пичове помагайте

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2007, 10:37

маречков написа:
zvetiko написа:Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане

Аз не бих го направил точно това, защото тогава със сигурност ще изпъжиш тиквата, ако караш без термостат. Иначе за другото колегата е абсолютно прав.

Ти се шегуваш. :lol: Само двигателя ще загрее по-бавно ,защото като махнеш термостата включваш веднага големият кръг на охлаждането.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 25 Юни 2007, 10:50

термостата е двоино деистващ не е обикновен, можеш да го блокираш в отворено положение и да караш така, но без термостат в никакав случаи. ма четете малко преди да давате мнения, Маречков е много прав, когато тои е правил коли вие сте викали БУ ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 25 Юни 2007, 11:39

да така е, без термостат някои двигатели загряват и аз скоро го научих това

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 25 Юни 2007, 19:51

Колега и аз имах проблеми с прегряването... минах по твоя път с перката и термостата и се бях засилил на към главата, докато не дойде един познат и не ми я обезвъздуши както трябва...проблемите спряха.

Оказва се че като не е обезвъздушена дори и водната помпа не работи както трябва.

Тъй че- разрови се из форума има тема как се обезвъздушава и давай :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2007, 20:45

NAPSTERS написа:термостата е двоино деистващ не е обикновен, можеш да го блокираш в отворено положение и да караш така, но без термостат в никакав случаи. ма четете малко преди да давате мнения, Маречков е много прав, когато тои е правил коли вие сте викали БУ ;)


Какво значи двойно действащ термостат или кажи къде поне да прочетем за него?Доколкото знам термостата е клапа ,която се отваря при определена температура и от това ,че ще е отворена при по-ниска температура не виждам защо ще последва прегряване на двигателя.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 25 Юни 2007, 22:26

Тая кола напраоо ме побърка днес. Сутринта я паля и бая време работи , никъв проблем.По обяд взе да вдига до 100 градуса.Не издува маркучите,не изхварля и вода от никъде.Спрях я за малко и после я подкарах.Никъв проблем потдържа 90 ималко от горе.Вечерта тръгвам за 10 мин. взе да качва.Някаде май изхварля тая вода ама от каде не се вижда.Мен ме самнява че изобщо не отваря термостата а го смених първо него.Помпата трябва да си работи,защото водата си цирколира.Перката си варти стабилно,след като я смених се чува по добър звук.Да не е нещо от маркуча за турбото.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 25 Юни 2007, 22:32

Да им Е....БА МАЙКАТА на тея ако са ми сложили не работещ термостат щото изобщо не сам ги следил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2007, 22:33

Казват ,че ако турбината е пластмасова може да превърта и водата да не циркулира добре.Опитай нещо просто-отвърти капачката на разширителният съд и винта за обезвъздушаване и я остави за през ноща-ако има въздух при свиването на водата ще излезне.На другият ден ако трябва долей и да не забравиш да затвориш всичко. ;) Ако имаш съмнения за теч опитай нещо просто-с добавка против теч.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 25 Юни 2007, 22:37

А вазможно ли е по трудно да се обезвъздушава и да и трябва повече време да се отдели.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 25 Юни 2007, 22:39

Колеги въпроса който най много ме валнува е да ли да се подготвям веднага за смяна на главината на гарнитурата или за нещо по сериозно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2007, 23:33

Не дърпай дявола за опашката,че ако си стигнал до там може да добавиш към гарнитурата и нова глава-само около 1700лв. :confused:

Stanchev
старши ентусиаст написа:
не е достатъчна при авария, за това се препоръчва на всеки 60,000км смяна с нова водна помпа, термостат, виско, капачка за радиатора и охладителна течност (антифриз) (и тука от мен едно почистване на радиаторите, проверка на датчика за перката и съпротивлението).





Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 26 Юни 2007, 21:52

Нещо много странно стана днес и ако ми каже някой за какво става въпрос ще съм много благодарен.В един сервиз ми казаха че ако не духа топлото на парното било много лошо.Ами до днес си духаше студено и отворих да видя бушоните.Извиках човек да ми прочете кое какво е , че не вдявам нищо от тоя немски и пича изрича бушон за "Циркулиране на топлата вода" гледам избушен и го сменям.И топлото от парното тръгна.Колата ще кажеш че спря да загрява.И накрая днес си я карах на парно да го еба.На парно 70градуса без парно грее постепенно до 100-110.И нещо друго като че ли загуби мощност.Не изкам още да се хвърлям на гарнитура или кратуна.
п.с.(да не е от самият радиатор че е доста изтърбушен,ще го щракна и ще ви го покажа)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Юни 2007, 0:33

Ако не ти духа топлото на парното или не ти е обезвъздушена охладителната система или са затворени клапаните за отоплението.
Когато си пуснал отоплението,още един радиатор е почнал да охлажда двигателя.
Когато двигателя почне да прегрява ,губи мощност и вече си почти готов с 2-3000 лева.

Не изкам още да се хвърлям на гарнитура или кратуна.
Продължавай да я караш така и неминуемо ще се хвърлиш или си карай но с пуснато отопление и не пускай стрелката в никакъв случай да мине 12 часа. :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 27 Юни 2007, 7:36

Мерси лолега няма да рискувам.Ще я давам в сервиз щото аз немога да се оправя честно.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook