Климатик и Датчик за външна температура
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Значи да ходя за дадчик, че и моя климатик в града го няма никакъв.
Към 70 кинта нещо беше нов или се лъжа?
Към 70 кинта нещо беше нов или се лъжа?
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Незнам ваште как тръгват като им оправите датчиците за външна, ама моя неще. Датчик ще поръчам тия дни, че в Търново го няма наличен, а сега излъгах компа с един потенциометър, че е +38, ама пак в града го мяма никъв, на дълго е що годе добре, ама знам че може и по-добре. И степените на перката отпред ми ги няма, при директно захранване пак не тръгват - т`ва реостати ли ще са, единия ли е думнал само, че като ги гледам са вързани паралелно, ако ДА може ли някой да ми каже какви съпротивления дават, че да гизмеря и да сменям ако трябва. Ааааа перката врътва на високата степен при директно захранване. И да питам има ли връзка налягането в системата (фреона) с тая перка, че тука един ми разправя, че ко нямяло 16 атм.налягане перката не тръгва.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Та такааааааа
Днес имах час за климатика и к`во стана:
1-300гр. фреон допълване.
2-Перката не тръгва и от диагностиката лъсна някакъв модул за управление дето бил вътре в самия мотор.
Като допълнихме и пуснахме принодително перката в колата стана фризер(на възнуховода даде 4 градуса
).
Някой има ли идея дали подлежи на ремонт тоя блок за управление? Ако ДА то как става номера?
Днес имах час за климатика и к`во стана:
1-300гр. фреон допълване.
2-Перката не тръгва и от диагностиката лъсна някакъв модул за управление дето бил вътре в самия мотор.
Като допълнихме и пуснахме принодително перката в колата стана фризер(на възнуховода даде 4 градуса

Някой има ли идея дали подлежи на ремонт тоя блок за управление? Ако ДА то как става номера?
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
маречков написа:Перката не тръгва и от диагностиката лъсна някакъв модул за управление дето бил вътре в самия мотор
Къде точно се намира тоя модул? А какво по-точно управлява?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
маречков написа:....
2-Перката не тръгва и от диагностиката лъсна някакъв модул за управление дето бил вътре в самия мотор.
Като допълнихме и пуснахме принодително перката в колата стана фризер(на възнуховода даде 4 градуса).
Някой има ли идея дали подлежи на ремонт тоя блок за управление? Ако ДА то как става номера?
Предполагам, че става дума за съпротивленията за 1 и 2 степен на ел. мотора на перката на климатика. Колегата V_Kanchev беше писал за параметрите им:
V_Kanchev написа:Разрових се по разни чужди форуми и открих, че съпротивленията са 0,2ома и 0,5ома за 120вата (както и предполагах ~50% и ~70% от оборотите). Тъй като работя в сервиз намерих заместител от тойота и с малко преработка пасна идеално - срещу 0лв.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Хайде сега стъпка по стъпка, че да могат и други да се ползват от нашата главблъсканица.
1-има датчик на водния радиатор, от който с едно кабелче прехвърляте м/у крачетата в буксата и виждате коя степен не ви тръгва. Датчика е от дясно, в горната част на радиатора и е сравнително малък.
2-като разберете коя степен не ви тръва ви сава ясно кое съпротивление ви е думнало(колегата V_Kanchev е дал чудесна схема в поста си по-горе ,полвйте я и ще ви много по- лесно).Значи за 1-ва скорост ви трябват и двете съпротивретия, а за втора - едното.
3- отивате в някой магазин за автачасти
и си купувате нужното съпротивление(аз си вземах от "Пежо" 0,5ома оригиналда за 13,40).
4- махате бронята, фаровете и после махате пластмасовата карантия пред перката и вадите духалото. Ще ви се наложи да припилите и нагодите новото съпротивление към вашата перка(внимавайте да не нараните намотката на съпротивлението при тая поцедура), когато приключите с монтожа можете да запоите вече и жиците към новата джаджа(ако на новото съпротивление имате и биметална няква джаджа я елиминирайте и запойте само на двата кая на намотката) . После всичко по обратния ред.
Време за работа и сладки приказки 1-2 часа(зависи от приказките
)
Посоченото решение на тоя досаден проблем е за е39 98г.
Успех и специални БЛАГОДАРНОСТИ на V_Kanchev за схемата, както и на Станчев за споделения опит в една подобна тема в подфорум е34.
1-има датчик на водния радиатор, от който с едно кабелче прехвърляте м/у крачетата в буксата и виждате коя степен не ви тръгва. Датчика е от дясно, в горната част на радиатора и е сравнително малък.
2-като разберете коя степен не ви тръва ви сава ясно кое съпротивление ви е думнало(колегата V_Kanchev е дал чудесна схема в поста си по-горе ,полвйте я и ще ви много по- лесно).Значи за 1-ва скорост ви трябват и двете съпротивретия, а за втора - едното.
3- отивате в някой магазин за автачасти

4- махате бронята, фаровете и после махате пластмасовата карантия пред перката и вадите духалото. Ще ви се наложи да припилите и нагодите новото съпротивление към вашата перка(внимавайте да не нараните намотката на съпротивлението при тая поцедура), когато приключите с монтожа можете да запоите вече и жиците към новата джаджа(ако на новото съпротивление имате и биметална няква джаджа я елиминирайте и запойте само на двата кая на намотката) . После всичко по обратния ред.
Време за работа и сладки приказки 1-2 часа(зависи от приказките

Посоченото решение на тоя досаден проблем е за е39 98г.
Успех и специални БЛАГОДАРНОСТИ на V_Kanchev за схемата, както и на Станчев за споделения опит в една подобна тема в подфорум е34.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани