Афтърмаркет ЕКУ

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 03 Фев 2004, 21:46

KAMIKADZE от вчера ме мъчи една мисъл. Добре де ще направиш мотора примерно от 200 на 600 коня. Ама какво става с окачването, спирачките и другите там железа дето са проектирани да понесат да кажем максимум 300 коня. Няма ли тогава парите за едно хубаво автърмаркет ECU да станат смешни на фона на цифрата дето ще трябва да се инвестира в другите неща.
Между другото, незнам дали е ставало въпрос, че работя в "Автоелектроника"-Пловдив, по точно там ми е офиса де. Та тоя завод доскоро правеше ECU-та (крадени от BOSCH ама имат и собствени разработки) за Лада, Застава даже ако не се лъжа и по едно време за Опел. Някой сега може да се изсмее, ама те и тия коли вървят с ДВГ-та, а не с реактивни двигатели. Та мисълта ми беше, че познавам доста отговорни хора там и мога да разпитам за разни стендове, тестови устройства и т.н., които може и да свършат някъква работа евентуално, щото той завода сега неработи и ако има такива работи - ей така си събират прах.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 03 Фев 2004, 22:49

Dimitar написа:Добре де ще направиш мотора примерно от 200 на 600 коня. Ама какво става с окачването, спирачките и другите там железа дето са проектирани да понесат да кажем максимум 300 коня. Няма ли тогава парите за едно хубаво автърмаркет ECU да станат смешни на фона на цифрата дето ще трябва да се инвестира в другите неща.

Е да но нали все от някъде требе да се почне, то неможе всичко на един път :D като направи мотора мноо коне след туи ше му мисли за другите мании, то и без това лесно стаат спирачки от Е32 седмица така че нема да е трудно да се намерят втора употреба :lol: . Окачването на Камикадзе е меко казано мноо добро и нужда от преправяне просто нема щото то вече един път е преправяно :D.

Dimitar написа:Между другото, незнам дали е ставало въпрос, че работя в "Автоелектроника"-Пловдив, по точно там ми е офиса де. Та тоя завод доскоро правеше ECU-та (крадени от BOSCH ама имат и собствени разработки) за Лада, Застава даже ако не се лъжа и по едно време за Опел.

Не ги знам ки са тез ЕКУта ама ако са за пълна а не моно инжекция и стига да има софтуер и да се мапва лесно и да не струва мноо пари, давай го насам :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Фев 2004, 9:12

Чети ми малко по-внимателно постовете, не става въпрос за ЕКУ-та, а евентуално за помощни средства. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 04 Фев 2004, 10:46

Dimitar написа:Чети ми малко по-внимателно постовете, не става въпрос за ЕКУ-та, а евентуално за помощни средства. 8)

Хех това което написа беше
Между другото, незнам дали е ставало въпрос, че работя в "Автоелектроника"-Пловдив, по точно там ми е офиса де. Та тоя завод доскоро правеше ECU-та (крадени от BOSCH ама имат и собствени разработки) за Лада, Застава даже ако не се лъжа и по едно време за Опел"

Тука помощни средства в точно този цитат с който те цитирах и в горния си постинг не виждам :roll: Ако имаш предвид помощните средства за които споменаваш в останалата част от мнението си, която аз не използвах щото не ме вълнува ОК, но не виждам от къде прецени че не съм ти чел мнението след като даже и го цитирам :lol: Това че ме вълнуват неща които в този момент не са вълнували теб не значи че пиша хей така на шано, както ти казах за това именно слагам цитати.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 04 Фев 2004, 12:09

Ок,де Митак,дай предложение за некакви помощни средства.Какво имаш предвид.Не ни дръж в информационно затъмнение.Какво значи помощни средства?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Фев 2004, 12:26

Незнам бе хора. Нали казвате, че нямало в БГ стендове и т.н. Казах го ако имате нещо предвид да свиркате, пък аз ще проверя. А иначе аз примерно се сещам, че ако има някъкъв стенд дето може да се проверят работите преди да се качи ECU-то на двигателя, няма да е зле да може да се ползва.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2004, 18:06

Значи разменихме няколко майла с Иван - шеф-а на Мр Турбо - това еку не става за мен - само за 1 бобина е . Той ми каза че март месец ще излиза нов модел който е за много бобини и инжектори ( 2 канала в случая - може да управлява 8 цил но на мен така не ми харесва ) , Този вариант няма и широко бандова сонда - така че пак си е пиджи-то до март месец - да видим новото ЕКУ но и цената щото той вика че няма да е 250 евро :)
Е аз не искам и да съм първия тест-вал това ЕКУ де :)))
Значи Митко мерси но мисля че ако зема еку - най малкия проблем ще ми е да го тествам дали работи и дали има връзка с датчиците - проблемите идват с беиз мап-а , паленето и като запали е от там не знам кво ще стааа - 1-вата грешка в мап-а и ади имаме нови пепелници :)

По въпроса с окачването - върви една успоредна тема в тунинг форума за Х-Брейс - там говорим предимно за зазвравяването необходимо на купето , окачване аз имам както и други допълнителни хави , тази моята специално скоростна кутия е тествана и се е доказала като най-здравата скоростна кутия не само при БМВ - сравняват я само с на скайлаин и супра , а за диф-а аз ще се радвам ако го счупя от мощност на мотор-а просто ще се изкефя - това ще значи ще съм постигнал нещо - той е тестван за 800 коня но не е проблем купих го за 120лв от морга-та има ги доста само си прехвърлям шпер касетата :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Фев 2004, 18:36

KAMIKADZE какво е това ECU от Мр Турбо. Дай някакъв линк да го разгледаме.

ПП. Аууу мноо здрава кола имаш бре. 8) 8)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2004, 18:47

Хммм май не четеш обстойно мненията - за 2-ри път не следиш мисълта ...........
:wink: :wink: :wink:
Ето копирам ти го от страница 2 на тази тема
Станд алоне ЕКУ 250 евро
www.mrturbo.co.za
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Фев 2004, 19:02

Извинявай, ама така се бях увлякъл с TURBO Maniak-a, че по едно време следях само неговите мнения и явно доста неща съм изпуснал.
Сори за оффтопик-а :oops: :oops: :oops:

То за това ЕКУ, на сайта им няма, кой знае колко подробна информация, ама 20 MHz процесор добре ми звучи. Ако е направено както трябва, би могло да има доста потенциал в него. Програмата за настройките и тя изглежда добре (само една малка забележчица - много гадно се мъдри един ComboBox за избор на СОМ портовете върху всичките папки. Ама това сигурно щото е безплатна и може малко набързо да са я направили. А иначе много уважавам хора дето пишат РС програмите на Delphi 8) .
Ако може отнякъде да се сдобием със схемата му, тогава нещата ще станат доста ясни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 04 Фев 2004, 20:30

Първо да кажа че съм абсолютен лаик по темата, в смисъл имам идея какво прави ECU-то, какво става при тунинговането му и т.н. Преди около година и нещо открих в интернет да се продава комплект за туниговане на ECU-та, софтуер за препрограмиране, съответно в табличен или map вариант, софтуер за връзване с компютър и няколко празни чипа, за в случай че не искате да препрограмирате а направо да настройте свой си чип. Исках да го взема защото мислех да се занимавам с тунинг, а и смятах да го направя точно както каза TURBO_Manqka (извинявам се ако съм сбъркал ника) - между 50 и 100 лева на кола :) Значи и мен ме притесняваше проблема с това кое какво е, мислех ако успея да намеря пари, ще взема неква тояга и ще тренирам на нея :twisted: Обаче 5000 си останха нещо непостижимо за мен. Питах ги пичовете от фирмата дали могат да ми кажат ще стане ли за определени коли (БМВ, Опел, VW, и прочие карани из милата ни родина) и те ми казаха че са го тествали и работи ама не знаят дали ще работи на тези коли, щото не са пробвали. Принципно са пробвали на разни фордове, и то пикапи и джипки. Това беше другто което ме притесняваше, дали ше работи на други коли.
Като цяло замисъла на пост-а ми е: аз все още съм навит на това нещо, за съжаление скоро няма да имам толкова пари, но ако има желаещ/и да направим една партия за това нещо, ще го изучим и ще го накараме да работи :twisted: . Ако стане може да продължим в съдружие или да откупя часта която е дадена и т.н. щото ако това тръгне ще има и други неща във фирмата :>:
Ако някой има интерес да пише и да го мислиме, с с ващо разбиране и мойта простотия ще стигнем далеч
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2004, 20:36

Това за което говориш ми напомня за ДМЕ едитор - струва около 1000$ на най добрия БМВ мапър . Това е профисионален продукт и мисля че ще ми е доста по трудно да направя нещо с него то колкото с пиджи нооо пратил съм мейл но сайт-а му не бачка от 2 месец-а - иначе ДМЕ едиотор-а не знам - нямам никакво наблудение в/у него освен че има фирми дето чрез него си изкарват хляба като правят чип-ове
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Фев 2004, 23:58

Омръзна ми само да 4ета тез сложни 4уждици тука, я и аз да изръся не6то- 4е за6то като е толкова сложно, скъпо и т.н. тези тр. маниаци дето имат по скапани коли като мене не си сложат подходяЩо газово и един дат4ик за темп. на изгорелите гаове и Ще си ре6ат проблема с разхода, настройването , детонациите и др. Аз го направих и сам мноо доволен
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 05 Фев 2004, 1:27

:?: :wtf: :conf:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 05 Фев 2004, 2:34

Не мога да разбера какво значи ДМЕ едитор, но предполагам че като човек който много разбира имаш предвид същото същото. Това е на някаква английска фирма, и те са по същия начин чрез него си изкарват хляба. Сигурно единственото хубаво нещо за тех е че към комплекта върви и нещо като наръчник за кое и как :D Друго кво съм забравил да кажа, ами ясно е сигурно че е real - time.
Абе вижте направо сами - http://www.racelogic.co.uk/2003/emulator.htm
дано на някой му свърши работа.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook