Не пали, ако някой знае да помага

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Юни 2007, 22:17

ми бате,извадете рейката с дюзите, и завърти ;) ако не пускат , значи е компа ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Юни 2007, 22:25

виж това не го знаех :banghead: благодаря за идеята :)
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 15 Юни 2007, 8:32

Няма ли някоя друга ис-ка наоколо да им менкате комповете за проба :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 15 Юни 2007, 15:53

други иски няма,ама наща трябва днес вече да се движи на собствен ход 8)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Юни 2007, 16:56

Определон сте сбъркали с концепцията. Трябва да се елеминират вариантите за проблеми, не чрез смяна, а чрез проверка за изправност. Значи, като загасне, проверяваш първо, ток на свещите и бензин. Ток на свещите проверяваш като извадиш едната свещ, тя е закачена за кабела си, а корпуса и е опрян на маса. Тогава се върти и се вижда дали хвърля искра. Във вашия случай вероятно хвърля щом колата пали с принудително пълнене. Тогава идва варианта, бензин, бензинова помпа, горивопроводи, горивен филтър, инжектори, ток до инжекторите. бпроверявате първо, дали има бензин в резервоара, после проверявате дали помпата хвърля бензин, като откачате подаващия маркуч и го слагате в едно шише, единия върти, другия гледа, ако нетече, търсите защо, или е ток до помпата, или е изгоряла, или е запушен горивен филтър, или е реле или бушон. Ако всичко е наред, трябва да хвърля бензин, ако хвърля бензин и пак непали, тогава при подаващ маркуч, откачате връщащия и пак се върти, за да се види дали излиза бензин, ако неизлиза се търси запушване в горивнат рейка (желязото накоето са закачени дюзите), ако връща бензин, започвате търсене дали идва ток до дюзите, мерите с мултицет на свободно избрана букса от дюза, ако има ток, проверявате и четирите, а ако няма ток, търсите проблем в екуто. Датчика на коляновия вал не е проблем, щом пали със спрей. Вариант е също да откачите рейката с дюзите както каза Явор и да видите дали пръскат. Дори мисля, че може да се пусне на една дюза директен плюс и минус от акумулатора, за да се види като се върти на старетр, дали пуска гориво, така ще се види дали има проблем в инжектора, но тук несъмна 100% сигурен поради факта, високоомни, нискоомни дюзи и да нестане гаф, някоя да изгори. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 15 Юни 2007, 19:43

Няма да изгори,защото вече съм го правил...а и без това "+" за инжекторите идва директно от акумолатора(е прекъсва се от ключа за запалване),но тока си е същия.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 15 Юни 2007, 19:49

Пичага,ако при въртене на стартер имаш + и "-" на ижекторите,пре спокойно можеш да наречеш твоите майстори мошеници или некадърници за това че ти искарват компа повреден.Ако имаш и двата полюса се замисли за запушени дюзи.Почистват се на ултразвук,възможно и там да ти е проблема.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Юни 2007, 17:13

ко стана ве момци, до де стигнахте?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 20 Юни 2007, 19:34

sori za latinicata

kolata sedi v serviza ot minaliq vtornik...
4obanina smeni kompa i 2 injektora
dokata se e pravel na maistor :mhihi: e drupnal
"malko" edin senzor. (camshaft position sensor)
ne znam kak e na bulgarski. Kazva 4e dneska 6tql
da go polu4i i da go smeni. Ytre sytrinta otivam da
q vzema, no mnogo me sumnqva da q e opravil taka
4e 6te si q durpam do nas s vena i 6te si q pravim nie.

4uh za nqkuv fuel presure regulator i mislim da ne e ot nego
ne znam ve4e, ytre 6te my mislim


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Юни 2007, 20:58

според мен не е от бензиновия регулатор, ама :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 21 Юни 2007, 0:14

колата вече е в движение.майстора каза че са е ок,след като сменил сензора на вала.само че излезна че тоя е гнусен пе#@л и иска яко пари да му плаща.истината е че той е прецакал сензора,защото когато беше при нас колата си работеше,а иска Стоян да го плати :shock: Утре май ще се ходи с винкел до сервиза :mhihi: на скандалец ми намирисва :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 22 Юни 2007, 7:23

ok sori pak za latinicata ama...
dnes vzeh kolata s milion razpravii.
predi da platq re6ih da probvam ne6to. Stariqt komputer
ili taka nare4eniq razvalen po dymite na "mehanika"
stoe6e nebrejno hvurlen na sedalkata...re6ihme, bez
znanieto na 4obanina da gi razmenim i da vidim dali
6te zapali. Napravihme hvatkata i otidohme da pla6tame.
Razbira se predi da platim trqbva6e da se vidi kakvo e napravil
na6iqt 4ovek. Toi vze klu4a i se zaputi kum kolata, dovolno
sedna i butna kly4a, zavurtq go i ko6nicata zapali. Po liceto
na "maistora" se o4erta golqmata my ysmivka i zadovolstvie
ot dobre svur6enata rabota. Togava, re6ih da my izdam tainata:)
pokazah my komputera koito be6e smenil, i my obqsnih 4e "razvaleniqt"
e v jabkata. Smruzna...
sled 1h razpravii i nqkolko cigari vzeh taralqsnika i trugnah kum nas.
Problem. Kato iskam da i dam rqz stiga do 5k oborota i vednaga vru6ta na
4k-4500, vsqka6 se davi, predurva jestoko. Za kapak na vsi4ko
na 30m ot nas ygasna i ne iska6e da zapali. Toky 6to ve4e 12
ve4erta bqh re6il da zvunq na kamiona da q dyrpa, no ne6to
me kara6e da probvam za posledno dali 6te zapali. Vrutnah klu4a,
pomu4i se malko i zapali, no produlji da pravi problema kato
i dam rqz. beh iskal ytre da my q zakaram pak, no malko me
e sram sled razpraviite, zatova nqkoi ako ima nqkvi idei da
kaje, 6toto mi se stryva ne6to malko i nezna4itelno

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 22 Юни 2007, 9:37

Това за 5000 оборота не е ли от датчика на разпредел. вал и по точно на зколелото на вала има мисля нещо като магнит което да отчита датчика :roll:
Една ис-ка в наше село й беше паднал тоз магнит и правеше същити номера кат твойта ся :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Юни 2007, 9:47

ТРЯБВА да видиш налягането на бенза как е! Това ми звучи точно като недобре работещ регулатор (fuel pressure regulator). Като "дадеш ряз", налягането трябва да се вдига, докато оборотите се повишават. На постоянни обороти трябва да държи 3атм (или колкото пише на регулатора).
Регулатора може и да е изправен! Но вакуума да не стига до него, или маркуча за "обратния" бензин да е запушен ...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Някъде по маркучите между 16 и 1 трябва да сложиш тройник с манометър...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 22 Юни 2007, 14:19

Да! Провери наистина как е налягането на бензина аз имам същия проблем ,когато я карам моята на бензин.
При мен просто помпата не ми прави достатъчно налягане.
При мен се получава същото нещо,което си написал ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook