пичове помагайте

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

пичове помагайте

Мнение от Jorkata1 » 22 Юни 2007, 20:08

Пичове казвайте кво да сменям да не загрява това 525тдс-че. Вече смених термостата и перката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
Мечтае да кара: E31 850

Мнение от Mitetooo » 22 Юни 2007, 20:23

Ако надува маркучите е или гарнитура на главата или глава! :confused:
Пътят към славата е осеян с бутала и биели...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Юни 2007, 22:39

Един колега беш казал ,че може да е от водната помпа-ако турбината е пластмасова ,може да превърта,затова смяна с метална.Беше казано ,че може и да е от малък теч-прегледай всичко.И дано не ти се надуват мъркучите,че тогава лошо. ;)Погледни и дали не са ти мръсни радиаторите-чистят се от вътре на вън,с не много силна струя,защото ламелите се смачкват.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 23 Юни 2007, 12:48

Мерси.Сега ако ми кажете и каде да го закарам при някой който наистина вдява от това в София, ще е безценно.Че има и куп други работи за смяна ама съм се надъхал да я стягам щото яко ме кефи тая колица.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Юни 2007, 20:35

Jorkata1 написа:Мерси.Сега ако ми кажете и каде да го закарам при някой който наистина вдява от това в София, ще е безценно.Че има и куп други работи за смяна ама съм се надъхал да я стягам щото яко ме кефи тая колица.


Тука най-много вдяваме ,защото сме потърпевши,а всички майстори са заинтересовани. :lol: Ако е по дизела-казват в "Супер-дизел" на околовръстното.За другите неща най-добре се върти и питай какво точно прави и защо-може би ще успееш да не те направят на глупак и да не ти подменят безсмислено половината кола.Аз лично,когато ме мързи сам да си я правя и не искам да се цапам, ходя във "Фулда" в "Дианабад",но ги следя да не правят глупости ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 23 Юни 2007, 21:25

Това е хубавото на тези форуми.Щото си мисля че можеше да не давам кинти за нещо дето си бачка.Аман от кожудери.Затова питам ниакой който е минал през това щото направо се чуствам финансово изнасилен(извинявам се за израза ама си е така).Сега направо не знам кво да правя.Май ще сменям водна помпа,главина на гарнитурата ,ще мия радиатора и всичко необходимо за да и стопя лагерите.После пак от начало.И сега се самнявам дали термостата и перката не са ми сминени на празно.


Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: stara zagora /stuttgart/hof

здр

Мнение от kiedmobil » 24 Юни 2007, 9:46

колега значи при мен последното което смених е таблото защо всичко бях сменил.Карам колата стрелката стои на леко дясно над 90 градуса загасвам и давам на контакт и стрелката на червено беше ме побаркала за това като го смених и няма проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 24 Юни 2007, 11:31

Колко кинти стува смяна на главината на гарнитурата и водната помпа,щото трябва да се направи някакъв разчет на тея пари,че навсякаде само искат да му е.... майката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Юни 2007, 11:43

Jorkata1 написа:Това е хубавото на тези форуми.Щото си мисля че можеше да не давам кинти за нещо дето си бачка.Аман от кожудери.Затова питам ниакой който е минал през това щото направо се чуствам финансово изнасилен(извинявам се за израза ама си е така).Сега направо не знам кво да правя.Май ще сменям водна помпа,главина на гарнитурата ,ще мия радиатора и всичко необходимо за да и стопя лагерите.После пак от начало.И сега се самнявам дали термостата и перката не са ми сминени на празно.

Извинявай ,че ти го казвам, но след като пускаш тази тема сигурно са сменени напразно.След като не си сигурен почвай от най-евтиното.Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане,след което да блокираш перката да върти постоянно и пак да видиш дали няма да се оправи.Водната помпа някои колеги я виждат като консуматив и препоръчват да се сменя на 60 000-ако искаш просто я погледни,ако е метална и и няма нищо я остави ,ако е с пластмасова турбина я сменяй-така или иначе трябва да го направиш.Ако не ти се надуват мъркучите и нямаш масло във водата няма защо да сменяш гарнитурата.Миенето на радиаторите ще ти е 10лв-но внимателно и както трябва.Може да измиеш и системата от вътре-има препарати за 10-на лева.Изобщо от това ,което съм чел проблема с греенето на дизела е гаден, но трябва да го ликвидираш възможно най-бързо-доста неща можеш да направиш сам и почти за без пари и да внимаваш да не прегрееш двигателя,защото след това ремонта е адски скъп.Ето сещам се за нещо гадно-нов темостат ,който не отваря когато трябва-затова или марков или мериш кога отваря.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 24 Юни 2007, 11:49

Osновният проблем с мойта кола е следният. Изведнаж ми дигна на червено на едно крастовище.Да сам карал не повече от 15м. докато се изнеса, че нали се сещате кво е да спра по средата на карастовището пред ЦУМ.Гледам изхварлила водата,доливам тръгвам след 2км трагна да вдига стрелката този път плавно и спрях веднага.Драпнахаме до сервиза , тея викат термостат и перка щото не вартяла с необходимата скорост.И верно след смяната извади савсем друг звук тая кола.Обаче след 20мин. каране взе пак да вдига градусите.Някой има ли на идея от каде може да е точно проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 24 Юни 2007, 11:53

Мерси колега почвам първо сам да я преглеждам и ако не оспея я вкарвам някаде.А в тоя сервиз повече не стъпвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Юни 2007, 13:02

Успех колега.Тия в сервизите са пълни нещастници-стават само да им кажеш какво да направят.И накрая да не забравиш да я обезвъздушиш както трябва -има една тема по въпроса.От това ,че си долял на топъл, изхвърлил водата двигател при всички случаи е имало въздух в системата,а и не знаеш точно как са я обезвъздушили в сервиза.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 24 Юни 2007, 13:08

Утре ще пиша какво съм направил.Успех за сега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Юни 2007, 9:22

zvetiko написа:Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане

Аз не бих го направил точно това, защото тогава със сигурност ще изпъжиш тиквата, ако караш без термостат. Иначе за другото колегата е абсолютно прав.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 25 Юни 2007, 10:11

маречков написа:
zvetiko написа:Да кажем можеше просто да извадиш термостата и да видиш какво ще стане

Аз не бих го направил точно това, защото тогава със сигурност ще изпъжиш тиквата, ако караш без термостат. Иначе за другото колегата е абсолютно прав.


Защо ако няма термостат ще изпържи главата ?
Не виждам логика!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook