Сервиз за "гарнитура и глава" на 525tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Сервиз за "гарнитура и глава" на 525tds
Здравейте,
От вчера и аз съм собственик на 525tds '98, но почнах леко да се разочаровам.
Колата има проблем с газове в охл. с-ма, за който знаех, но газовете бяха малко и маркучите не се втърдяваха дори след 30 мин каране.
Днес обаче след двучасово шофиране из центъра в жегата климатроника започна да духа по-топъл въздух и когато подавах рязко газ колата изобщо не реагираше до около 3000 об. след което се изстрелваше.
Към края на пътуването ми колата се оправи - тръгна нормално, климатика си задуха студено, но вече трябваше да паркирам.
Когато спрях маркуча за охлаждането беше доста твърд.
Дали проблема е само от главата/гарнитурата или има още нещо?
Бихте ли ми препоръчали добри сервизи в София за диагноза и ремонт на двигателя(без Камор - безсмислено скъп, вече бях там)?
Благодаря,
Иво
От вчера и аз съм собственик на 525tds '98, но почнах леко да се разочаровам.
Колата има проблем с газове в охл. с-ма, за който знаех, но газовете бяха малко и маркучите не се втърдяваха дори след 30 мин каране.
Днес обаче след двучасово шофиране из центъра в жегата климатроника започна да духа по-топъл въздух и когато подавах рязко газ колата изобщо не реагираше до около 3000 об. след което се изстрелваше.
Към края на пътуването ми колата се оправи - тръгна нормално, климатика си задуха студено, но вече трябваше да паркирам.
Когато спрях маркуча за охлаждането беше доста твърд.
Дали проблема е само от главата/гарнитурата или има още нещо?
Бихте ли ми препоръчали добри сервизи в София за диагноза и ремонт на двигателя(без Камор - безсмислено скъп, вече бях там)?
Благодаря,
Иво
Re: Сервиз за "гарнитура и глава" на 525tds
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 530#340530
ама да ти се чуди човек :Като си знаел че има проблем защо изобщо си я взел? БМВ-то е много чувствително на тема -глави- особено ТДС-а. Дано се разминеш само с гарнитура.
ама да ти се чуди човек :Като си знаел че има проблем защо изобщо си я взел? БМВ-то е много чувствително на тема -глави- особено ТДС-а. Дано се разминеш само с гарнитура.
Re: Сервиз за "гарнитура и глава" на 525tds
noiseless написа:...
Малко вероятно е да е гарнитура. В 90% от случаите е глава и цепка на 6-ти цилиндар... В рамките на 5 мес. минаха 4 тдс-а с цепнати глави и всичките клиенти мислеха, че са само за гарнитура. Дано при теб не е така...
Успех с ремонта.
лоша работа е това. винаги като купуваш кола втора ръка особено дизел си вземаш котка в чувал. Както казва noiseless в началото не е надувала маркучите и не можеш да я разбереш. Като чета и аз за тея глави тръпна ама - каквото сабя покаже....
И ако проблема се окаже пукната глава какво следва ?? Може ли ремонт или трябва да се търси някаква 2-ра употреба?? а колко е нова ?
И ако проблема се окаже пукната глава какво следва ?? Може ли ремонт или трябва да се търси някаква 2-ра употреба?? а колко е нова ?
Доста кончета в един обор.


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
emok написа:лоша работа е това. винаги като купуваш кола втора ръка особено дизел си вземаш котка в чувал. Както казва noiseless в началото не е надувала маркучите и не можеш да я разбереш. Като чета и аз за тея глави тръпна ама - каквото сабя покаже....
И ако проблема се окаже пукната глава какво следва ?? Може ли ремонт или трябва да се търси някаква 2-ра употреба?? а колко е нова ?
Нова е много скъпа.Вариянта за поправка т.е. заваряне се препоръчва ако се продава автомобила.Според мен най-удачният вариянт е втора ръка с гаранция.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
При наличие на тези симптоми (газове в охл. течност или втвърдяване на мяркучите) може ли по някакъв начин да се направи предположение по разхода на антифриз, дали е глава или гарнитура?
Аз си мисля, че ако е глава - разхода трябва да е малък, дори без бели пушаци от ауспуха в началото. Примерно за 4-5000 км. да "изгори" 0,5 л. антифриз. И отражението върху влошаване на работата на двигателя ще е по-бавно и по-трудно за установяване.
Ако е гарнитура - всичко би следвало да се развива по-бързо.
Нека някой от рабоещите в серзвизи или по-разборащите по въпроса да дадат мнението си! Ще е полезно за настоящите и за бъдещите соственици на ТДС, пък и не само за тях
Аз си мисля, че ако е глава - разхода трябва да е малък, дори без бели пушаци от ауспуха в началото. Примерно за 4-5000 км. да "изгори" 0,5 л. антифриз. И отражението върху влошаване на работата на двигателя ще е по-бавно и по-трудно за установяване.

Ако е гарнитура - всичко би следвало да се развива по-бързо.

Нека някой от рабоещите в серзвизи или по-разборащите по въпроса да дадат мнението си! Ще е полезно за настоящите и за бъдещите соственици на ТДС, пък и не само за тях

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
dinozab написа:Нова е много скъпа.Вариянта за поправка т.е. заваряне се препоръчва ако се продава автомобила.Според мен най-удачният вариянт е втора ръка с гаранция.
Къде може да се намери, според теб, читава глава - втора ръка и как или кой може да ти даде гаранция, че няма да има проблем (пукната или изкривена)?
Наскоро ми оправиха главата и смених гарнитурата.
Всичко ми излезе 700лв. даже от сервиза ми казаха че ми излизе доста евтино в сравнение с другите коли които са имали,понеже отидох навреме и нямаше нужда от нова глава,трябваше да се завари старата,дават 100% гаранция.
Сега трябва да карам 500-1000км и после да отида да ми стегнат главата и после газ до дупка
Нова глава струва към 1700лв. може и повече, а втора употреба трудно се намира.
Сервиза се намира в Надежда 1 ,момчетата много разбират от BMW,даже са маняци на тази тема и естествено карат BMW и участват редовно в състезанията с тяхното 600 к.с. BMW + нитро
От една страна разбират от работата,от друга страна взимат малко пари.
Всичко ми излезе 700лв. даже от сервиза ми казаха че ми излизе доста евтино в сравнение с другите коли които са имали,понеже отидох навреме и нямаше нужда от нова глава,трябваше да се завари старата,дават 100% гаранция.
Сега трябва да карам 500-1000км и после да отида да ми стегнат главата и после газ до дупка

Нова глава струва към 1700лв. може и повече, а втора употреба трудно се намира.
Сервиза се намира в Надежда 1 ,момчетата много разбират от BMW,даже са маняци на тази тема и естествено карат BMW и участват редовно в състезанията с тяхното 600 к.с. BMW + нитро

От една страна разбират от работата,от друга страна взимат малко пари.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
pazokolarov написа:dinozab написа:Нова е много скъпа.Вариянта за поправка т.е. заваряне се препоръчва ако се продава автомобила.Според мен най-удачният вариянт е втора ръка с гаранция.
Къде може да се намери, според теб, читава глава - втора ръка и как или кой може да ти даде гаранция, че няма да има проблем (пукната или изкривена)?
Ами там където ги заваряват там също могат да ги проверяват дали са пукнати (не съм много на ясно,но по някакъв начин ги надуват и си проличава дали са пукнати) а ако не е много крива главата се шлайфа и готово.
Относно заваряването, съм доста скептично настроен. Правих ремонт на Нисан примера и точно заварявана глава издържа само 5000 км и отново същата беля. Правих и исузува корса, но там вече купих оборудвана глава да ми е мирна главата, защото именно в сервиза в надежда при арабина лично ми препоръча да търся здрава глава.
Задължително при сваляне на глава се прави снимка да се види на невидимите места дали има поражения. Шлайфането е просто задължително, трябва да си луд да спестиш някакви 25-30 лева и да рискуваш да повредиш новата гарнитура заради едно шлайфане.
По тоя повод кога се появяват симптомите при ТДСа, какво да следим периодично да не стигнем до цъфнала глава като майска роза
Задължително при сваляне на глава се прави снимка да се види на невидимите места дали има поражения. Шлайфането е просто задължително, трябва да си луд да спестиш някакви 25-30 лева и да рискуваш да повредиш новата гарнитура заради едно шлайфане.
По тоя повод кога се появяват симптомите при ТДСа, какво да следим периодично да не стигнем до цъфнала глава като майска роза

- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Привет,
Много благодаря на всички за отговорите!
Колата ми хареса (запазена е) и въпреки проблема реших да рискувам и да я взема, като се надявам да я отремонтирам и дано да няма други проблеми. То на стара кола винаги нещо ще и има (иначе нямаше да я продава "западняка" за 5000 EUR като струва 50 нова), но дано да е само това!
Много ви моля да ми пратите точните координати на Росен от Юве, сервиза в Надежда 1, sachs (ако е сервиз) или др.
Препоръчаха ми сервиз "DS Sport" в Люлин - нещо да знаете ?
Благодаря,
Иво
Много благодаря на всички за отговорите!
Колата ми хареса (запазена е) и въпреки проблема реших да рискувам и да я взема, като се надявам да я отремонтирам и дано да няма други проблеми. То на стара кола винаги нещо ще и има (иначе нямаше да я продава "западняка" за 5000 EUR като струва 50 нова), но дано да е само това!
Много ви моля да ми пратите точните координати на Росен от Юве, сервиза в Надежда 1, sachs (ако е сервиз) или др.
Препоръчаха ми сервиз "DS Sport" в Люлин - нещо да знаете ?
Благодаря,
Иво
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Аз се набутах с моето.
. Същия проблем. Всичко с ремонта и с нова глава и гарнитура ми излезе 3000 лв, но в Бургас. При този проблем след демонтажа задължително се прави шлайф на главата, ако е от гарнитурата. Лошото е, че може да се правят 3-4 шлайфа, по главата има едни вдлабнатини и когато свършат, край -хвърляш глава.

Последна промяна dim_67 на 12 Юни 2007, 19:40, променена общо 1 път
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани