Проблем с Климатика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Климатика
Здравейте! Времето се стопли и реших да си пусна килмата, като съм насроил и двете зони на 16 градуса обаче духа много слабо студено в никакъв случай температурата не е 16 градуса и ми се стори, че полека се загуби и това студено дето духаше. Просто го спрях за да не стане нещо повече. Някой може ли да ми каже от какво би могло да бъде за да знам как да търся проблема. Благодаря ви предварително!!!
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Най-добре отиди при специалист. Предположения много - останалси без фреон е най-безболезненото. Добре си направил че си спрял климатика.
Привет, Колега имах подобен проблем на твоя. Климатика ми духаше но някак си не така, както трябва. Ето какво направих аз:
1. Проверка на климатика, както каза Лъки за фреон, липсваха ми 300 грама! Допълване с фреон.
2. Радиатора на климатика ( Кондензера) ми се беше задръстил с боклуци. Свалих водния радиатор, който също беше започнал да се задръства и измих обилно кондензера и водния радиатор. Ефекта е 100% положителен. Климатика бълва ледени блокчета вътре в купето.
Успех
1. Проверка на климатика, както каза Лъки за фреон, липсваха ми 300 грама! Допълване с фреон.
2. Радиатора на климатика ( Кондензера) ми се беше задръстил с боклуци. Свалих водния радиатор, който също беше започнал да се задръства и измих обилно кондензера и водния радиатор. Ефекта е 100% положителен. Климатика бълва ледени блокчета вътре в купето.
Успех
Ами ще търся утре специалисти да видя какво ще ми кажат и ще споделя тук. Дано както казвате е само Фреон, но се питам каде ли е изтекал този който е бил вътре евентуално. Не знам как се проверява нивото му пък и направих грешката да не го изпробвам, като си купувах колата:(
Ще ги накарам и да ми почистят радиатора както ме посаветва Редекс, дано не е нещо сериозно ще кажа какво е станало.
Ще ги накарам и да ми почистят радиатора както ме посаветва Редекс, дано не е нещо сериозно ще кажа какво е станало.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
колега на 21 градуса го настройвам и духа лед. Иди да ти налеят фреон и да ти проверят за течове със специален уред който засича изтичане на фреон. Те ще ти проверят между радиаторите и тъкмо ще видиш дали са за почистване или не. Провери си перката отпред преди решетката дали се върти, защото често запича.
- Гост
-
А най-първото нещо, което можеш да направиш и което и без това си е за правене, а пък може да ти реши и проблема, ако е от него, е да си смениш филтрите за въздуха!
Ако филтрите са задръстени от боклук няма дебит на въздуха и климата пак не ще да духа! Най-лесния вариант да пробваш е да ги махнеш и да го пуснеш пак - ако духне студено си за нови филтри -ако пак не ще-давай по процедурата, която колегите са описали! Успех!
Ако филтрите са задръстени от боклук няма дебит на въздуха и климата пак не ще да духа! Най-лесния вариант да пробваш е да ги махнеш и да го пуснеш пак - ако духне студено си за нови филтри -ако пак не ще-давай по процедурата, която колегите са описали! Успех!
SKISA, смених ги още преди 2 седмици защото си бяха за смяна наистина обаче тия които взех ги вкарах доста трудно не знам дали това е нормално, даже забелязах че са обиколени с гума докато предните не бяха. Възможно ли е да съм объркал нещо защото си ги сменях сам и не мисля, че е кой знае колко сложно да се сменят. Утре преди да отида в сервиз ще ги махна и ще пробвам без тях за малко макар че ме е страх да не прецакам компресора нещо. Благодаря ти все пак за савета колега!!!
- Гост
-
Тва не може да ти бърка духането на студеното! Щом са нови начи минава въздуха! По принцип ако са запушени с мърсотия много -не минава достатъчно въздух и компресора спира ,за да не бачка без дебит на охлаждане и тогава може да не духне достатъчно,но щом са нови -независимо ,че са различни/ даже с гума е по-добре да са ,че уплътняват/ трябва да работи климатика. Следващото най-вероятно е загуба на фреон. В специализиран сервиз за климатици, ще ти го източат, надуят да проверят за пропуски и ше го напълнят! Трябва да го напълнят с точното количество ,което е описано на планката под капака на двигателя,защото ако е повече или по-малко нема да работи добре,ма те хората ако са специалисти го правят задължително/мерят на теглилка ,докато наливат фреона.
Ако и това не помогне, вече си за кофти ремонт на климата, ама е малко вероятно. Климатиците губят фреон и без пропуски - само от седене, така че едно зареждане би трябвало да те уреди със студ.
П.С. Хубаво би било да си слагаш въздушни филтри с активен въглен, защото те възпрепятстват влизане на смрад,полени и пушилки в купето, ама двата са 80лв....
Ако и това не помогне, вече си за кофти ремонт на климата, ама е малко вероятно. Климатиците губят фреон и без пропуски - само от седене, така че едно зареждане би трябвало да те уреди със студ.

П.С. Хубаво би било да си слагаш въздушни филтри с активен въглен, защото те възпрепятстват влизане на смрад,полени и пушилки в купето, ама двата са 80лв....
kres написа:Здрасти на всички!
А прословутия датчик за външната температура влияе ли с нещо на работата на климатроника, или на нещо друго?
В смисъл проблем ли е ако не работи и показва - 40 ?
Има цяла тема с описание и обяснение кога и защо ти излиза -40.
Датчик колега....
за повече инфо ето ти линк :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21035
BatRambo написа:kres написа:Здрасти на всички!
А прословутия датчик за външната температура влияе ли с нещо на работата на климатроника, или на нещо друго?
В смисъл проблем ли е ако не работи и показва - 40 ?
Има цяла тема с описание и обяснение кога и защо ти излиза -40.
Датчик колега....
за повече инфо ето ти линк :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21035
Ами колега, изчетох каквото намерих, но никъде не попаднах на информацията която ме интересува, а именно :
Каква е точно ролята на датчика?
Чисто информативна (да дава информация на водача за температурата на околната среда) или се използва и от други системи за управление и контрол (климатик, компютър и тнт)
Блягодаря за линка все пак !
kres написа:BatRambo написа:kres написа:...
Датчик колега....
Ами колега, изчетох каквото намерих, но никъде не попаднах на информацията която ме интересува, а именно :
Каква е точно ролята на датчика?
Чисто информативна (да дава информация на водача за температурата на околната среда) или се използва и от други системи за управление и контрол (климатик, компютър и тнт)
Ами виж сега, значи не че съм експерт, но според мен играе не малко важна роля този датчик. В темата за която ти пратих линк е написано че когато показва -40, значи има или прекъснат кабел или сдухан датчик. Според мен, от този датчик зависи настройката на работа на двигателя (тук може да ме поправите ако греша, възможността е голяма

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани