пичове помагайте
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
пичове помагайте
Пичове казвайте кво да сменям да не загрява това 525тдс-че. Вече смених термостата и перката.
- Mitetooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
- Мечтае да кара: E31 850
Ако надува маркучите е или гарнитура на главата или глава! 

Пътят към славата е осеян с бутала и биели...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Един колега беш казал ,че може да е от водната помпа-ако турбината е пластмасова ,може да превърта,затова смяна с метална.Беше казано ,че може и да е от малък теч-прегледай всичко.И дано не ти се надуват мъркучите,че тогава лошо.
Погледни и дали не са ти мръсни радиаторите-чистят се от вътре на вън,с не много силна струя,защото ламелите се смачкват.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Jorkata1 написа:Мерси.Сега ако ми кажете и каде да го закарам при някой който наистина вдява от това в София, ще е безценно.Че има и куп други работи за смяна ама съм се надъхал да я стягам щото яко ме кефи тая колица.
Тука най-много вдяваме ,защото сме потърпевши,а всички майстори са заинтересовани.


Това е хубавото на тези форуми.Щото си мисля че можеше да не давам кинти за нещо дето си бачка.Аман от кожудери.Затова питам ниакой който е минал през това щото направо се чуствам финансово изнасилен(извинявам се за израза ама си е така).Сега направо не знам кво да правя.Май ще сменям водна помпа,главина на гарнитурата ,ще мия радиатора и всичко необходимо за да и стопя лагерите.После пак от начало.И сега се самнявам дали термостата и перката не са ми сминени на празно.
здр
колега значи при мен последното което смених е таблото защо всичко бях сменил.Карам колата стрелката стои на леко дясно над 90 градуса загасвам и давам на контакт и стрелката на червено беше ме побаркала за това като го смених и няма проблем
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Jorkata1 написа:Това е хубавото на тези форуми.Щото си мисля че можеше да не давам кинти за нещо дето си бачка.Аман от кожудери.Затова питам ниакой който е минал през това щото направо се чуствам финансово изнасилен(извинявам се за израза ама си е така).Сега направо не знам кво да правя.Май ще сменям водна помпа,главина на гарнитурата ,ще мия радиатора и всичко необходимо за да и стопя лагерите.После пак от начало.И сега се самнявам дали термостата и перката не са ми сминени на празно.
Извинявай ,че ти го казвам, но след като пускаш тази тема сигурно са сменени напразно.След като не си сигурен почвай от най-евтиното.Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане,след което да блокираш перката да върти постоянно и пак да видиш дали няма да се оправи.Водната помпа някои колеги я виждат като консуматив и препоръчват да се сменя на 60 000-ако искаш просто я погледни,ако е метална и и няма нищо я остави ,ако е с пластмасова турбина я сменяй-така или иначе трябва да го направиш.Ако не ти се надуват мъркучите и нямаш масло във водата няма защо да сменяш гарнитурата.Миенето на радиаторите ще ти е 10лв-но внимателно и както трябва.Може да измиеш и системата от вътре-има препарати за 10-на лева.Изобщо от това ,което съм чел проблема с греенето на дизела е гаден, но трябва да го ликвидираш възможно най-бързо-доста неща можеш да направиш сам и почти за без пари и да внимаваш да не прегрееш двигателя,защото след това ремонта е адски скъп.Ето сещам се за нещо гадно-нов темостат ,който не отваря когато трябва-затова или марков или мериш кога отваря.
Osновният проблем с мойта кола е следният. Изведнаж ми дигна на червено на едно крастовище.Да сам карал не повече от 15м. докато се изнеса, че нали се сещате кво е да спра по средата на карастовището пред ЦУМ.Гледам изхварлила водата,доливам тръгвам след 2км трагна да вдига стрелката този път плавно и спрях веднага.Драпнахаме до сервиза , тея викат термостат и перка щото не вартяла с необходимата скорост.И верно след смяната извади савсем друг звук тая кола.Обаче след 20мин. каране взе пак да вдига градусите.Някой има ли на идея от каде може да е точно проблема.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Успех колега.Тия в сервизите са пълни нещастници-стават само да им кажеш какво да направят.И накрая да не забравиш да я обезвъздушиш както трябва -има една тема по въпроса.От това ,че си долял на топъл, изхвърлил водата двигател при всички случаи е имало въздух в системата,а и не знаеш точно как са я обезвъздушили в сервиза.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
zvetiko написа:Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане
Аз не бих го направил точно това, защото тогава със сигурност ще изпъжиш тиквата, ако караш без термостат. Иначе за другото колегата е абсолютно прав.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
маречков написа:zvetiko написа:Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане
Аз не бих го направил точно това, защото тогава със сигурност ще изпъжиш тиквата, ако караш без термостат. Иначе за другото колегата е абсолютно прав.
Защо ако няма термостат ще изпържи главата ?
Не виждам логика!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани