Вярно ли е че всички е34 са с климатроници?
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Бе дреме ти за къде е правена колата в крайна сметка важното е да е читава и това е.... Иначе ко стана с климатиците и климатрониците ... Колегата спечели ли баса...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Разликата между климатик и климатроник е само в това, че вторият поддържа зададената температура. Всъщност климатроник е климатик с електронно управление. Ако имате градуси на врътките, без значение дали са "часовници" или "хоризонтални" и някъде по панела за управление едни отворчета в триъгълна конфигурация(не знам как да ви го обясня, на триъгълник, дето все са прашни, зад тях е датчикът за температурата в купето и една турбинка, дето дърпа въздух) значи сте с климатроник. А формата на копчетата за управление определят само вида: електронен или аналогов(дето бил с "меч"). И да ви кажа, копчетата няат никакво отношение, аз съм с ел. блок, но понеже са заминали транзисторите, управляващи оборотите на вентилатора на отоплителя са сложени "часовници" и блок "съпротивление" за степените. А за Е34 мисля, че всички са климатроници(което май е българска измислица, поне в ЕТК не видях такъв израз).

- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Хм...при мене има две кръгли копчета със скала с градуси,ама същото съм го виждал и на брат ми на Е34-ката,която намаше ни климатик,ни климатроник...иначе при мен си духа студено,чак зима става...днеска го профилактирах и се облещих добре...
литър и половина е системата,при мене бяха останали около 450 грама...
при повечето коли е под литър системата,явно при Е34 цената на фреона не е от значение... 



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Kocil написа:Хм...при мене има две кръгли копчета със скала с градуси,ама същото съм го виждал и на брат ми на Е34-ката,която намаше ни климатик,ни климатроник...
Да, така е, ако няма климатик е със същите копчета.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
истинския климатроник може да регулира оборотите на вентилатора освен градусите ,от тая гледна точка повечето БМВта са с чисти климатици ,но ако искате да го наречете климатроник ок 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
така.... значи климатик които може да подържа зададена температура си е чист климатроник, а дали оборотите на духалото се саморегулират си е просто една екстра с цел да не въртиш копчето непрекъснато, при моделите с копчетата за положението на клапите и хоризонталните врътки , управлението на оборотите на вентилатора е електронно, и незнам защо швабите не са турили оше едно чипче в управлението та като достигне въздуха в купето зададената температура да си намалява оборотите до минимум
на други коли има врътка или плазгач от синъо до червено ,НО без написани градуси това е климатик. при Е34 има два термометура единия е при турбините на мотора за парното и другия е в купето като съответно измерват външна и вътрешна температура и по този начин модула за управление разбира за кво иде реч и позиционира клапата за студено/топло в различно положение за да държи зададената от вас температура

на други коли има врътка или плазгач от синъо до червено ,НО без написани градуси това е климатик. при Е34 има два термометура единия е при турбините на мотора за парното и другия е в купето като съответно измерват външна и вътрешна температура и по този начин модула за управление разбира за кво иде реч и позиционира клапата за студено/топло в различно положение за да държи зададената от вас температура

- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Мда,например на Мерцедес 124-ките...и потенциметъра си им е консуматив...както и на Е-класата...на Е34 копчето е много по-трудно да сдаде багажа,отколокото тия потенциометърчета...NAPSTERS написа:на други коли има врътка или плазгач от синъо до червено

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
TheBoss написа:Разликата между климатик и климатроник е само в това, че вторият поддържа зададената температура. Всъщност климатроник е климатик с електронно управление. Ако имате градуси на врътките, без значение дали са "часовници" или "хоризонтални" и някъде по панела за управление едни отворчета в триъгълна конфигурация(не знам как да ви го обясня, на триъгълник, дето все са прашни, зад тях е датчикът за температурата в купето и една турбинка, дето дърпа въздух) значи сте с климатроник. А формата на копчетата за управление определят само вида: електронен или аналогов(дето бил с "меч"). И да ви кажа, копчетата няат никакво отношение, аз съм с ел. блок, но понеже са заминали транзисторите, управляващи оборотите на вентилатора на отоплителя са сложени "часовници" и блок "съпротивление" за степените. А за Е34 мисля, че всички са климатроници(което май е българска измислица, поне в ЕТК не видях такъв израз).
Сигурно е така.Колата си има водно отопление за топлото.Може да има и еър-кондишън за охлаждане.Ако има електронен блок който командва тези неща + вентилатора и клапите и има осем датчика за температура в цялата кола значи колата има климатик.

И отворите , за които говориш, може да имат и друга конфигураци-при мен са хоризонталните врътки и между врътката за вентилатора и дясната за температурата има нещо подобно на оребряване и там е отвора.И не може всички Е34 да са с "климатроници"-първата ми Е34-ка нямаше еър-кондишън.
при Е34 има два термометура единия е при турбините на мотора за парното и другия е в купето като съответно измерват външна и вътрешна температура и по този начин модула за управление разбира за кво иде реч и позиционира клапата за студено/топло в различно положение за да държи зададената от вас температура
И когато е 40 градуса навън ,а аз искам 20 в колата,как точно ще я позиционира за да задоволи каприза ми.

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Най-гадното е че при така наречения климатик с врътките с градуси се получава така че като дадеш само да ти върти въздуха в купето без да ти е натисната снежинката пак климатика си работи на пълни обороти.. Не е като при новите коли.... И много ме дразни това че при 520ките поне за мойта знам а съм виждал и на 320и - първия без ванос другия с ванос направо умира тоя мотор едва се тлачи .... Трябва да го държиш яко в обороти да върви що годе... Незнам нека колегите с М50В25 да си кажат мнението как е при тях ама почти съм сигурен че би трябвало да продължава да си повървява добре мотора...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
zvetiko написа:TheBoss написа:Разликата между климатик и климатроник е само в това, че вторият поддържа зададената температура. Всъщност климатроник е климатик с електронно управление. Ако имате градуси на врътките, без значение дали са "часовници" или "хоризонтални" и някъде по панела за управление едни отворчета в триъгълна конфигурация(не знам как да ви го обясня, на триъгълник, дето все са прашни, зад тях е датчикът за температурата в купето и една турбинка, дето дърпа въздух) значи сте с климатроник. А формата на копчетата за управление определят само вида: електронен или аналогов(дето бил с "меч"). И да ви кажа, копчетата няат никакво отношение, аз съм с ел. блок, но понеже са заминали транзисторите, управляващи оборотите на вентилатора на отоплителя са сложени "часовници" и блок "съпротивление" за степените. А за Е34 мисля, че всички са климатроници(което май е българска измислица, поне в ЕТК не видях такъв израз).
Сигурно е така.Колата си има водно отопление за топлото.Може да има и еър-кондишън за охлаждане.Ако има електронен блок който командва тези неща + вентилатора и клапите и има осем датчика за температура в цялата кола значи колата има климатик.![]()
И отворите , за които говориш, може да имат и друга конфигураци-при мен са хоризонталните врътки и между врътката за вентилатора и дясната за температурата има нещо подобно на оребряване и там е отвора.И не може всички Е34 да са с "климатроници"-първата ми Е34-ка нямаше еър-кондишън.при Е34 има два термометура единия е при турбините на мотора за парното и другия е в купето като съответно измерват външна и вътрешна температура и по този начин модула за управление разбира за кво иде реч и позиционира клапата за студено/топло в различно положение за да държи зададената от вас температура
И когато е 40 градуса навън ,а аз искам 20 в колата,как точно ще я позиционира за да задоволи каприза ми.
A КОГАТО НАВЪН Е -10 ГРАДУСА ШЕ ЗАДОВОЛИЛИ КАПРИЗА ТИ А???
ТУКА ГОВОРИМ ЗА Е34-КИ КОИТО ИМАТ КЛИМАТИЧНА ИНСТАЛАЦИЯ ПО ДИФОЛТ

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
zvetiko написа:Тук говорим за:"Вярно ли е че всички е34 са с климатроници?
какъв климатроник търсиш в кола с парно????
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани