525тдс или 520и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
525тдс или 520и
Кое е по-добро,ако идвете са модели от 96 до 2000год.Какъв им е разхода на гориво,кой е по-здравия джигател.Чувал съм че дизела е не чак толкова добър.Моля,дайте някакво мнение!
Re: 525тдс или 520и
Чувал съм че дизела е не чак толкова добър.Моля,дайте някакво мнение! Ами като си чул що питаш?
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Според моите собствени впечатления М51 върви по добре от М52... Виждал съм Е39 520-ка, да се мъчи яко след 160, а някои и 200 не искат да вдигнат... Аз с моята си набирам нормално, вдига 230 и поддържа 220...
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Kartoff написа:Според моите собствени впечатления М51 върви по добре от М52... Виждал съм Е39 520-ка, да се мъчи яко след 160, а някои и 200 не искат да вдигнат... Аз с моята си набирам нормално, вдига 230 и поддържа 220...
Това сериозно ли???

Моята 200 ги прави без да се замисли. Speed Limit warrning-a е настроен на 210, на 2-3 пъти съм го стигал и съм връщал газта, понеже влиза в червената зона.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Добре е да се изказват подготвени хора и да коментират от личен опит. Мнения от сорта на баба ми на дедо и стринката видяла неин познат дето ще ги забърсвам.
Колега Картоф аз съм виждал 525 ТДС които въобще не могат за запалят това нищо не означава. Смятай че следващо писание от сорта отива в небитието.
Целта на форума е да дава синтезирана и лесно достъпна информация за проблеми и решения.
Колега Картоф аз съм виждал 525 ТДС които въобще не могат за запалят това нищо не означава. Смятай че следващо писание от сорта отива в небитието.
Целта на форума е да дава синтезирана и лесно достъпна информация за проблеми и решения.
Колега, за харча на гориво има доста писания и никога няма да накараш някой, който кара бензин да си вземе дизел /по-точно ТДС/ и обратно. Ако си зареждаш от бензиностанция ТДС-а, при тази цена на нафтата, разхода ще ти е като на бензина, защото в градско шофиране м/у двете коли я има литър разлика, я не. Виж наистина бих си взел дизел, ако е комонреал, и то само заради въртящия момент, а не заради икономията, щото няма такава.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Двете коли са с единтични технически показатели.
По отношение на динамиката - до 2200 об/мин. дизела "захапва" малко по-трудно, но от там нагор по-високия въртящ момент си казва думата.
А за това дето си чувал, че дизела е не чак толкова добър истината е една:
КАТО СИ КУПУВАШ КОЛА СИ ОТВАРЯЙ ОЧИТЕ НА ОСЕМ, ЗА ДА НЕ ЧУВАТ И ОТ ТЕБЕ ТАКИВА ПРИКАЗКИ!
Ако и двете коли са били добре гледани от предните си собственици, според мен за предпочитане е дизела. Поддръжката му не е вярно, че е много по-скъпа, защото в най-общи линии, на 100 000 км.:
- сменяш само 2-3 горивни филтъра в повече от 520 (м/у другото и 520 има горивен филтър, който трябва да се сменя на 80 000км.);
- не сменяш свещи през 25-40 000 км. (в зависимост от стила на каране и качеството на свещите);
- сменяш масло на двигателя на 8-10000 км., а не на 15 000 км.;
- спестяваш от гориво, по сегашните цени, между 6000 и 9000 лева.
Кой от моделите ще предпочетеш е лично твой избор и пак те съветвам:
Много добре гледай и проверявай каквото ще купуваш и не бързай!
200-300 спестени лева за проверки в сервизи могат да ти излязатт много солено!
По отношение на динамиката - до 2200 об/мин. дизела "захапва" малко по-трудно, но от там нагор по-високия въртящ момент си казва думата.
А за това дето си чувал, че дизела е не чак толкова добър истината е една:
КАТО СИ КУПУВАШ КОЛА СИ ОТВАРЯЙ ОЧИТЕ НА ОСЕМ, ЗА ДА НЕ ЧУВАТ И ОТ ТЕБЕ ТАКИВА ПРИКАЗКИ!
Ако и двете коли са били добре гледани от предните си собственици, според мен за предпочитане е дизела. Поддръжката му не е вярно, че е много по-скъпа, защото в най-общи линии, на 100 000 км.:
- сменяш само 2-3 горивни филтъра в повече от 520 (м/у другото и 520 има горивен филтър, който трябва да се сменя на 80 000км.);
- не сменяш свещи през 25-40 000 км. (в зависимост от стила на каране и качеството на свещите);
- сменяш масло на двигателя на 8-10000 км., а не на 15 000 км.;
- спестяваш от гориво, по сегашните цени, между 6000 и 9000 лева.
Кой от моделите ще предпочетеш е лично твой избор и пак те съветвам:
Много добре гледай и проверявай каквото ще купуваш и не бързай!
200-300 спестени лева за проверки в сервизи могат да ти излязатт много солено!
Последна промяна pazokolarov на 12 Юни 2007, 9:17, променена общо 1 път
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани