Много въпроси за Е34
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Много въпроси за Е34
Здравейте!Чета Ви от няколко дни,и искам да попитам някои неща:
1.Изписва ми,че накладките са за смяна.Смених задните,но надписа си стои.Възможно е и предните да са за смяна,макар че,поне външните изглеждат добре.
Въпрос:
Ако предните не са за смяна,защо надписа си седи,и трябва ли паралелно с накладките да се сменят и кабелите с датчика?
2.Изписва-ниво на охлаждаща течност,но течността като ниво според мен си е добре.Ако казанчето се напълни до горе-надписа изчезва,но мисля,че това не е правилно?
Възможно решение?
3.Скоро сменявах водна помпа,след което ми направи впечатление,че сутрин при студено време стрелката на температурата почти не излиза от синия сектор,независимо от изминатите километри.Другия неприятен момент е,че в задръстване колата започва да загрява.
Възможни причини?
4.Заден вътрешен маншон е сдал багажа
Наложителна ли е смяната му,и това постижимо ли е извън сервиз?
5.Как се стига и се сменява поленовия филтър?
6.Индикацията на таблото за къси светлини(зелената светлина) не свети-крушката е здрава
Идеи?
И за финал два хептен тъпи въпроса))
7.Къде е изписан вида на двигателя,щото в документите на колата пише G:25-6s-2,а подобно нещо не срещнах никъде тук
8.Що е Ванос,къде се намира и за какво служи?
Благодаря на онези,които ще се наемат да отговорят)
1.Изписва ми,че накладките са за смяна.Смених задните,но надписа си стои.Възможно е и предните да са за смяна,макар че,поне външните изглеждат добре.
Въпрос:
Ако предните не са за смяна,защо надписа си седи,и трябва ли паралелно с накладките да се сменят и кабелите с датчика?
2.Изписва-ниво на охлаждаща течност,но течността като ниво според мен си е добре.Ако казанчето се напълни до горе-надписа изчезва,но мисля,че това не е правилно?
Възможно решение?
3.Скоро сменявах водна помпа,след което ми направи впечатление,че сутрин при студено време стрелката на температурата почти не излиза от синия сектор,независимо от изминатите километри.Другия неприятен момент е,че в задръстване колата започва да загрява.
Възможни причини?
4.Заден вътрешен маншон е сдал багажа
Наложителна ли е смяната му,и това постижимо ли е извън сервиз?
5.Как се стига и се сменява поленовия филтър?
6.Индикацията на таблото за къси светлини(зелената светлина) не свети-крушката е здрава
Идеи?
И за финал два хептен тъпи въпроса))
7.Къде е изписан вида на двигателя,щото в документите на колата пише G:25-6s-2,а подобно нещо не срещнах никъде тук
8.Що е Ванос,къде се намира и за какво служи?
Благодаря на онези,които ще се наемат да отговорят)
Твърд,мек-това е!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
1.Смени датчика за износването и ще си мохне надписа.
2.За нивото на казанчето има белег до каде трябва да бъде охладителната течност.Най-вероятно датчика е прецакан ако гасне над това ниво.
3.Повреден термостат или по-точно заседнал в средно положение.
4.Смени го маншона но в сервиз.
5.На много кофти място е но по принцип в кутиите на новите филтри има схема как си поставя с картинки кое се разглабя.
6.За първи път чувам за лампа за къси светлини но смени крушката тях много трудно можеш да разбереш дали е изгоряла.
7.Като ти гледам описанието на колата двигателя трябва да ти е М50В25.Има доста теми из форума ползвай търсачката
Същото се отнася и за ваноса и за него е писано доста.
2.За нивото на казанчето има белег до каде трябва да бъде охладителната течност.Най-вероятно датчика е прецакан ако гасне над това ниво.
3.Повреден термостат или по-точно заседнал в средно положение.
4.Смени го маншона но в сервиз.
5.На много кофти място е но по принцип в кутиите на новите филтри има схема как си поставя с картинки кое се разглабя.
6.За първи път чувам за лампа за къси светлини но смени крушката тях много трудно можеш да разбереш дали е изгоряла.
7.Като ти гледам описанието на колата двигателя трябва да ти е М50В25.Има доста теми из форума ползвай търсачката

2.) При мен беше заминал датчика за нивото. На казанчето на радиатора има белези за мин и макс на течността. Така можеш да провериш дали е от датчика. При смяната му ще се източва антифриза, и ако искаш, можеш да го смениш (антифриза).
5.) Филтърът е зад жабката, има писано доста по темата. Първия път ще ти отнеме повечко време.
8.) Двигателят ти няма ванос--едно нещо по малко за разваляне. Иначе ванос е система за промяна на отварянето на смукателните клапани в зависимост от оборотите и т.н.
5.) Филтърът е зад жабката, има писано доста по темата. Първия път ще ти отнеме повечко време.
8.) Двигателят ти няма ванос--едно нещо по малко за разваляне. Иначе ванос е система за промяна на отварянето на смукателните клапани в зависимост от оборотите и т.н.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Абе и на мен ми изписва от време на време че течноста на спирачките е под нивот а тя си точно. И също ми излиза че и нивото на маслото ми ниско а то също си е перфектно. Каде стои този датчик за маслото на мотора ??? Че ми писна и мен да ме стряска отвреме на време



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
VOYAGER написа:Възможно ли е да няма поленов филтър???
Да-- http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=54569
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани