пичове помагайте
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
маречков написа:zvetiko написа:Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане
Аз не бих го направил точно това, защото тогава със сигурност ще изпъжиш тиквата, ако караш без термостат. Иначе за другото колегата е абсолютно прав.
Ти се шегуваш.

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
термостата е двоино деистващ не е обикновен, можеш да го блокираш в отворено положение и да караш така, но без термостат в никакав случаи. ма четете малко преди да давате мнения, Маречков е много прав, когато тои е правил коли вие сте викали БУ 

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Колега и аз имах проблеми с прегряването... минах по твоя път с перката и термостата и се бях засилил на към главата, докато не дойде един познат и не ми я обезвъздуши както трябва...проблемите спряха.
Оказва се че като не е обезвъздушена дори и водната помпа не работи както трябва.
Тъй че- разрови се из форума има тема как се обезвъздушава и давай
Оказва се че като не е обезвъздушена дори и водната помпа не работи както трябва.
Тъй че- разрови се из форума има тема как се обезвъздушава и давай

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
NAPSTERS написа:термостата е двоино деистващ не е обикновен, можеш да го блокираш в отворено положение и да караш така, но без термостат в никакав случаи. ма четете малко преди да давате мнения, Маречков е много прав, когато тои е правил коли вие сте викали БУ
Какво значи двойно действащ термостат или кажи къде поне да прочетем за него?Доколкото знам термостата е клапа ,която се отваря при определена температура и от това ,че ще е отворена при по-ниска температура не виждам защо ще последва прегряване на двигателя.
Тая кола напраоо ме побърка днес. Сутринта я паля и бая време работи , никъв проблем.По обяд взе да вдига до 100 градуса.Не издува маркучите,не изхварля и вода от никъде.Спрях я за малко и после я подкарах.Никъв проблем потдържа 90 ималко от горе.Вечерта тръгвам за 10 мин. взе да качва.Някаде май изхварля тая вода ама от каде не се вижда.Мен ме самнява че изобщо не отваря термостата а го смених първо него.Помпата трябва да си работи,защото водата си цирколира.Перката си варти стабилно,след като я смених се чува по добър звук.Да не е нещо от маркуча за турбото.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Казват ,че ако турбината е пластмасова може да превърта и водата да не циркулира добре.Опитай нещо просто-отвърти капачката на разширителният съд и винта за обезвъздушаване и я остави за през ноща-ако има въздух при свиването на водата ще излезне.На другият ден ако трябва долей и да не забравиш да затвориш всичко.
Ако имаш съмнения за теч опитай нещо просто-с добавка против теч.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Не дърпай дявола за опашката,че ако си стигнал до там може да добавиш към гарнитурата и нова глава-само около 1700лв.

Stanchev
старши ентусиаст написа:не е достатъчна при авария, за това се препоръчва на всеки 60,000км смяна с нова водна помпа, термостат, виско, капачка за радиатора и охладителна течност (антифриз) (и тука от мен едно почистване на радиаторите, проверка на датчика за перката и съпротивлението).
Нещо много странно стана днес и ако ми каже някой за какво става въпрос ще съм много благодарен.В един сервиз ми казаха че ако не духа топлото на парното било много лошо.Ами до днес си духаше студено и отворих да видя бушоните.Извиках човек да ми прочете кое какво е , че не вдявам нищо от тоя немски и пича изрича бушон за "Циркулиране на топлата вода" гледам избушен и го сменям.И топлото от парното тръгна.Колата ще кажеш че спря да загрява.И накрая днес си я карах на парно да го еба.На парно 70градуса без парно грее постепенно до 100-110.И нещо друго като че ли загуби мощност.Не изкам още да се хвърлям на гарнитура или кратуна.
п.с.(да не е от самият радиатор че е доста изтърбушен,ще го щракна и ще ви го покажа)
п.с.(да не е от самият радиатор че е доста изтърбушен,ще го щракна и ще ви го покажа)
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ако не ти духа топлото на парното или не ти е обезвъздушена охладителната система или са затворени клапаните за отоплението.
Когато си пуснал отоплението,още един радиатор е почнал да охлажда двигателя.
Когато двигателя почне да прегрява ,губи мощност и вече си почти готов с 2-3000 лева.

Когато си пуснал отоплението,още един радиатор е почнал да охлажда двигателя.
Когато двигателя почне да прегрява ,губи мощност и вече си почти готов с 2-3000 лева.
Продължавай да я караш така и неминуемо ще се хвърлиш или си карай но с пуснато отопление и не пускай стрелката в никакъв случай да мине 12 часа.Не изкам още да се хвърлям на гарнитура или кратуна.

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани