Турбо колектор за М50

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: Просто изказвам мнение, нищо повече!

Мнение от kelesha » 31 Яну 2004, 18:56

Postman написа:В случая Жорето мисля че има базови данни, които му ги е пратил някакъв пич с подобно направена кола и никак, ама никак не се почва от нула. Горивото предполагам че ще бъде преизчислено, защото турбокомпресора който Жорето може би ще ползва не е същия като на пича в Щатите, което променя доста неща и точно поради това ще се преизчисли вероятно.


Ти май не четеш бре Жорето каза "вече съм намерил , той ползва същата конфигурация MegaSquirt + EDIS само дето е без турбо. Разбрах ме се да ми прати картите за фуел и игнишъна те ще ми послужат като база за мойте настройки" та от това което казва аз разбирам че основата която ще се ползва ще е от амосферен мотор т.е това е гореописания от мен сложен вариянт, но като е сложен не значи че е невъзможен все пак, но ако ти присъстваш на МАПването ще се убедиш че не в никакъв случай толкова лесно колкото си го представяш ти.

Postman написа:Таймингът вероятно пак няма да е същият като на Щатския МВ, защото индивидуалния подход тук е неизбежен и целия ignition map ще се преосмисли и модифицира целенасочено, а не сляпо.


Игнишъна само с мислене нема да се оправи, щото това просто е невъзможно....игнишъна се прави с кнок и ЕГТ монитори, за друг начин не се сещам за момента поне, както знаеш ако предверението е голямо почват детонациите, ако е пък малко ЕГТ-то се стаа мноо високо което за турбо мотор е изключително важен фактор както знаеш

Postman написа:Надявам се разбираш, че случая за който говориш не е случая на Жорето.


Аз говоря по принцип, но и случая на Жорето е същия така че това което пиша се отнася със пълна сила и за него и за всеки който прави такъв вид интервенции с мотора си.

Postman написа:Освен това предполагам, че докато дойде време за МАП-ване на meqascuirt-a Жорето вече ще има wide band O2 sensor, който лично аз ще се постарая да му намеря.


Ами то самия сензор не е скъп има по 100$ мисля, въпроса е че сензора както виждаш в другата тема си върви със определен хардуер и софтуер и именно те правят wide band кита толкова скъп

Postman написа:Моето мнение за Диното е следното: който може да го направи това на Дино, ще може и без Дино, а който не може без Дино, едва ли ще може и на Дино.


Съгласен съм но както и където съм чел и както Камикадзе ми е споделял там където той чете, хората опитват опитват и най накрая дават 500$ за дино мапване и така си решават проблема, просто защото работите на хартия са едни а като почнат да се правят са доста по различни

Postman написа:Следователно, поради това че Дино в България няма, остава всеизвестното схващане че който го може го може, а който не го може - по-добре и да не опитва. Предполагам че точно ти ще си съгласен с мен.


Всеки може да опита щом си е решил, въпроса е след опита какъв ще е резултата щото именно той е най важния. В БГ всеки е майстор така че хората обичат да опитват, но това за което говорим никой не го е правил още в тази държава и според мен е леко тъпо да се гледа на това все едно не е кой знае колко сложно

Postman написа:Ако все пак не се справи Жорето сам и разлее бутална сплав в катрера, за втория опит предполагам че на теб ще се обади :wink: :D


Хехехехе лек сърказъм вкарваш скивам, карай ся :D ...ами и да ми се обади честно казано не бих рискувал да му попилея колата, ако има бутала и биели може би бих пробвал но със оригиналния мотор никога не бих се навил да го МАПвам на турбо сетъп, първо щото до сега никога не съм го правил и второ щото е прекалено опасно и ако стане нещо дето не требе да стаа виновния естественно ще съм аз

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Някаква грешка е станала

Мнение от Postman » 31 Яну 2004, 20:53

Ами аз не говоря за тези данни, който е използвал пича с MegaSquirt-a, а данните на батката, дето е ползвал ТЕС3 и е надувал пак на 1 бар.
За другите неща мога да кажа само едно - съвсем скоро ще си говориме пак за тях и тогава ще ти припомня думите ти, а дори за по-елегантно ще ти пращам линк точно към тази тема :D :D :D .
Никъде не съм написал че е лесно без Дино, но съм 100% убеден че е възможно и съвсем скоро ще видиш че съм бил прав :wink: .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 31 Яну 2004, 21:12

Я да попиша малко и аз :D

TURBO Maniak написа:Това което ще прави Жорето си е чист пиджи бек и ако го настои както требе не би трябвало да нема проблеми според мен, въпроса е в самия подход при настроиката щото наистина alx е прав като казва че една грешка може да е фатална.

Тук не съм съгласен се теб,пиджи бек е систем която се връзва към съществуваща система на колата т.е. трябва да запазиш съществуващата система за да работи пиджи бек-а. В моя случай CIS-E изчезва напълно, сменя се всичко (инжектори,колектори,датчици, throttlebody-то и т.н.). Мегаскурта е стандалон система която за момента управлява само горивото.

TURBO Maniak написа:Ако Жорето иска да кара на 1 бар на 6000-6500 оборота, нема да му е трудно да настрои тайминга.

Общо взето това е идеата само дето оборoтите ще са 7000-7500 (7000 - червената линия, 7500 е прекъсвача), холд бууст-а ще е 1 бар.

TURBO Maniak написа:нема да е зле ако все пак си вземе един монитор на температурата на изходящите газове по който мноо добре може да се ориентира за това дали е настоен добре игнишън тайминга и при необходимост бързо да коригира.


Задължително ще си взема такъв тъй като ще ми спести доста ядове при настройването.

TURBO Maniak написа:Все пак аз съм на мение че настойката на електрониката не един мотор при такива огромни интервенции по него, като поставяне на турбо на атмосферен мотор, въобще не е лесна работа и също така съм убеден че кола със стрийт настойки ако се качи след това на дино ще се добават още кончета и нютонметри отгоре и овсен това режимът на работа ще бъде и по сейф. Според мен настойката на електрониката е второто по важност нещо във такъв проект след осигуряването на парите за него и това нещо въобще не е толкова просто колкото и на мен даже ми се иска да бъде.

Туки си прав, никак няма да е лесно но това не означава че е невъзможно. Спор няма че е най-добре да се настрои на дуно но за съжаление в БГ няма такова :( така че за мен единствената възможност е мапване на улицата.

Postman написа:Освен това предполагам, че докато дойде време за МАП-ване на meqascuirt-a Жорето вече ще има wide band O2 sensor, който лично аз ще се постарая да му намеря.

И аз се надявам да съм с wide band O2 sensor, тъй като meqasquirt-a може да работи и с wide band O2 sensor :D

TURBO Maniak написа:Ти май не четеш бре Жорето каза "вече съм намерил , той ползва същата конфигурация MegaSquirt + EDIS само дето е без турбо. Разбрах ме се да ми прати картите за фуел и игнишъна те ще ми послужат като база за мойте настройки" та от това което казва аз разбирам че основата която ще се ползва ще е от амосферен мотор т.е това е гореописания от мен сложен вариянт, но като е сложен не значи че е невъзможен все пак, но ако ти присъстваш на МАПването ще се убедиш че не в никакъв случай толкова лесно колкото си го представяш ти.

това е абсолутно точно но искам да допълня че в момента разговарям с пича с турбо МБ-то за неговите карти. Проблема е че ползваме различни системи и няма да могат да се заредят директно. Според мен МАПването е един доста сложен процес на който трябва да се обърне много голямо внимание....иначе сбогом на двигателя.

TURBO Maniak написа:но това за което говорим никой не го е правил още в тази държава и според мен е леко тъпо да се гледа на това все едно не е кой знае колко сложно

Да ти кажа аз изобщо не гледам по този начин върху този проект даже ми се струва много сложен и предполагам че ще ми отнеме доста време. А това че никой не го е правил до момента изобщо не ме притеснява, рано или късно някой трябва да го направи....то и никой не беше слагал М5 мотор в Е36 но КАМИКАДЗЕ го направи :D

TURBO Maniak написа:ако има бутала и биели може би бих пробвал но със оригиналния мотор никога не бих се навил

ми много се замислям по въпроса с буталата и както е тръгнало май и тях ще сменям, кат се прави да се прави както си трябва :D :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 01 Фев 2004, 0:08

жоре провери тези линкове, има хубави работи и не много скъпи!!!
http://www.injectionperfection.com тук прегледаи микротек!!
http://www.enginemanagement.com.au/index.php
http://www.link-electro.co.nz/lem.html


цените са в австралииски долари 1USD$=1,36AUD$

http://www.sdsefi.com/specific.html тва за 1000 US$ е еку +доста
джаджи :D

надявам се да ти бъда полезен, ако не на тебе то на другите :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 01 Фев 2004, 8:40

Забравих да кажа че мегаскуирта има една готина функция - Data mapper :
Изображение

която работи и с wideband sensor
MSLVV can be set for either narrow-band or wide-band oxygen sensor readings


така че за парите си системката не е никак зле :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2004, 9:07

Тази тема я затварям защото се отклонихме доста от тема-та . Мисля че следващата тема би се получило добре ако е за ЕКУ защото се до там стигаме :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2004, 13:30

Пак я отворих да ви покажа едни колектори :
Изображение
Изображение

Явно този дето ги е измислил е голям фен на пъзелите :lol:

Изображение

Добре е нали

Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2004, 16:52

Ето още един за М20
Снимките са големи затова ви давам линк само
http://www.rikskriminalen.nu/diffusion/ ... 107237.jpg
http://www.rikskriminalen.nu/diffusion/ ... 107237.jpg

Тва ме кефи доста :)
Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: Някаква грешка е станала

Мнение от kelesha » 01 Фев 2004, 19:05

Postman написа:Ами аз не говоря за тези данни, който е използвал пича с MegaSquirt-a, а данните на батката, дето е ползвал ТЕС3 и е надувал пак на 1 бар.

Хехехех недей ме кара да си мисля че ще използваш данни от една система за да мапнеш друга при положение че едната и другата немат абсолютно нищо общо.....просто това звучи отчайващо налудничево :wink:. Има форуми за ЕЦУта на автомобили, влез попрочети малко кви проблеми срещат хората и ти гарантирам че ще се свят ще ти се извие....това ако нема кой да ти помогне в смисъл човек дето го е правил вече.....не знам 8)

Postman написа:За другите неща мога да кажа само едно - съвсем скоро ще си говориме пак за тях и тогава ще ти припомня думите ти, а дори за по-елегантно ще ти пращам линк точно към тази тема :D :D :D .

Жално че нема да присъствам на първия в БГ опит за МАПване осъществен от Постман и да се смея зверски на физиономиите му......и да му припомням темата в която пишеше "ще видиш ти мога или не мога аз" :D :D :D

Postman написа:Никъде не съм написал че е лесно без Дино, но съм 100% убеден че е възможно и съвсем скоро ще видиш че съм бил прав :wink: .

Ако е съвсем скоро, ти ще разбереш колко крива ти е била представата за това което си мислиш че е безпроблемно за човек със толкова теоретична подготовка като теб :wink:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2004, 19:08

Местете се в тема ЕКУ :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook