Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535

Мнение от BloWer » 25 Юни 2007, 13:30

Здравейте!От дълго време чета и ровичкам из форума.Останах от сплотеността тук и реших именно заради приятелските отношения между собствениците на марката да се насоча към нея. Сметнал съм ,че моята кола е Е34.Отговаря идеално на изискванията ми за конфорт и вървежност във всеки от вариантите й.
Ще може ли да ме насочите какво да търся при сегашните цени на петрола за моите изисквания и да ми помогнете с конкретни резултати по влагане на малко парички в модификации.
Колебая се дали да не барнем една от следните версии:
1. 525TDs-носи се из форума слух ,че са куци тези двигатели и често се трошат.Така ли е или някои хора само си правят гаргара? При добър софт минавали 180 коня.Ще има ли полза от смяната на входна и изходна генерация при дизел?Какво още мога да пипна по него за да полети?
2.530/535-бензин ама като изключим справочните данни си нямам на идея каквъв разход ще ми прави,не че съм от най-пестеливите шофьори-нямаше да си взема BMW :D Зверско и противно кощунство е да сложа газова уредба на такава кола и да сменям дебитомери всеки месец.Какво може да постигне тази кола със скромен бюджет и сръчни ръце?Кой от двата модела си заслужава повече и какво ще видя с още полевин литър работен обем-може би чудо?
Планът включва за всяка от версиите-нова входна и изходна генерация,нови спортни накладки и дискове,фейслифтинг,алуминиеви прагове и спойлери(мразя пластмасите),лети джанти около 18 цолови за да не влезна в преразход с гумите,за бензина ще търся и промяна при клапаните и олекотени бутала.Ще се подменятр тампоните с такива от М5 ,а носачите с едни подсилени,които набарах в нета.
Има още много ,но това ще изпиша в темата за проекта,когато се сдобия с колата.
И не на последно място трябва да намеря външно занемарена кола на тънка цена,която да не е издъхнала откъм мотор. При кой да търся и ще помогне ли една обява в съответния раздел или си има точен човек за целта.
Блг предварително :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 25 Юни 2007, 14:24

баси мнеието да избираш между дизел и 3 кила бензин :mhihi: ако не те притеснява разхода 535 :mhihi: ако можеш да си намираш крадена нафта дизелака е перфектния вариант стига да си намериш читав :winky: иначе при 1.8лв за литър от бензиностанцията нема смисъл щото гори към 12-13 със ръчки тоя дизел тъй че... :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 25 Юни 2007, 14:25

535-за да караш БМВ :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 25 Юни 2007, 14:50

Аз избирам нафтата заради въртящ момент ,което й е в кръвта- просто е болест понеже нафтичка карам макар и японска :mhihi:
Какъв е разходът градско и извън на 535 и какво повече ще ми даде от предходния модел.Към кой сериозен съфорумник мога да се обърна да се разрови за нещо не толкоз лачено или да изкара изгодна оферта за докарване.Един "приятел" ме върти вече от 2 месеца :help:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 25 Юни 2007, 15:03

Разходът на Е34 535 е много брутален общо взето, ама пък е яко здрав и яко върви. Не са много останали такива коли, но сигурно ще намериш някоя с известни забележки. Ако искаш да върви здраво и да ти прави кеф, то е правилният избор, дизела не го слагай в играта, защото колкото и да го "пипаш" няма да върви дори близко до хубав 3.5 мотор (е и това е много трудна задача, защото май всичките са на газ). Разход...ако караш като пенсия сигурно ще докараш 18/100, но ти я взимаш колата за яко каране, така че не се надявай на стойности под 20/100 (тия големи шестаци могат да глътнат МНОГО гориво, всичко зависи от тежестта на крака ти). Извънграда ще се търпи.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 25 Юни 2007, 15:22

3.5 е осмак ве нашия нещо бъркаш яко ... Да не говорим че има и 3.0 осмак.... ;) Иначе колегата ... Много си неориентиран така като гледам... Искаш както се казва хем... до дъно ... хем душата в рая... Ми не става... или си търсиш кола за икономия или за каране ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Юни 2007, 15:25

3.5 си е чист редови шестак М30 матор и разхода въобще не е брутален като се има предвид кубатурата :idea: ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Юни 2007, 15:29

мнооо се бъркате с те разходи
като е голям мотора не е задължително да харчи много
моята 530 градско при нормално каране ми даде 11 бензин
извънградско с 120 +климатик към 10-11
иначе 9-10
ся като го настъпваш вдига разхода ама пък за сметка на това върви много но не е от порядъка на над 20 тва говоря за извънградско
ся в градски условия много е относително зависи в кои град по кое време и тн.
един приятел има 735 86" автомат на 130к реални и никога не е имала газ със 100 литра бензин 1000км при 100-120
колега зимаи по голям матор заеби дизела само ядове с него
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Юни 2007, 15:33

SaSo написа:3.5 е осмак ве нашия нещо бъркаш яко ... Да не говорим че има и 3.0 осмак.... ;) Иначе колегата ... Много си неориентиран така като гледам... Искаш както се казва хем... до дъно ... хем душата в рая... Ми не става... или си търсиш кола за икономия или за каране ...


има и шестаци(м30) и осмаци (м60) ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 25 Юни 2007, 16:39

М30 или M60 ми е основният въпрос щом опира до бензин. Май осмакът ще има повече перспектива при гласене.Каква е разликата при харча между двата мотора?
Аз по принцип сериозно се насочих към 535i ,но пък при него моторът е M30B35 и е шестак.Нали осмака го имаше само в разновидности M60B30 и M60B40?
В общи рамки не съм спестовен тип.Разсъждавам в стил- кеф цена няма :shock:
Не можеш да си купиш все пак кола,която да привлича погледи с прексния си шум и да чакаш нисък разход.Просто съм влюбен в уникалното мъркане на моторите на E34-симфония.... :lalala:
Кажете какви са плюсовете на естака пред осмака и съответно минусите.Аз карам яко и не мисля да икономисвам от спиране по бензиностанции.През седмицата няма да карам почти колата,та през уикенда все ще си позволя поразвързване на джобчето :angel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Мнение от Jikata » 25 Юни 2007, 16:54

значи като горд собсвеник на 535и мога да кажа че
1. е 6 цилиндров и не се сештам да има 3.5 8-мак
2 разхода е относителен- при нормално каране с този голям трафик в града ми харчи 14-16 бенз. и около 18-20 газ.изванградско при около 120 е между 7 и 9 бенз а пак при мене точно е и около 9 газ(колата е взех на газ и още не сам го разкарал).виж око искаш да си правиш кефа -няма да ти пука за разхода .при сериозна стапка в града е около 25-35 на сто а изван 15-18.на газ е малко около 50-80 в града и 35 изван .всичко това е за здраво работещ двигател.
3.точно този двигател алпина използват за тунинговане и саздаване на б10 би турбо-поради ниската степен на сгастяване -8.8
такаче и моя савет е за 535и.дано сам ти помогнал поне малко

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 25 Юни 2007, 17:04

Ами аз мисля да излизам чак-пат от червеното на оборотомера. Такава голяма и хубава кола се кара тежкарски,а не гаменски по начало.
В крайна сметка някой ще ми каже ли твърдо издухан мотор какви ,че докато го стегна ще влача маркуча от бензиностанцията до нас :mhihi: :mhihi:

ЕДИТЧЕ: Омотах се докато пишех и постнах: 535 какви са му слабите страни на мотора като ремонти.Газ няма да слагам и ще търся такова, което не е имало ,че иначе ще се поздухало :mhihi: Окачването ще се сваля и тампоните ще се сменят с такива от М5 за по-добро държание на пътя при висока скорост.Преди седмица карах 525tds E34 и ми направиха впечатление лошите му качества при спиране-на една боя отървах един тролей-20->120<-20км/ч.Мисля да инвестирам в спирачките,защото много черна серия се оформи от размазани баварци напоследък и взех да се плаша :ranting:
Последна промяна BloWer на 25 Юни 2007, 17:27, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 25 Юни 2007, 17:11

аз съм с 520...но при първа възможност мисля да го сменя(или цялата или двигателя) с 535(м30 б35) ;) :driving: това е колата ;)


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 25 Юни 2007, 17:40

Аз пък искам 540 да карам, дай боже скоро :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

мечти

Мнение от tahsinov » 25 Юни 2007, 19:10

Аз пък искам М5, между другото SWE си продава неговото за 17900 ама де толкова кинти :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook