. Ама сега като сложа механичната клапа от там ще зема вода :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 30 Юни 2007, 18:34

AlibiTu написа:Имаше една моя тема, там съм писал как съм го махнал и т.н. Вече няколко месеца съм без него ... разлика немога да намеря. Ама сега като сложа механичната клапа от там ще зема вода :D

А можеш ли да ме просветиш (щото гледам че си наясно с М42 а и го имаш от известно време) с какви свещи в крайна сметка да си карам М42ката и с какво масло имам превид вискозитета щото немоа да угодя ,сега съм с 10-40 и повдигачите чукат кат луди а съм със BRISK
PREMIUM 4полусни :shock:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 30 Юни 2007, 21:24

За свещите само NGK BKR6EK ;)

А за маслото незнам аз я карам с MOTUL Sinergie 10W40 и нямах ядове зимата ама ся в жегите почва леко да пощраква че и взе да го гори като я напека на 7200 рпм и отзад едни сини мъгли :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 02 Юли 2007, 20:18

GEORGIEV написа:За свещите само NGK BKR6EK ;)

А за маслото незнам аз я карам с MOTUL Sinergie 10W40 и нямах ядове зимата ама ся в жегите почва леко да пощраква че и взе да го гори като я напека на 7200 рпм и отзад едни сини мъгли :roll:

Това не са ли свещите кадето си излиза серийно ????или поне едни от тях които ги дават от производителя ,а относно маслото на мен не ми вади чак сини мъгли но си пощтраква сериозно особено в началото докато го качи и маслото като вдигна щеката се изтича кат водица май наще не са за 10-40 а за някво по-ГЪСТЕНЯК ;)
благодаря
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Юли 2007, 21:10

Свещите ми са като тия, които Георгиев е дал, но на есен ще слагам Дензо Иридиум :D .
Ами масло сменям на по-малко от 10 000 км ... последното което сложих е Ravenöl или нещо подобно беше ... това е маслото, което слагат ФВ в завода :mhihi: ... иначе мисля, че беше 15В40 ... но мисля следващия път да пробвам или с Кастрол или с Мотул и то 10W40 или даже 5WXX ...
Мои авери, които са карали зад мен викат, че пуши леко колата, обаче гледам масло не губи ... :roll: ... ще я видим тая работа ... в момента нямам време.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Ловеч
Кара: 33....

Мнение от pifa318is » 16 Юли 2007, 21:12

приятелю не закачаи дросела, при мен този ИС вървеше невероятно. Успех.
.....и в завоя настрани

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 17 Юли 2007, 14:06

pifa318is написа:приятелю не закачаи дросела, при мен този ИС вървеше невероятно. Успех.

Но когато го караше Ицо ;)
Павлине ,пак не си разбрал за какво става дума :help:
:OT: под ника ти пише ,че караш 320 :roll: вече подкара ли я?Шегичка :winky: хайде,че ми пречи двигателя в сервиза.
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook