320Д внезапно умря... :(
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
320Д внезапно умря... :(
Здравейте!
Днес ми се случи най-големия срам от както карам кола...
Карам едно 320Д от 5 месеца.
Купих го на шега.
Една сутрин ритнах ядосано смотания фиат, който карах напоследък, и си казах: "Ааа! Край! Отивам и си купувам истинска кола!"
И след 3 часа разбрах колко съм се прецакал, като съм чакал толкова време преди да избера BMW.
Аз естествено не разбирам почти нищо от коли.
Набутаха ми 320-ка на 250000км, а уж била на 100... Нормално.
Уж не била удряна, ама лакът на бронята вече ми се обели съвсем.
В началото повече от 120 вдигаше само по инерция, ама като се повозих от един сервиз до друг, дебитомера май се поразкара и сега нямам проблеми и при 190 на баир
Половината приятели ми казаха: "Тва БМВ ще ти изяде ушите!"
А на мен ми гори 5.5 извънградско.
Е, аз си карам малко пенсионерската, повече от 160 вдигам само като изпреварвам...
Уж всичките такива имали бордкомпютър, а мойто няма. Поръчкова гъзария някаква... Да не разсейва шофьора с излишна информация...
На втората седмица ми свиха лайсните от задната броня...
Около месец издържаха страничните огледала...
Ама въпреки всичко: Обичам я тая кола, ей!
И днес, след 5-6 нормални паления и гасенета, точно пред канала на КАТ отказа да запали...
Никакви признаци за нищо. Всичко си свети нормално. Няма жълти лампи, няма червени.
Въртиш малко, въртиш много - нищо.
Даже да кихне не иска.
Нема да ви казвам какъв е срам да минеш регистрация в КАТ на каналите с бутане...
От там с въже и на паркинг...
Направо съм като болен...
Давайте идеи...
Първата ми мисъл беше за имобилайзер. Как действат тия имобилайзери за този модел? Утре ще го гледат, ама всичко си щрака екстра. Отваря, затваря, мига, щрака... Момчето каза: "Едва ли е от алармата, ама шъ видим..."
Днес ми се случи най-големия срам от както карам кола...

Карам едно 320Д от 5 месеца.
Купих го на шега.
Една сутрин ритнах ядосано смотания фиат, който карах напоследък, и си казах: "Ааа! Край! Отивам и си купувам истинска кола!"
И след 3 часа разбрах колко съм се прецакал, като съм чакал толкова време преди да избера BMW.
Аз естествено не разбирам почти нищо от коли.
Набутаха ми 320-ка на 250000км, а уж била на 100... Нормално.
Уж не била удряна, ама лакът на бронята вече ми се обели съвсем.
В началото повече от 120 вдигаше само по инерция, ама като се повозих от един сервиз до друг, дебитомера май се поразкара и сега нямам проблеми и при 190 на баир

Половината приятели ми казаха: "Тва БМВ ще ти изяде ушите!"
А на мен ми гори 5.5 извънградско.
Е, аз си карам малко пенсионерската, повече от 160 вдигам само като изпреварвам...

Уж всичките такива имали бордкомпютър, а мойто няма. Поръчкова гъзария някаква... Да не разсейва шофьора с излишна информация...
На втората седмица ми свиха лайсните от задната броня...
Около месец издържаха страничните огледала...
Ама въпреки всичко: Обичам я тая кола, ей!
И днес, след 5-6 нормални паления и гасенета, точно пред канала на КАТ отказа да запали...

Никакви признаци за нищо. Всичко си свети нормално. Няма жълти лампи, няма червени.
Въртиш малко, въртиш много - нищо.
Даже да кихне не иска.
Нема да ви казвам какъв е срам да минеш регистрация в КАТ на каналите с бутане...

От там с въже и на паркинг...
Направо съм като болен...
Давайте идеи...

Първата ми мисъл беше за имобилайзер. Как действат тия имобилайзери за този модел? Утре ще го гледат, ама всичко си щрака екстра. Отваря, затваря, мига, щрака... Момчето каза: "Едва ли е от алармата, ама шъ видим..."
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
махни някоя свещ и виж дали стига ток до нея .. ако не начи е нещо по тоците ...
едит: а ток на таблото има ли !?
иначе честито за присъединяването ти в баваската секта
едит: а ток на таблото има ли !?
иначе честито за присъединяването ти в баваската секта

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
add1cted написа:Значи да кажа - не съм голям механик, но ако въобще не се опитва да запали да не е акумулатор? Смисъл ако е седяла много с работещо радио загасена и ако е няква куче марка слаб... кой знае.. ама както казах не съм ама хич механик
тогава и алармата ще се ебава

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Icewalker написа:По таблото всичко си свети нормално.
Светва за малко подгряването, после си угасва както нормално...
Държи се все едно няма нафта.
А нафта половин резервоар!![]()
А акумулатора е пушка. Върти злобно и с мерак, ама ефект никакъв...
демек се опитва да запали .. върти си ...
може да е помпата за нафтата ..
ама тука можем само да си гадаем ... ако трябва да сме честни
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- hyena
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 20.05.2005
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d
и на мен ми се струва, че може помпата да е заминала... на мой приятел му гръмна помпата на път... колата беше внос от Италия!
Щом си сменял дебитомер, ме навява на мисълта, че и твойта е от там. Сега ако кажеш, че си я взел и за 15к, значи работата е ясна. Даже тогава може тая тема да я направим важна: "защо не трябва да се купуват евтини коли"!
п.п. ако не съм налучкал, мойте съчуствия колега, имал си лош късмет!
Щом си сменял дебитомер, ме навява на мисълта, че и твойта е от там. Сега ако кажеш, че си я взел и за 15к, значи работата е ясна. Даже тогава може тая тема да я направим важна: "защо не трябва да се купуват евтини коли"!
п.п. ако не съм налучкал, мойте съчуствия колега, имал си лош късмет!
"Защо карам бързо...защото улиците са опасно място и не обичам да се задържам дълго на тях..."
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
Къде е това реле?
Ще ми се ако може, да си го проверя сам.
Щото каква ми е гаранцията, че ако отида в някой баровски сервиз, няма да ми кажат:
"Я вкарай братчет колата тука. Чакай сега малко...
А, компютъра ти е умрял. И помпата. И лявата гума е мека.
Дай 2 бона, щот кат имаш такава кола, как да не ти вземем 2 бона, а само 200лв за някакво си реленце..."
Ще ми се ако може, да си го проверя сам.

Щото каква ми е гаранцията, че ако отида в някой баровски сервиз, няма да ми кажат:
"Я вкарай братчет колата тука. Чакай сега малко...
А, компютъра ти е умрял. И помпата. И лявата гума е мека.
Дай 2 бона, щот кат имаш такава кола, как да не ти вземем 2 бона, а само 200лв за някакво си реленце..."

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
при всички случай притока на гориво е прекъснат. Дали помпата е изгоряла или реле трябва сам да намериш причината.
Съветвам те да я закачиш на компютъра - той ще каже веднага къв е случая
Съветвам те да я закачиш на компютъра - той ще каже веднага къв е случая

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=35
прегледай ето тези релета
те са за запалването
прегледай ето тези релета
те са за запалването

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани