Губи Мощност

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.01.2006

Губи Мощност

Мнение от broker » 24 Юни 2007, 21:53

След смяна на масло и филтри в Камор колата се преобрази.
При форсиране двигателя сякаш фучи и сякаш няма мощност, днеска по магистралата имах проблеми да вдигна повече от 140 км/ч, просто нищо не се получаваше. Преди млко пак я карах върви както и преди, но изведнъж отново това фучене и липса на мощност на 4 или 5 предавка.

Според Вас какъв е проблема и дали може тия от Камор да са объркали нещо?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 25 Юни 2007, 7:34

какви филтри са сменяли?
провери маркуча на турбото между филтьра и турбото. Отгоре е хванат здраво, но отдолу само влиза в турбото и не е хванат с нищо. Ако там има луфт е ясно защо нямаш мощност на високи обороти.

Иначе друга причина може да бъде и датчик на коляновия вал. Най-добре е да се върнеш в Камор и да споделиш проблема и че е станал след като си взел колата оттам. Нека ти закачат колата на компютьра и ако е датчик ще го има като грешка. Ако няма грешка, се насочи към турбото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 25 Юни 2007, 17:28

аз пък си мисля че не са ти закачили масметъра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 25 Юни 2007, 20:29

RAFF написа:аз пък си мисля че не са ти закачили масметъра.

Та значи каква е тая джаджа масметър за какво служи и къде се намира че за пръв път я чувам ???
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 25 Юни 2007, 21:36

масметъра служи за определяне теглото на въздуха които постъпва в системата и дава инфо на компютъра . номер 1 на схемата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 26 Юни 2007, 22:29

RAFF написа:масметъра служи за определяне теглото на въздуха които постъпва в системата и дава инфо на компютъра . номер 1 на схемата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20

Мерси вече не съм неук :mhihi:
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Юли 2007, 21:16

Какво стана с твоя проблем? Реши ли го?
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: Губи Мощност

Мнение от relefa » 08 Юли 2007, 23:15

broker написа:След смяна на масло и филтри в Камор колата се преобрази.
При форсиране двигателя сякаш фучи и сякаш няма мощност, днеска по магистралата имах проблеми да вдигна повече от 140 км/ч, просто нищо не се получаваше. Преди млко пак я карах върви както и преди, но изведнъж отново това фучене и липса на мощност на 4 или 5 предавка.

Според Вас какъв е проблема и дали може тия от Камор да са объркали нещо?
Ако ти пропушва най-вероятно е дебитомер, но внимавай продават големи боклуци.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook