Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
М5 се продава в мобилето за 14 900лв изглежда доостаа добро ... И пак е черно с кожен салон.... Още се замислям за него ама ше видим утре вдругиден кво ше ми щукне....
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Да ви кажа по бих взел на Све колата. Поне повечето знаем как е карана и какво е сменено. Щото таз от мобилето да не се върже на 25К след една година и да стане непродаваема.





- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535
Мен ако питаш М50 В25 си е най удачен.BloWer написа:Здравейте!От дълго време чета и ровичкам из форума.Останах от сплотеността тук и реших именно заради приятелските отношения между собствениците на марката да се насоча към нея. Сметнал съм ,че моята кола е Е34.Отговаря идеално на изискванията ми за конфорт и вървежност във всеки от вариантите й.
Ще може ли да ме насочите какво да търся при сегашните цени на петрола за моите изисквания и да ми помогнете с конкретни резултати по влагане на малко парички в модификации.
Колебая се дали да не барнем една от следните версии:
1. 525TDs-носи се из форума слух ,че са куци тези двигатели и често се трошат.Така ли е или някои хора само си правят гаргара? При добър софт минавали 180 коня.Ще има ли полза от смяната на входна и изходна генерация при дизел?Какво още мога да пипна по него за да полети?
2.530/535-бензин ама като изключим справочните данни си нямам на идея каквъв разход ще ми прави,не че съм от най-пестеливите шофьори-нямаше да си взема BMWЗверско и противно кощунство е да сложа газова уредба на такава кола и да сменям дебитомери всеки месец.Какво може да постигне тази кола със скромен бюджет и сръчни ръце?Кой от двата модела си заслужава повече и какво ще видя с още полевин литър работен обем-може би чудо?
Планът включва за всяка от версиите-нова входна и изходна генерация,нови спортни накладки и дискове,фейслифтинг,алуминиеви прагове и спойлери(мразя пластмасите),лети джанти около 18 цолови за да не влезна в преразход с гумите,за бензина ще търся и промяна при клапаните и олекотени бутала.Ще се подменятр тампоните с такива от М5 ,а носачите с едни подсилени,които набарах в нета.
Има още много ,но това ще изпиша в темата за проекта,когато се сдобия с колата.
И не на последно място трябва да намеря външно занемарена кола на тънка цена,която да не е издъхнала откъм мотор. При кой да търся и ще помогне ли една обява в съответния раздел или си има точен човек за целта.
Блг предварително





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535
slavianko написа:Мен ако питаш М50 В25 си е най удачен.BloWer написа:Здравейте!От дълго време чета и ровичкам из форума.Останах от сплотеността тук и реших именно заради приятелските отношения между собствениците на марката да се насоча към нея. Сметнал съм ,че моята кола е Е34.Отговаря идеално на изискванията ми за конфорт и вървежност във всеки от вариантите й.
Ще може ли да ме насочите какво да търся при сегашните цени на петрола за моите изисквания и да ми помогнете с конкретни резултати по влагане на малко парички в модификации.
Колебая се дали да не барнем една от следните версии:
1. 525TDs-носи се из форума слух ,че са куци тези двигатели и често се трошат.Така ли е или някои хора само си правят гаргара? При добър софт минавали 180 коня.Ще има ли полза от смяната на входна и изходна генерация при дизел?Какво още мога да пипна по него за да полети?
2.530/535-бензин ама като изключим справочните данни си нямам на идея каквъв разход ще ми прави,не че съм от най-пестеливите шофьори-нямаше да си взема BMWЗверско и противно кощунство е да сложа газова уредба на такава кола и да сменям дебитомери всеки месец.Какво може да постигне тази кола със скромен бюджет и сръчни ръце?Кой от двата модела си заслужава повече и какво ще видя с още полевин литър работен обем-може би чудо?
Планът включва за всяка от версиите-нова входна и изходна генерация,нови спортни накладки и дискове,фейслифтинг,алуминиеви прагове и спойлери(мразя пластмасите),лети джанти около 18 цолови за да не влезна в преразход с гумите,за бензина ще търся и промяна при клапаните и олекотени бутала.Ще се подменятр тампоните с такива от М5 ,а носачите с едни подсилени,които набарах в нета.
Има още много ,но това ще изпиша в темата за проекта,когато се сдобия с колата.
И не на последно място трябва да намеря външно занемарена кола на тънка цена,която да не е издъхнала откъм мотор. При кой да търся и ще помогне ли една обява в съответния раздел или си има точен човек за целта.
Блг предварително![]()
ама не си го сложил в списъка си на търсене
![]()
И само не разбрах що като сложиш газова уредба и трябва да сменяш всеки месец дебитомер ???
Ми сложи си газов инжекцьон.
Ми да

Ами малко ми е футористично да налееш пари за кола,така че да се държи по-сериозно на пътя,да я гласиш да мяза на самолет и най-накрая да виси на задната броня дюзата на газовата и да си мислиш колко по-тънко можеш да минеш в разхода при положение,че по начало това не ме интересува.Просто ми изглежда смешно
Иначе имам оферта на ПМ за 530 и мога да потърся 535.Какви са слабите страни на 535 и по-трошив ли е 530 шестака и в какво се изразява това

Иначе имам оферта на ПМ за 530 и мога да потърся 535.Какви са слабите страни на 535 и по-трошив ли е 530 шестака и в какво се изразява това

Е , не е нужно да ти изкарват дюзата на задната броня. Ще им кажеш да ти я оставят в багажника
. 525i като коне си е една идея повече от 530i и е много по-лесен и евтин за поддръжка. 535i без газ според мен си е мноооогоооо трудно да се намери. Преди няколко месеца пък се продаваше M60B40 с всичките му работи(скорости,комп и др.) за около 3000лв. Това за мен е най-добрия мотор за Е34, но разхода може вече да те притесни
.


- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Pavlinius написа: 525i като коне си е една идея повече от 530i
Ама като вървеж е две-три идеи по-малко. Така съм чувал.

Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
BloWer написа:Ами малко ми е футористично да налееш пари за кола,така че да се държи по-сериозно на пътя,да я гласиш да мяза на самолет и най-накрая да виси на задната броня дюзата на газовата и да си мислиш колко по-тънко можеш да минеш в разхода при положение,че по начало това не ме интересува.Просто ми изглежда смешно![]()
Иначе имам оферта на ПМ за 530 и мога да потърся 535.Какви са слабите страни на 535 и по-трошив ли е 530 шестака и в какво се изразява това
не мисля че мошеш да свържеш думата "трошлив"
с м30 тва е батти животното
ама незнам от де ще си намериш те са мноо редки
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Зависи за кое 530 имаш в предвидЕдин написа:Pavlinius написа: 525i като коне си е една идея повече от 530i
Ама като вървеж е две-три идеи по-малко. Така съм чувал.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: re
slavianko написа:Зависи за кое 530 имаш в предвидЕдин написа:Pavlinius написа: 525i като коне си е една идея повече от 530i
Ама като вървеж е две-три идеи по-малко. Така съм чувал.Ако говориш за осем цилиндровият съм съгласен. Иначе дълбоко се съмнявам
А бе като ги гледам по немските сайтове ко пишат хората



М30Б30 = М50Б25 по вървене

въртящ момент работите са на кантар, така че тая дето е в по-добро
състояние ша бие. М30 е по здраво ама пък по-старо.
Май всичко е въпрос на концентрация


Бахти джедая съм



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

В крайна сметка на какво да се хвърлям.Германия и Австрия са широки-все ще изкокне някое евтино и поомаззано във фасона 530 с шестака.Но пък ако си заслужава повече бих се хвърлил и на 535.
Едно приятелче ще търчи да ми търси,а пича е перфекционист
Аз BMW бензиново досега с нисък разход,т.е. икономично не съм видял от 2.0 нагоре.Самият факт ,че влизам в този форум и питам за тези модели навява представа ,че имам желание да стана приятел с много бензинджии.
Имайте в предвид ,че колата изобщо няма да прилича на старо Е34 след като приключим с нея ,но ще се запазят част от основните черти, защото определено не мисля да се гавря с истоприята на баварците
Едно приятелче ще търчи да ми търси,а пича е перфекционист

Аз BMW бензиново досега с нисък разход,т.е. икономично не съм видял от 2.0 нагоре.Самият факт ,че влизам в този форум и питам за тези модели навява представа ,че имам желание да стана приятел с много бензинджии.
Имайте в предвид ,че колата изобщо няма да прилича на старо Е34 след като приключим с нея ,но ще се запазят част от основните черти, защото определено не мисля да се гавря с истоприята на баварците

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
BloWer написа:...колата изобщо няма да прилича на старо Е34 след като приключим с нея ,но ще се запазят част от основните черти, защото определено не мисля да се гавря с истоприята на баварците



ония негърските цигании по МТВ дето правят с колите, а това както и да го
погледнеш си е гавра




як баварски проект напрай едно копие на Alpina B-10 Bi-turbo
Тя май е с някви е такива
Garrett T25



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега, 6-така е по-евтин при ремонт
Ако един ден ти се наложи да отваряш М60 за какъвто и да било ремонт ще ти бъде мин. 2 по-скъпо
2 глави, 2 вериги , 32 клапана, ролки и ремъци разни ...
Но от друга страна 8-ка е нещо страшно
3 литровия бензинов мотор е страшна сила ,направо ще разпердуши 3,0 М30-ката ,та дори и 3,5 мотора
Звука му е уникален, изрязва се така настървено,че няма начин да ни ти скочи кръвното
питайте GEGO_N той има Е32 с такъв мотор
Аз карах неотдавна зад него в Монтана и като я срита, направо ми идеше да сляза от колата в движение
За доработки обаче стария М30 е идеален.Прецени си, много ли голямо желание имаш да тунинговаш, защото лично на мен тоя м30 ми е омразен в известна степен
има въртящ момент,но от 5 К мин-1 нагоре просто не е това ,което трябва да е за мен
Това е като американски мотор за Щатите с голяма кубатура да работи в комбинация с автоматик
Георги Пенчев

Ако един ден ти се наложи да отваряш М60 за какъвто и да било ремонт ще ти бъде мин. 2 по-скъпо

Но от друга страна 8-ка е нещо страшно

3 литровия бензинов мотор е страшна сила ,направо ще разпердуши 3,0 М30-ката ,та дори и 3,5 мотора



Аз карах неотдавна зад него в Монтана и като я срита, направо ми идеше да сляза от колата в движение


За доработки обаче стария М30 е идеален.Прецени си, много ли голямо желание имаш да тунинговаш, защото лично на мен тоя м30 ми е омразен в известна степен



Георги Пенчев
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
наи добре е според мен 535 ама да не е бачкало на газ
ама сигурно няма да намериш
ако е читаво щв върви много а с баране доста power
може да се изкара
ама сигурно няма да намериш
ако е читаво щв върви много а с баране доста power
може да се изкара
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани