Сериозен проблем...
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Сериозен проблем...
Тая Е34-ка сдуха отвсякъде...
Значи става въпрос за колата на един приятел. Е34 М20Б20. Преди 2 дни нещо се опитва да пипа дебитомера да вкарвал повече въдух обаче не успя и колата започна да прекъсва. От самото начало беше малко, но се усили. Днес взех малко да я покарам, но много ме дразнеше, че като и давам газ не тръгва, ами прекъсва и направо забива носа. Карах я малко по светофарите и после я изпънах на една права отсечка. Първа, яко прекъсва, втора по-малко, на трета само веднъж, но много сериозно, направи 130, 4-та и спря. Давам газ тя не иска и не иска повече, направо полудях. Трябваше да спирам вече и после отново по светофарите бавно и лекичко я карах. Мени обороти, гасне постоянно, скъса ми нервите. Викам си на акъла да не е запушено нещо по горивната система, защото до преди малко работеше (не както трябва но все пак) и спрях да купя добавка. Спрях, загасих я и край. Сипах добавката и си викам сега ще поработи 10 минути и е готова, ама не познах. Тръгвам да я паля и веднага гасне, ама моментално, дори не ми дава шанс да и подам газ. Все едно съм и изкарал 4 от 6-те кабела на свещите. Задърпахме я и сега стои полуумряла пред блока, та кажете какво може да е. Много ми е интресно. Дебитомера ако беше изпърдял, не мисля, че щеше въобще да пали след намесата на момчето, помислихме си да не са запушени дюзи, защото той зарежда на една тъпа бензиностанция, другото което ми мина през акъла е да не достига ток до свещите и да са изпърдяли кабелите, но няма как да го проверя в момента...
Ще съм ви много благодарен, ако някой сподели какво предполага, че и има. Ще се кара на чичо доктор, но просто ми е много интересно какво стана изведнъж. .

Значи става въпрос за колата на един приятел. Е34 М20Б20. Преди 2 дни нещо се опитва да пипа дебитомера да вкарвал повече въдух обаче не успя и колата започна да прекъсва. От самото начало беше малко, но се усили. Днес взех малко да я покарам, но много ме дразнеше, че като и давам газ не тръгва, ами прекъсва и направо забива носа. Карах я малко по светофарите и после я изпънах на една права отсечка. Първа, яко прекъсва, втора по-малко, на трета само веднъж, но много сериозно, направи 130, 4-та и спря. Давам газ тя не иска и не иска повече, направо полудях. Трябваше да спирам вече и после отново по светофарите бавно и лекичко я карах. Мени обороти, гасне постоянно, скъса ми нервите. Викам си на акъла да не е запушено нещо по горивната система, защото до преди малко работеше (не както трябва но все пак) и спрях да купя добавка. Спрях, загасих я и край. Сипах добавката и си викам сега ще поработи 10 минути и е готова, ама не познах. Тръгвам да я паля и веднага гасне, ама моментално, дори не ми дава шанс да и подам газ. Все едно съм и изкарал 4 от 6-те кабела на свещите. Задърпахме я и сега стои полуумряла пред блока, та кажете какво може да е. Много ми е интресно. Дебитомера ако беше изпърдял, не мисля, че щеше въобще да пали след намесата на момчето, помислихме си да не са запушени дюзи, защото той зарежда на една тъпа бензиностанция, другото което ми мина през акъла е да не достига ток до свещите и да са изпърдяли кабелите, но няма как да го проверя в момента...
Ще съм ви много благодарен, ако някой сподели какво предполага, че и има. Ще се кара на чичо доктор, но просто ми е много интересно какво стана изведнъж. .
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Аз имах такъв проблем, карах колата, беше на 6
Спрях я, за малко да изчакам един приятел, върта запали, но прекъсваше, на празен ход неможех да дигна обороти, никва сила в колата.
Извадих спрея вд40 и пръснах маторчето за празния ход, палнах и о чудо, колата тръгна
Спрях я, за малко да изчакам един приятел, върта запали, но прекъсваше, на празен ход неможех да дигна обороти, никва сила в колата.
Извадих спрея вд40 и пръснах маторчето за празния ход, палнах и о чудо, колата тръгна

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Сериозен проблем...
WilliamsF1Team написа:.... се опитва да пипа дебитомера да вкарвал повече въдух обаче не успя и колата започна да ....
Ами ти си го написал. Твоя човек като не разбира къде е тръгнал да ръчка точно по дебиломера



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Е той всичко ръчка. Все да пипне, а нищо не отбира и затова всичките му коли са на едно и също дередже. За предишните не ми дремеше, ама за тая като че ли по ми пука и сега ми е интересно. .
Re: Сериозен проблем...
zAcK написа:WilliamsF1Team написа:.... се опитва да пипа дебитомера да вкарвал повече въдух обаче не успя и колата започна да ....
Ами ти си го написал. Твоя човек като не разбира къде е тръгнал да ръчка точно по дебиломера![]()
![]()
---ZACK е прав.Доста време и аз имах същие проблем.А твоя човек с какъв акъл е бараникал...................Дебитомер колега.Иди в сервиз в който найстина разбират и ще ти го настроят както трябва.Успвх.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Сериозен проблем...
veso VTK написа:zAcK написа:WilliamsF1Team написа:.... се опитва да пипа дебитомера да вкарвал повече въдух обаче не успя и колата започна да ....
Ами ти си го написал. Твоя човек като не разбира къде е тръгнал да ръчка точно по дебиломера![]()
![]()
---ZACK е прав.Доста време и аз имах същие проблем.А твоя човек с какъв акъл е бараникал...................Дебитомер колега.Иди в сервиз в който найстина разбират и ще ти го настроят както трябва.Успвх.
в сервиза наи много да му кажат да си земе нов
аз оня ден моя го разглобих на съставните му части че нещо не работеше добре колата
(тои по принцип не се разглобява ама все пак сме в бг)
и си го напраих настроих си го и ся си е екстра
маторя бачка ся супер
засядаше ми клапата
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ако кажеш какво точно е пипано ,сигурно ще мога да ти помогна-разглобявал съм и съм поправял гръмнал от газова уредба дебитомер.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Когато откачим буксата на дебитомера нещата не се променят, което ме кара да мисля, че не е той. Съмняваме се все още да не са дюзи. Сега се прибирам и не зная какво е направило момчето. Подчертавам, че колата не е моя и никога няма да тръгна да барам точно пък дебитомера...
А точно какво е пипал на тоя дебитомер не мога да кажа. Каза, че е искал да вкарва повече въздух...
.

А точно какво е пипал на тоя дебитомер не мога да кажа. Каза, че е искал да вкарва повече въздух...


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
WilliamsF1Team написа:Когато откачим буксата на дебитомера нещата не се променят, което ме кара да мисля, че не е той. Съмняваме се все още да не са дюзи. Сега се прибирам и не зная какво е направило момчето. Подчертавам, че колата не е моя и никога няма да тръгна да барам точно пък дебитомера...![]()
А точно какво е пипал на тоя дебитомер не мога да кажа. Каза, че е искал да вкарва повече въздух...![]()
.
Няма как да се подобрят нещата като откачиш буксата-горивната смес ще е неправилна(засмуква се повече въздух ,но няма информация за, това за да се подаде повече бензин)
На дебитомера има един регулиращ винт ,с който може да се пуска паразитен въздух ,но той е за оборотите на празен ход.Може да му е повредил клапата(да е блокирана и да не затваря добре или да не се движи свободно до края) и тя да не мери правилно,може да го е разхерметизирал и да има паразитен въздух,може да е повредил потенциометъра от електроният блок(пластината на плъзгача не контактува добре),който се задвижва от оста на клапата.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Сега го видях момчето. Кабели на свещите от 1-5 цилиндър и сега имам нов въпрос. Истина ли е, че при смяна на кабела на свеща на 6-ти цилиндър, колата губи центровка???
.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани