K&N 57i PERFORMANCE KIT
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
K&N 57i PERFORMANCE KIT
Намерих това в нета, в комплекта влиза и дебитомер (
), цената е 125 euro.
Според мен си струва парите..
Някакви мнения по въпроса дали си заслужава, ако някой се е занимавал с тоя кит?


Според мен си струва парите..
Някакви мнения по въпроса дали си заслужава, ако някой се е занимавал с тоя кит?
ми хубава работа
само 4е дебитомера с МАП ли е?или с термистор?
ако е клапен няма смисъл..... и без heat shield или кутия с тръби за филтъра пак му се губи смисъла.......

ако е клапен няма смисъл..... и без heat shield или кутия с тръби за филтъра пак му се губи смисъла.......

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
V_G_Z написа:ми хубава работасамо 4е дебитомера с МАП ли е?или с термистор?
ако е клапен няма смисъл..... и без heat shield или кутия с тръби за филтъра пак му се губи смисъла.......
шилда ще си го правя сам евентуално, за дебитомера няма инфо, надявам се да е с термистор, при тоя му размер надали е клапен....
ако не е с клапа дебитомера, добре , само дали екуто ти работи с термисторен или МАП сензор? ина4е ако вси4ко е наред, със топлинния 6тит 6те има ефект , ако не е за мо6тност то поне за звук и респонс на газта пак си заслужава, пък и хубаво стоят да им се невиди и К&Н тата 

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
тоя филтър така както събира въздух отвсякъде ще трябва да се потрудиш доста да го изолираш от горещия въздух под капака... много силно си мисля че ако просто го боднеш ще загубиш коне...
ще трябва да си поиграеш.. иначе сигурно има капацитет да ти сложи 5-7 коня на задните гуми ако ти е пипната изходящата генерация...
ще трябва да си поиграеш.. иначе сигурно има капацитет да ти сложи 5-7 коня на задните гуми ако ти е пипната изходящата генерация...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
alx написа:ще трябва да си поиграеш.. иначе сигурно има капацитет да ти сложи 5-7 коня на задните гуми ако ти е пипната изходящата генерация...
без топлинен екран не си и помислям да го слагам, иначе с мойта генерация предполагам да се сработят



най добре със кутия и големи4ки тръби без много извивки към конето
с добър рам аир при по висока скорост до към 0.4 бара налягане в аир бокса ка4ват феновете
с добър рам аир при по висока скорост до към 0.4 бара налягане в аир бокса ка4ват феновете

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Абе и аз имам голям мерак да си сменя филтъра със спортен.
Дали ще има ефект, ако не ми е сменена генерацията (само тръбата от задното гърне ми е REMUS)
Дали ще има ефект, ако не ми е сменена генерацията (само тръбата от задното гърне ми е REMUS)
Абе и аз имам голям мерак да си сменя филтъра със спортен.
Дали ще има ефект, ако не ми е сменена генерацията (само тръбата от задното гърне ми е REMUS)
Ще има ефект само ако е направен както трябва. Аз имам конусен който в момента ми седи в багажинка. Преди няколко дни направих следния опит на бояна, направих по 4-ри пробега (по 2 в двете посоки) с конусния фитър и с оригиналния филтър като замервах с Г-тека. Резултата показа 4е губия около 5 к.с. при гумите с конусния филтър тъй като нямаше heat shield.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
LANA написа:а какво е Г-Тек
тук може да прочетеш за г-тека -> http://www.kolovoz.com/auto/main_file.php/review/133/
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
придържайте се към темата
, който търси нещо , пише думата в търсене и си намира инфото, нека темите да са чисти и да има ценно и ясно инфо
пп: след 3 дни 6те изтрия и мойто мнение!!!

пп: след 3 дни 6те изтрия и мойто мнение!!!
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Ей такова търся,ама като сметнеш и доставката...http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2469075559&category=38634
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани