525тдс или 520и

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: sofiq

525тдс или 520и

Мнение от _B_M_W_ » 10 Юни 2007, 22:38

Кое е по-добро,ако идвете са модели от 96 до 2000год.Какъв им е разхода на гориво,кой е по-здравия джигател.Чувал съм че дизела е не чак толкова добър.Моля,дайте някакво мнение!


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: 525тдс или 520и

Мнение от ivoo » 10 Юни 2007, 22:53

Чувал съм че дизела е не чак толкова добър.Моля,дайте някакво мнение! Ами като си чул що питаш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 10 Юни 2007, 22:55


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 11 Юни 2007, 1:02

Според моите собствени впечатления М51 върви по добре от М52... Виждал съм Е39 520-ка, да се мъчи яко след 160, а някои и 200 не искат да вдигнат... Аз с моята си набирам нормално, вдига 230 и поддържа 220...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 11 Юни 2007, 9:55

Дай да го видя тоя ТДС дето ще вдигне 230, колега :mhihi: Карам Е60 525Д, комонреал дето едва вдига 230, ти с ТДС трябва да си ги правил на 12% наклон надолу. А и какво значение има скороста, вземи подръжката на дизела и на бензина, при един и същи разход, и тогава ми хвали дизела.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 11 Юни 2007, 10:20

Kartoff написа:Според моите собствени впечатления М51 върви по добре от М52... Виждал съм Е39 520-ка, да се мъчи яко след 160, а някои и 200 не искат да вдигнат... Аз с моята си набирам нормално, вдига 230 и поддържа 220...


Това сериозно ли??? :shock:
Моята 200 ги прави без да се замисли. Speed Limit warrning-a е настроен на 210, на 2-3 пъти съм го стигал и съм връщал газта, понеже влиза в червената зона.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Юни 2007, 12:26

Добре е да се изказват подготвени хора и да коментират от личен опит. Мнения от сорта на баба ми на дедо и стринката видяла неин познат дето ще ги забърсвам.
Колега Картоф аз съм виждал 525 ТДС които въобще не могат за запалят това нищо не означава. Смятай че следващо писание от сорта отива в небитието.
Целта на форума е да дава синтезирана и лесно достъпна информация за проблеми и решения.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 11 Юни 2007, 13:31

По каталог 520i вдига 220км/ч (седан с мех. скорости 150к.с.)
Но човека пита за друго. Бензинът ще прави по-малко проблеми от дизела, лично мнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 11 Юни 2007, 14:35

...но ще харчи повече
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 11 Юни 2007, 16:20

Колега, за харча на гориво има доста писания и никога няма да накараш някой, който кара бензин да си вземе дизел /по-точно ТДС/ и обратно. Ако си зареждаш от бензиностанция ТДС-а, при тази цена на нафтата, разхода ще ти е като на бензина, защото в градско шофиране м/у двете коли я има литър разлика, я не. Виж наистина бих си взел дизел, ако е комонреал, и то само заради въртящия момент, а не заради икономията, щото няма такава.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Юни 2007, 16:21

Това вече клони към катинар

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 11 Юни 2007, 16:32

Двете коли са с единтични технически показатели.
По отношение на динамиката - до 2200 об/мин. дизела "захапва" малко по-трудно, но от там нагор по-високия въртящ момент си казва думата.
А за това дето си чувал, че дизела е не чак толкова добър истината е една:
КАТО СИ КУПУВАШ КОЛА СИ ОТВАРЯЙ ОЧИТЕ НА ОСЕМ, ЗА ДА НЕ ЧУВАТ И ОТ ТЕБЕ ТАКИВА ПРИКАЗКИ!
Ако и двете коли са били добре гледани от предните си собственици, според мен за предпочитане е дизела. Поддръжката му не е вярно, че е много по-скъпа, защото в най-общи линии, на 100 000 км.:
- сменяш само 2-3 горивни филтъра в повече от 520 (м/у другото и 520 има горивен филтър, който трябва да се сменя на 80 000км.);
- не сменяш свещи през 25-40 000 км. (в зависимост от стила на каране и качеството на свещите);
- сменяш масло на двигателя на 8-10000 км., а не на 15 000 км.;
- спестяваш от гориво, по сегашните цени, между 6000 и 9000 лева.

Кой от моделите ще предпочетеш е лично твой избор и пак те съветвам:
Много добре гледай и проверявай каквото ще купуваш и не бързай!
200-300 спестени лева за проверки в сервизи могат да ти излязатт много солено!
Последна промяна pazokolarov на 12 Юни 2007, 9:17, променена общо 1 път
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 11 Юни 2007, 19:30

Колега, Lucky, не знам за другите, но аз не мога да разбера кое точно не ти харесва, защото не видях някой да споменава баби, дядовци и лели, и може би аз не съм в час, но какво е катинар:)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от dim_67 » 11 Юни 2007, 20:20

Преди това карах 520 бенин- никакви проблеми.Този дизел миизяде главата.Ако на година навърташ под 6000 км вземи си бензин.Расликата в цената на горивата не е толкова голяма и като сметнеш колко ще дадеш при покупката за дизел в повече -далавера никаква.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook