Проблем при Е39 525Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Проблем при Е39 525Д
Значи не става върпос за тази която аз карам да поясна предварително.
Имам един приятел със същия модел 2002 година който има огромен проблем, при загрял двигател колата не може да запали докато не изстине?
Колата е карана в Камор и къде ли не и навсякъде казват различно нещо, едни казват помпа, едни дюзи и т.н.
Но понее на дюзите цената на едната е 700 лева е малко рисковано да дадеш 4200 за дюзи и да се окаже помпа .. та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и знае ли как може да се разреши...
Имам един приятел със същия модел 2002 година който има огромен проблем, при загрял двигател колата не може да запали докато не изстине?
Колата е карана в Камор и къде ли не и навсякъде казват различно нещо, едни казват помпа, едни дюзи и т.н.
Но понее на дюзите цената на едната е 700 лева е малко рисковано да дадеш 4200 за дюзи и да се окаже помпа .. та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и знае ли как може да се разреши...

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Кажи на твоя приятел да Отиде пак в Камор и да им каже,че ако толкова много разбират да изкарат 6 нови дюзи,да ги сложат, да му докажат, че е от тях и тогава да им ги плати 

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
90% е верига
Между другото колегата отгоре има право:
нека отиде в Дару и им каже да му направят проформа фактура за проблема "топло палене". Нека му сменят инжекторите и ако проблема не се оправи да си понесат разходите докато го оправят. Важното е да се ходи там не със задачи от рода на "сменете ми хххххх" а с проблеми от рода на "нещо ми тропа, не ми работи хххх " и да остави колата.
Между другото колегата отгоре има право:
нека отиде в Дару и им каже да му направят проформа фактура за проблема "топло палене". Нека му сменят инжекторите и ако проблема не се оправи да си понесат разходите докато го оправят. Важното е да се ходи там не със задачи от рода на "сменете ми хххххх" а с проблеми от рода на "нещо ми тропа, не ми работи хххх " и да остави колата.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Написах това мнение по повод една случка,която знам за сервиза на "Каргоекспрес" Варна- някакъв с астра (бензинова) отива и казва,че нещо не работи както трябва астрата, хората я погледнали,направили диагностика и му казали,че трябва да се сменят дюзите, ама собственика на колата почнал да развива едни теории,че не било от дюзите и тия в сервиза най-накрая се ядосали извадили комплект чисто нови дюзи сложили ги, колата се оправила и собственика
така,че според мен това е професионално отношение, а не като отидеш примерно когато колата ти губи антифриз и почнат да ти развиват теории да си купуваш нова глава (щото твоята може да е пуканата) а всъщност проблема да се окаже пукнато водно съединение (това го казвам само като пример)

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Значи аз също предположих Верига но хората казаха веригата няма общо в цялата история. Някъде Томи от Несебър беше писал че като се разтегли веригата и се губи центровка, но се окава че помпата била електрическа и не е вързана с веригата?
Смиъсл това са думи на майстори аз не съм се интересувал по подробно просто пиша....
Смиъсл това са думи на майстори аз не съм се интересувал по подробно просто пиша....
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Valio23
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 7.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Скъпо Е30 Кабрио
Значи и аз имах тоя проблем и ходих на диагностика:
1. Управление вентилатор на радиатора - Прекъсване - Значи има некъф датчик, дето като позгрее двг-то и кара перката да се върти по-бърже
Ако той е прецакан(или даде грешка), компа не дава на двг-то да запали докат не изстине................
2. Датчик положение на колянов вал -Неприемлив сигнал - Там играта е следната, тоя датчик на кол. вал казва на дюзите кога да пишкат
ако е прецакан, дюзите се чудят кога по-точно да си свършат работата и.............не пали.
3. Имаш дюза, която "пикае" и ебава раотата
Мене ми помогна Ирин Шолев от сервиза в Дружба (трябва да се познавате)........ако не......ше дам тел на л.с. да не му правя реклама..............просто проблема с паленето на топло го нема вече
1. Управление вентилатор на радиатора - Прекъсване - Значи има некъф датчик, дето като позгрее двг-то и кара перката да се върти по-бърже

Ако той е прецакан(или даде грешка), компа не дава на двг-то да запали докат не изстине................
2. Датчик положение на колянов вал -Неприемлив сигнал - Там играта е следната, тоя датчик на кол. вал казва на дюзите кога да пишкат

ако е прецакан, дюзите се чудят кога по-точно да си свършат работата и.............не пали.
3. Имаш дюза, която "пикае" и ебава раотата

Мене ми помогна Ирин Шолев от сервиза в Дружба (трябва да се познавате)........ако не......ше дам тел на л.с. да не му правя реклама..............просто проблема с паленето на топло го нема вече

- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
100% са дюзи, но може да се диагностицира кои точно са дюзите - може да не са и 6те - мисля, че е 50тина лева струва да я пуснат на компа и да излязат кофти дюзите. Веригата не е!!! От нея пали трудно. При кофти дюзи нещо се сдухва и няма палене изобщо докато е топла!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани