... гръмна разширителния съд на антифриза...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- V_Kanchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.11.2006
- Местоположение: София, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
... гръмна разширителния съд на антифриза...
На някой да му се е случвало да му гръмне (взриви) разширителният съд на антифриза, защото днес на мен ми се случи. Докато чаках 40мин. на включен климатик Буш да мене, без никаква индикация, нито прегря нито нищо чух едно БУМ и след него пушек и мъгла. Вдигам капака и гледам казанчето се сцепило по единият ръб. Един познат ми каза, че сигурно е от остаряването на пластмасата - не знам, само знам, че Буш ми дължи една казанче. 

Re: ... гръмна разширителния съд на антифриза...
Ами заведи дело с/у него за имуществени вреди
.Ако ти е добър адвоката можеш и още някой лев да си докараш като го обвините за :Пропуснати ползи:Получаване на силен стрес от гърмежа:след което е трябвало да посетиш логопед защото си почнал да пелтечиш
и т.н и т.н докато сумата стигне 6-цифрено число.С получените пари си купуваш един разш. съд/2-ра употреба/ разбира се и ти доволен и Буш осъден





- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ще се радвам на сериозни отговори,
тук не е подфорум "Извън темата"!
Колега, ако проблемът е в остарялата пластмаса, то с казанче втора употреба рискуваш да повториш случката.
ПП. За такъв проблем, чувам за пръв път.
Успех!
тук не е подфорум "Извън темата"!
Колега, ако проблемът е в остарялата пластмаса, то с казанче втора употреба рискуваш да повториш случката.
ПП. За такъв проблем, чувам за пръв път.
Успех!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Да създаде чак пък толкова високо налягане, че да пръсне казанчето
Конструкцията предвижда да избие от капачка, съединение или някой и друг маркуч...
Може да се сължи на износен виско-съединител.
А може и да е нещо по-сериозно.



Може да се сължи на износен виско-съединител.
А може и да е нещо по-сериозно.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
има доста случай на взрив на това казанче по немските форуми!
Причината не е ясна освен, че пластмасата е бъгава ...
Причината не е ясна освен, че пластмасата е бъгава ...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Е*си случая!?
Много кофти, колега!
Но при тази статистика наистина е по-добре ново - да не го правиш 2 пъти!!

Много кофти, колега!

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Аз имах същия случай и сега съм с нов радиатор. По принцип се продава само разширителния съд щото има отделен номер но май само в официалните сервизи. Пак там ми казаха да си взема чисто нов Нисенс и аз си взех. Не съжалявам.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ако охладителната система ти е наред, не би трябвало да направи такова налягане, че да ти гръмне разширителния съд. т.е. водна помпа, термостат, ел перка, капачка разширителен съд.
на мене ми беше блокирал термостата и ми излезна казанчето от уплътненията. като свалих радиатора подмених уплътненията реших да пробвам на какво налягане ще държи самия радиатор.
1-ви опит с капачка, запушване на всички отвори с гума и тел
и надуване с компресор - около 2 бара почна да издиша от капачката.
2-ри опит без капачка - със запушен отвор, отново надуване с компресор до 3.2-3 и не даде признак да изкача казанчето или друго.
та мисълта ми беше, че явно не ти е съвсем наред охладителната система
на мене ми беше блокирал термостата и ми излезна казанчето от уплътненията. като свалих радиатора подмених уплътненията реших да пробвам на какво налягане ще държи самия радиатор.
1-ви опит с капачка, запушване на всички отвори с гума и тел

2-ри опит без капачка - със запушен отвор, отново надуване с компресор до 3.2-3 и не даде признак да изкача казанчето или друго.
та мисълта ми беше, че явно не ти е съвсем наред охладителната система


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
madeinbg написа:A капачката да не би да не изпуска налягането?
Капачката се сменя на всеки 2-3 години заедно с антифриза (ако караш със синия)

- V_Kanchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.11.2006
- Местоположение: София, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Капачката я смених преди около три месеца, обаче този съд сe беше доста деформиран като го сравних с новия - поне обема му е 20% повече, а и е доста изгорял (цвета му е тъмно кафяв, а на новия е бял). Около тази история почнах да си проверявам всичко свързано с охлаждането на двигателя и открих, че са ми изгорели и резисторите на вентилатора, нови са 95лв. - ненормалници, и сега се мъча да измисля някаква алтернатива на тези резистори.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
V_Kanchev написа:Капачката я смених преди около три месеца, обаче този съд сe беше доста деформиран като го сравних с новия - поне обема му е 20% повече, а и е доста изгорял (цвета му е тъмно кафяв, а на новия е бял). Около тази история почнах да си проверявам всичко свързано с охлаждането на двигателя и открих, че са ми изгорели и резисторите на вентилатора, нови са 95лв. - ненормалници, и сега се мъча да измисля някаква алтернатива на тези резистори.
По добре недей, освен ако не намериш нещо на 100 % съвместимо
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Lucky написа:V_Kanchev написа:Капачката я смених преди около три месеца, обаче този съд сe беше доста деформиран като го сравних с новия - поне обема му е 20% повече, а и е доста изгорял (цвета му е тъмно кафяв, а на новия е бял). Около тази история почнах да си проверявам всичко свързано с охлаждането на двигателя и открих, че са ми изгорели и резисторите на вентилатора, нови са 95лв. - ненормалници, и сега се мъча да измисля някаква алтернатива на тези резистори.
По добре недей, освен ако не намериш нещо на 100 % съвместимо
защо? това си е просто съпротивление


- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами понеже стандартни ми се видат кекави, та моето го моднах как си знам аз, вече 1 година бачка безотказно, а параметрите са същите и най-важното, че цялото удоволствие не ми струва нито 1 лв 


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани