Зверска катастрофа с БМВ на магистрала Тракия
Модератор: Общи модератори
Абе тука некой май са малко кьорави и не виждат кво пиша, казах, че не оправдавам оня с 200-те освен това като се осведомих повече ми се вижда, че е след завой и очевадно тоя ИЗПРЕВАРВЧЕВ с буса не е имал много време да се дръпне.
Ама само да кажа, че щом оня е имал време да пресветква значи, че кьоравия с буса е имал време да се махне от там, и на пътя въпроса не е как да преебеш другия а как да предотвратиш инциденти.
Налагало ми се е екстремно прибиране в моята си лента и при нормално изпреварване (което е правил тоя с буса) това при мен стана за около 2-3 сек.
Тъпчото с буса или няма инстинкт за самосъхранение или си е помислил, ще успее да изпревари щото оня отзад щел да намали, е да ама не е улучил.
Какво остава да е помислил, че оня като го удари може да повлече още много други участници в движението след това.
Ама само да кажа, че щом оня е имал време да пресветква значи, че кьоравия с буса е имал време да се махне от там, и на пътя въпроса не е как да преебеш другия а как да предотвратиш инциденти.
Налагало ми се е екстремно прибиране в моята си лента и при нормално изпреварване (което е правил тоя с буса) това при мен стана за около 2-3 сек.
Тъпчото с буса или няма инстинкт за самосъхранение или си е помислил, ще успее да изпревари щото оня отзад щел да намали, е да ама не е улучил.
Какво остава да е помислил, че оня като го удари може да повлече още много други участници в движението след това.
Има една гадна балканска жилка у нас, завистта.
Понеже тоя дето идва отзад и го виждаме от далече и му е хубава колата дай сега да му се изпречим щото може би кара над ограничението и нема на къде и ще намали.
То това го правим най редовно независимо от скоростта дали е 200 или 100 или 80.
Лично аз видя ли някой отзад не предприемам маневра докато не преценя дали не се движи бързо точно по тази причина, че движейки се със 120 са ме задминавали като спрял.
И не бъдете такива егоисти.
Мойта кола е 92г. ама не изпитвам никаква завист към ония с хубавите коли.
Когато мога не се набутвам пред тях просто за да не стане белята.
Докато на пътя мислите кой, кой да преебе а не кой, кой да опази все така ще е.
Щото всеки втори като го изпреварвам ми дава газ което е НЕЗАКОННО и скоро ще набутвам някой в мантинелата.
Само да кажа, че много хора се правят на папи ама иначе........
Хайде със здраве.
Понеже тоя дето идва отзад и го виждаме от далече и му е хубава колата дай сега да му се изпречим щото може би кара над ограничението и нема на къде и ще намали.
То това го правим най редовно независимо от скоростта дали е 200 или 100 или 80.
Лично аз видя ли някой отзад не предприемам маневра докато не преценя дали не се движи бързо точно по тази причина, че движейки се със 120 са ме задминавали като спрял.
И не бъдете такива егоисти.


Мойта кола е 92г. ама не изпитвам никаква завист към ония с хубавите коли.
Когато мога не се набутвам пред тях просто за да не стане белята.
Докато на пътя мислите кой, кой да преебе а не кой, кой да опази все така ще е.
Щото всеки втори като го изпреварвам ми дава газ което е НЕЗАКОННО и скоро ще набутвам някой в мантинелата.
Само да кажа, че много хора се правят на папи ама иначе........
Хайде със здраве.

- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Прочетох всяко едно мнение много задълбочено, защото в последно време наистина започнаха да се трепят като ненормални. Или по-точно си отиват невинни хора заради някои, на които не им пука дали са живи или не или пък просто нямат толкова акъл, че да помислят за какво са на тази земя и какво трябва да направят докато са тук. Доста мнения, но като че ли каквото и да кажем вече е късно. Първо това, след това верижната катастрофа на Хемус, след това жената с Голф-а и накрая момчето с Х5-цата. Ми аз честно да си призная изпитвам вече страх да карам. Живота ми е ценен и по-добре да стигна по-бавно от т.А до т.Б от колкото въобще да не стигна. Не искам да пише нито в един вестник и да ме споменават по нито една телевизия. Омръзна ми като отворя "Извън темата" да виждам нови и нови трагични новини.
Живея на булевард с доста интензивно движение и всеки ден ставам свидетел на някакви абсолютни идиотщини. За мен има решение на проблема и мисля, че то се състои в по-ранните етапи на шофьорския опит, та дори и преди него. Според мен трябва да се въведът много по-строги мерки още при вземането на шофьорска книжка. Защо да не се въведе някакъв психотест, който да проверява реакцията на бъдещия шофьор в дадена ситуация като резултата от него да има ключова роля в успешното преминаване на изпита? Защо да не се постави на първо място първо психиката и после всичко останало? Ние си мислим, че всичко е действие, а не си даваме сметка, че за да извършим това действие трябва мозъка ни да командва органите ни. Ако мислим да караме на право едва ли ще завием на дясно. Точно върху това трябва да се наблегне. Реакцията и увереността. Ние трябва да мислим постоянно, че може нещо да стане и е опасно да караме така, чак тогава ще се вразумим. Не можем да мислим толкова глобални промени като разширяване на автомагистралите, с цел отпадане на ограниченията за скорост. И с по 12 платна за движение в една посока да сме, отново ще се трепем и знаете ли защо? Защото съзнанието ни е такова. Защото ние мислим как ние да стигнем най-бързо, без да ни интересува че в колата пред нас може да има бременна жена с едно дете и мъжа си, за която всяка наша маневра може да коства живота и, а и не само нейния.
Давате за пример Германия. Каква Германия? Имате ли представа колко сме далеч от тях? Не става дума за магистралите им с по 5 ленти, става въпрос за отношението и колегиалността. Налага ми се често да пътувам и истината е, че в самото начало преди да видя какво е там ме беше страх да карам. Когато стъпих на аутобана нещо в мен се преобърна. Видях как някакви хора, които виждам за пръв и вероятно за последен път МЕ ПАЗЯТ. Когато се включвам в даден Аусфарт веднага ми се прави път. Просто щом ме видят се изнасят вляво и ми осигуряват безпроблемно влизане в една от лентите. Карат с по 250км/ч и изведнъж става задръстване. Колко от вас ползват аварийките при такава ситуация. Аз съм сигурен, че някои нямаше да знаят къде се намират ако не ги бъркаха с ел.стъклата. Е да, ама там не е така. Знаете ли колко е много да видиш, че на всички им светят аварийките. Имаш около 2 секунди повече за реакция, а това е много време в такава ситуация. Просто спокойно минаваш на по-ниска скорост и спираш по-плавно така, че да не станете на синджир отзад. Всичко е улеснено, защото когато карат те мислят.
Когато се прибирам от там, гледам да не спя, просто си взимам съня преди това и след това карам. Маршрута е обичайния (Австрия, Унгария, Румъния/Сърбия, България) и всеки път, когато минавам ставам свидетел на едно и също нещо. В Германия, изключително улеснено каране, в Австрия също, в Унгария започва да се усеща, че слизаш надолу, в долната част вече се започват непредсказуеми маневри и отчайващи опити за развиване на Вмакс. Когато влезна в Румъния, още с десетте евро на митничаря се започва просто едно оцеляване. Пияни колоездачи по международния път, тирове движещи се с по 90/100км в населено място, дупки почти толкова дълбоки колкото и тук, изпреварвания на ръба на смъртоносен челен сблъсък. Всеки път се моля да мина безпроблемно от там, просто защото е наистина трудно. Когато се запитам сам защо е така стигам само до един извод - "Те са същите като нас". Не мислят, че това може да коства живот, който дава хляб на едно семейство. Не мислят колко рискуват само с едно изпреварване. Не мислят, че всичко може да си отиде за миг невнимание. Не мислят за нищо, така както не е мислил мъжа с БМВ-то, така както не е мислила оная глупачка дето се е качила пияна на Голфа, така както не е мислило момчето с Х5-цата. Вярно е, че човек не може да избяга от съдбата си, но не е и нужно да дърпаш дявола за опашката. Доста често просто се возя при приятели, при приятелката ми и им правя забележки за неща, на които те самите се дразнят. Едното от тях е гореспоменатото. Когато видиш, че някой тръгва да влиза от някакъв изход в твоя път просто го пусни или се отдръпни вляво, ако имаш място и възможност да го направиш, ако не му се извини, че не си му осигурил безпрепядствено влизане в платното за движение. Колко ще ти коства да пипнеш леко спирачката за да се мушне пред теб? Нито ще изхабиш толкова много бензин, нито толкова много време. Не ви ли става кеф, когато пуснете някой, той се усмихне и ви благодари. На мен ми става. Така както ми става кеф, когато някой с усмивка пусне мен. Трябва да бъдем по колегиални и да мислим повече за този пред нас, този зад нас, и този до нас. Когато се научим на това и когато се промени нашия собствен манталитет, тогава вече можем да претендираме за по-добри съоражения и за промени на по-високо ниво. Докато караме като коне с капаци и по въздуха да ни пуснат да се движиме пак ще се трепаме...
Благодаря ви...
П.С. Съжалявам на моменти за острия тон, но просто се изнервям максимално, когато видя поредната тема с ужасна катастрофа.
Живея на булевард с доста интензивно движение и всеки ден ставам свидетел на някакви абсолютни идиотщини. За мен има решение на проблема и мисля, че то се състои в по-ранните етапи на шофьорския опит, та дори и преди него. Според мен трябва да се въведът много по-строги мерки още при вземането на шофьорска книжка. Защо да не се въведе някакъв психотест, който да проверява реакцията на бъдещия шофьор в дадена ситуация като резултата от него да има ключова роля в успешното преминаване на изпита? Защо да не се постави на първо място първо психиката и после всичко останало? Ние си мислим, че всичко е действие, а не си даваме сметка, че за да извършим това действие трябва мозъка ни да командва органите ни. Ако мислим да караме на право едва ли ще завием на дясно. Точно върху това трябва да се наблегне. Реакцията и увереността. Ние трябва да мислим постоянно, че може нещо да стане и е опасно да караме така, чак тогава ще се вразумим. Не можем да мислим толкова глобални промени като разширяване на автомагистралите, с цел отпадане на ограниченията за скорост. И с по 12 платна за движение в една посока да сме, отново ще се трепем и знаете ли защо? Защото съзнанието ни е такова. Защото ние мислим как ние да стигнем най-бързо, без да ни интересува че в колата пред нас може да има бременна жена с едно дете и мъжа си, за която всяка наша маневра може да коства живота и, а и не само нейния.
Давате за пример Германия. Каква Германия? Имате ли представа колко сме далеч от тях? Не става дума за магистралите им с по 5 ленти, става въпрос за отношението и колегиалността. Налага ми се често да пътувам и истината е, че в самото начало преди да видя какво е там ме беше страх да карам. Когато стъпих на аутобана нещо в мен се преобърна. Видях как някакви хора, които виждам за пръв и вероятно за последен път МЕ ПАЗЯТ. Когато се включвам в даден Аусфарт веднага ми се прави път. Просто щом ме видят се изнасят вляво и ми осигуряват безпроблемно влизане в една от лентите. Карат с по 250км/ч и изведнъж става задръстване. Колко от вас ползват аварийките при такава ситуация. Аз съм сигурен, че някои нямаше да знаят къде се намират ако не ги бъркаха с ел.стъклата. Е да, ама там не е така. Знаете ли колко е много да видиш, че на всички им светят аварийките. Имаш около 2 секунди повече за реакция, а това е много време в такава ситуация. Просто спокойно минаваш на по-ниска скорост и спираш по-плавно така, че да не станете на синджир отзад. Всичко е улеснено, защото когато карат те мислят.
Когато се прибирам от там, гледам да не спя, просто си взимам съня преди това и след това карам. Маршрута е обичайния (Австрия, Унгария, Румъния/Сърбия, България) и всеки път, когато минавам ставам свидетел на едно и също нещо. В Германия, изключително улеснено каране, в Австрия също, в Унгария започва да се усеща, че слизаш надолу, в долната част вече се започват непредсказуеми маневри и отчайващи опити за развиване на Вмакс. Когато влезна в Румъния, още с десетте евро на митничаря се започва просто едно оцеляване. Пияни колоездачи по международния път, тирове движещи се с по 90/100км в населено място, дупки почти толкова дълбоки колкото и тук, изпреварвания на ръба на смъртоносен челен сблъсък. Всеки път се моля да мина безпроблемно от там, просто защото е наистина трудно. Когато се запитам сам защо е така стигам само до един извод - "Те са същите като нас". Не мислят, че това може да коства живот, който дава хляб на едно семейство. Не мислят колко рискуват само с едно изпреварване. Не мислят, че всичко може да си отиде за миг невнимание. Не мислят за нищо, така както не е мислил мъжа с БМВ-то, така както не е мислила оная глупачка дето се е качила пияна на Голфа, така както не е мислило момчето с Х5-цата. Вярно е, че човек не може да избяга от съдбата си, но не е и нужно да дърпаш дявола за опашката. Доста често просто се возя при приятели, при приятелката ми и им правя забележки за неща, на които те самите се дразнят. Едното от тях е гореспоменатото. Когато видиш, че някой тръгва да влиза от някакъв изход в твоя път просто го пусни или се отдръпни вляво, ако имаш място и възможност да го направиш, ако не му се извини, че не си му осигурил безпрепядствено влизане в платното за движение. Колко ще ти коства да пипнеш леко спирачката за да се мушне пред теб? Нито ще изхабиш толкова много бензин, нито толкова много време. Не ви ли става кеф, когато пуснете някой, той се усмихне и ви благодари. На мен ми става. Така както ми става кеф, когато някой с усмивка пусне мен. Трябва да бъдем по колегиални и да мислим повече за този пред нас, този зад нас, и този до нас. Когато се научим на това и когато се промени нашия собствен манталитет, тогава вече можем да претендираме за по-добри съоражения и за промени на по-високо ниво. Докато караме като коне с капаци и по въздуха да ни пуснат да се движиме пак ще се трепаме...
Благодаря ви...
П.С. Съжалявам на моменти за острия тон, но просто се изнервям максимално, когато видя поредната тема с ужасна катастрофа.
sersem написа: ...Щото всеки втори като го изпреварвам ми дава газ което е НЕЗАКОННО и скоро ще набутвам някой в мантинелата.
Ето че става дума за манталитет, не за висока или ниска скорост...По принцип карам БМВ-то, но понякога ми се налага да ползвам други марки автомобили. Не знам как е при вас, но виждам разлика в отношението към мен на пътя когато съм с различна кола. Доста по-трудно те пускат да се престроиш, никой не пропуска удобен момент да те изгледа лошо, абе все едно си попаднал на друго място. А като чета мненията тук, все повече се отчайвам-тук не било Германия, нямаме пътища, всички полицаи до един са тъпанари, обаче си знаем нашето и си караме като идиоти. Ако нещо стане-аааа ма то си има ограничения, спазвай ги! Ако ни напишат акт-абе тия тъпи куки луди ли са, тия знаци кой ги гледа...
- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
Колко ще ти коства да пипнеш леко спирачката за да се мушне пред теб? Нито ще изхабиш толкова много бензин, нито толкова много време. Не ви ли става кеф, когато пуснете някой, той се усмихне и ви благодари. На мен ми става. Така както ми става кеф, когато някой с усмивка пусне мен. Трябва да бъдем по колегиални и да мислим повече за този пред нас, този зад нас, и този до нас. Когато се научим на това и когато се промени нашия собствен манталитет, тогава вече можем да претендираме за по-добри съоражения и за промени на по-високо ниво. Докато караме като коне с капаци и по въздуха да ни пуснат да се движиме пак ще се трепаме...




- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
това е преди да дойде кат и линейки и т.н. ... изумява ме как никой не спира да окаже помощ .. оле майко ,оле майко ,ама и тоз с фотото заслужава някой да го гледа как умира и да вика така от 20 метра оле майко ! тъпак
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Alexi написа:това е преди да дойде кат и линейки и т.н. ... изумява ме как никой не спира да окаже помощ .. оле майко ,оле майко ,ама и тоз с фотото заслужава някой да го гледа как умира и да вика така от 20 метра оле майко ! тъпак
А това между другото е нарушение и го има в закона. Задължен си да спреш и да окажеш помощ, но това е най-малкото. От човешка гледна точка ще спра, ще прескоча мантинели, заграждения и ще видя дали има пострадали в автобуса (оказа се че има). Прости ли са тия хора какви са? Застраховани ли са? Утре той може да е на това дередже. Или е по-важно да дъни яко Dire Straits пък е*и им майката на пострадалите. Абсолютен глупак!!!
Ето затова говоря. Манталитета... Няма да помогне на никой като цъка с уста... Бахти помияра и всичките там дето минаха все едно заобикалят конуси, а не трупове.



- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Maverick_VS написа:А и не мога да разбера, кои от ограниченията не са нормални имайки предвид условията:
50 в населено![]()
- с колко изкаш да караш в населено с 90
!
Написал съм изрично "извънградски"... нали? Дай да четем преди да пишем, а?

Maverick_VS написа:90 извън населено на двупосочен път![]()
- с колко изкаш да караш с 130
!
Зависи от пътя, близко е до акъла, нали? Има пътища, на които и 90 е много, там обикновено слагат ограничителни табели. Има и такива, на които и 130 не са проблем.
Maverick_VS написа:130 на магистрала (нашите хубави магистрали)![]()
- с колко искаш да хвърчиш с 200
Важи същото като за двупосочния път. На по-голямата част от "Тракия" 160 не са проблем. На завоите на Хемус е съвсем друго.
Maverick_VS написа:само дето има "лека" разлика между техните и нашите магистрали![]()
Не споря. Давам ги като пример, че високата скорост, сама по себе си, не е такъв проблем, какъвто я изкарват. Само че ми писна да обяснявам едно и също.
Maverick_VS написа:ах, че сме и скромни и "леко" самонадеяни - по принцип не ги създавал моля ти се!
Пич, без да се засягаш - нито ме познаваш, нито си ме виждал да карам, нито нищо. Дай малко по-леко с генералните заключения.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аве незнам за скорост ама снощи към 22:30 си седя(тъкмо спирам) на сфетофара на българия на билата от към бояна ... и виждам как някъв с новата еС-каса идва отзад на мръсна гас ... и си викам тоя са ако спре го признах тоя мерцедес ... мммм не .. въобще и не спря ... дори опит не направи ... виждайки кво стаа поглеждам на пред да видя кой е там ... и виждам как точно светва зелено за тия завиващоте .. и викам кеай е са се омазаха ... ама на тоя дето тръгна да завива му изгасна колата и неможа да тръгне ..... и по-добре ...
е на тия траа им зимат книжките ...
е на тия траа им зимат книжките ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- interlagos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Alexi написа:това е преди да дойде кат и линейки и т.н. ... изумява ме как никой не спира да окаже помощ .. оле майко ,оле майко ,ама и тоз с фотото заслужава някой да го гледа как умира и да вика така от 20 метра оле майко ! тъпак
педали
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Sharo, вчера като се прибирах, на излизане от Нови Хан един Мерцедес точно влизаше. С около 120 примерно. Да намали? Тцъ. Виж, да тръгне да изпреварва в завоя, където няма никаква видимост дали отсреща не идва кола или някой нещастен пешеходец не е тръгнал да пресича - това да. Да му вземат книжката е малко. Мога само да се надявам, че ще се нацепи в стълб или дърво, а не в човек. 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
леле не мога да повярвам как трупа на жената беше на платното и всички коли го подминаваха.баси и работата, никой ли не се заинтересува тая жена жива ли мъртва ли е?Това е нечовешко,просто безумно
the project is ready....




- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Feanor написа:Maverick_VS написа:А и не мога да разбера, кои от ограниченията не са нормални имайки предвид условията:
50 в населено![]()
- с колко изкаш да караш в населено с 90
!
Написал съм изрично "извънградски"... нали? Дай да четем преди да пишем, а?
Maverick_VS написа:90 извън населено на двупосочен път![]()
- с колко изкаш да караш с 130
!
Зависи от пътя, близко е до акъла, нали? Има пътища, на които и 90 е много, там обикновено слагат ограничителни табели. Има и такива, на които и 130 не са проблем.Maverick_VS написа:130 на магистрала (нашите хубави магистрали)![]()
- с колко искаш да хвърчиш с 200
Важи същото като за двупосочния път. На по-голямата част от "Тракия" 160 не са проблем. На завоите на Хемус е съвсем друго.Maverick_VS написа:само дето има "лека" разлика между техните и нашите магистрали![]()
Не споря. Давам ги като пример, че високата скорост, сама по себе си, не е такъв проблем, какъвто я изкарват. Само че ми писна да обяснявам едно и също.Maverick_VS написа:ах, че сме и скромни и "леко" самонадеяни - по принцип не ги създавал моля ти се!
Пич, без да се засягаш - нито ме познаваш, нито си ме виждал да карам, нито нищо. Дай малко по-леко с генералните заключения.
Никакви генерални заключение не си вадя - да съм казал, че не караш добре, може да караш перфектно, може никога да не си създавал предпоставка за ПТП и какво това ти дава право да не спазваш ограниченията ли, щото видиш ли "аз не създавам предпоставки за ПТП и ще си карам както си искам, да му мислят другите простосмъртни и ламери зад волана"


Той сигурно и онзи на Тракия може за 20 години зад волана да е нямал нито едно нарушение и да не е създал опасна ситуация, ама ето какво стана! То белята един път става, недай си Боже, и с колкото по малка скорост стане, толкова по-добре и именно затова са "тъпите" ограничения



Ми то не зависи и от теб дори - ок, айде ти си супер шофьор и переш над ограничението и един калъф като ти създаде някава ситуация в последния момент как ще реагираш с 90 и как с 130(говоря за двупосочните пътища конкретно, че там е по-опасно от магистралите)!
И за да не си мислиш, че ти говоря ей така празни приказки, ще ти дам и конкретен пример - баща ми, 28 години шофьор, кара супер спокойно, добре и абе просто си е перфектен, с реакции, с всичко, минал е през москвичи, лади и бая коли, всичко това го пиша, за да ти покажа, че има бая опит - и кара той бмв-то с 40км в дясната лента, тя е празна цялата, а в лявата вече се образува колона от 5-6 коли на светофара - и той ми вика 100-200м преди да ги настигнем "ей тоя последния, сега ще се преусрои, само гледай" и си караме ние, обаче ония не мърда и аз му се смея и го бъзикам баща ми, че нищо не разбира - и вече настигаме колоната и сме сигурно на 10м и този кретен тръгна без мигач, без нищо ей така просто, сигурно го е осенила сила свише - ами реагира баща ми, ама се качи върху бордюра, откачи се от едната страна предната броня, джанта изкривена, абе дребни работи - и се замислих, ако бях аз, както си карам в такива ситуации със 50-60км/ч какво щеше да стане

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани