Турбо колектор за М50
Модератор: bum_bum
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Просто изказвам мнение, нищо повече!
Postman написа:В случая Жорето мисля че има базови данни, които му ги е пратил някакъв пич с подобно направена кола и никак, ама никак не се почва от нула. Горивото предполагам че ще бъде преизчислено, защото турбокомпресора който Жорето може би ще ползва не е същия като на пича в Щатите, което променя доста неща и точно поради това ще се преизчисли вероятно.
Ти май не четеш бре Жорето каза "вече съм намерил , той ползва същата конфигурация MegaSquirt + EDIS само дето е без турбо. Разбрах ме се да ми прати картите за фуел и игнишъна те ще ми послужат като база за мойте настройки" та от това което казва аз разбирам че основата която ще се ползва ще е от амосферен мотор т.е това е гореописания от мен сложен вариянт, но като е сложен не значи че е невъзможен все пак, но ако ти присъстваш на МАПването ще се убедиш че не в никакъв случай толкова лесно колкото си го представяш ти.
Postman написа:Таймингът вероятно пак няма да е същият като на Щатския МВ, защото индивидуалния подход тук е неизбежен и целия ignition map ще се преосмисли и модифицира целенасочено, а не сляпо.
Игнишъна само с мислене нема да се оправи, щото това просто е невъзможно....игнишъна се прави с кнок и ЕГТ монитори, за друг начин не се сещам за момента поне, както знаеш ако предверението е голямо почват детонациите, ако е пък малко ЕГТ-то се стаа мноо високо което за турбо мотор е изключително важен фактор както знаеш
Postman написа:Надявам се разбираш, че случая за който говориш не е случая на Жорето.
Аз говоря по принцип, но и случая на Жорето е същия така че това което пиша се отнася със пълна сила и за него и за всеки който прави такъв вид интервенции с мотора си.
Postman написа:Освен това предполагам, че докато дойде време за МАП-ване на meqascuirt-a Жорето вече ще има wide band O2 sensor, който лично аз ще се постарая да му намеря.
Ами то самия сензор не е скъп има по 100$ мисля, въпроса е че сензора както виждаш в другата тема си върви със определен хардуер и софтуер и именно те правят wide band кита толкова скъп
Postman написа:Моето мнение за Диното е следното: който може да го направи това на Дино, ще може и без Дино, а който не може без Дино, едва ли ще може и на Дино.
Съгласен съм но както и където съм чел и както Камикадзе ми е споделял там където той чете, хората опитват опитват и най накрая дават 500$ за дино мапване и така си решават проблема, просто защото работите на хартия са едни а като почнат да се правят са доста по различни
Postman написа:Следователно, поради това че Дино в България няма, остава всеизвестното схващане че който го може го може, а който не го може - по-добре и да не опитва. Предполагам че точно ти ще си съгласен с мен.
Всеки може да опита щом си е решил, въпроса е след опита какъв ще е резултата щото именно той е най важния. В БГ всеки е майстор така че хората обичат да опитват, но това за което говорим никой не го е правил още в тази държава и според мен е леко тъпо да се гледа на това все едно не е кой знае колко сложно
Postman написа:Ако все пак не се справи Жорето сам и разлее бутална сплав в катрера, за втория опит предполагам че на теб ще се обади![]()
![]()
Хехехехе лек сърказъм вкарваш скивам, карай ся

Някаква грешка е станала
Ами аз не говоря за тези данни, който е използвал пича с MegaSquirt-a, а данните на батката, дето е ползвал ТЕС3 и е надувал пак на 1 бар.
За другите неща мога да кажа само едно - съвсем скоро ще си говориме пак за тях и тогава ще ти припомня думите ти, а дори за по-елегантно ще ти пращам линк точно към тази тема
.
Никъде не съм написал че е лесно без Дино, но съм 100% убеден че е възможно и съвсем скоро ще видиш че съм бил прав
.
За другите неща мога да кажа само едно - съвсем скоро ще си говориме пак за тях и тогава ще ти припомня думите ти, а дори за по-елегантно ще ти пращам линк точно към тази тема



Никъде не съм написал че е лесно без Дино, но съм 100% убеден че е възможно и съвсем скоро ще видиш че съм бил прав

Я да попиша малко и аз
Тук не съм съгласен се теб,пиджи бек е систем която се връзва към съществуваща система на колата т.е. трябва да запазиш съществуващата система за да работи пиджи бек-а. В моя случай CIS-E изчезва напълно, сменя се всичко (инжектори,колектори,датчици, throttlebody-то и т.н.). Мегаскурта е стандалон система която за момента управлява само горивото.
Общо взето това е идеата само дето оборoтите ще са 7000-7500 (7000 - червената линия, 7500 е прекъсвача), холд бууст-а ще е 1 бар.
Задължително ще си взема такъв тъй като ще ми спести доста ядове при настройването.
Туки си прав, никак няма да е лесно но това не означава че е невъзможно. Спор няма че е най-добре да се настрои на дуно но за съжаление в БГ няма такова
така че за мен единствената възможност е мапване на улицата.
И аз се надявам да съм с wide band O2 sensor, тъй като meqasquirt-a може да работи и с wide band O2 sensor
това е абсолутно точно но искам да допълня че в момента разговарям с пича с турбо МБ-то за неговите карти. Проблема е че ползваме различни системи и няма да могат да се заредят директно. Според мен МАПването е един доста сложен процес на който трябва да се обърне много голямо внимание....иначе сбогом на двигателя.
Да ти кажа аз изобщо не гледам по този начин върху този проект даже ми се струва много сложен и предполагам че ще ми отнеме доста време. А това че никой не го е правил до момента изобщо не ме притеснява, рано или късно някой трябва да го направи....то и никой не беше слагал М5 мотор в Е36 но КАМИКАДЗЕ го направи
ми много се замислям по въпроса с буталата и както е тръгнало май и тях ще сменям, кат се прави да се прави както си трябва


TURBO Maniak написа:Това което ще прави Жорето си е чист пиджи бек и ако го настои както требе не би трябвало да нема проблеми според мен, въпроса е в самия подход при настроиката щото наистина alx е прав като казва че една грешка може да е фатална.
Тук не съм съгласен се теб,пиджи бек е систем която се връзва към съществуваща система на колата т.е. трябва да запазиш съществуващата система за да работи пиджи бек-а. В моя случай CIS-E изчезва напълно, сменя се всичко (инжектори,колектори,датчици, throttlebody-то и т.н.). Мегаскурта е стандалон система която за момента управлява само горивото.
TURBO Maniak написа:Ако Жорето иска да кара на 1 бар на 6000-6500 оборота, нема да му е трудно да настрои тайминга.
Общо взето това е идеата само дето оборoтите ще са 7000-7500 (7000 - червената линия, 7500 е прекъсвача), холд бууст-а ще е 1 бар.
TURBO Maniak написа:нема да е зле ако все пак си вземе един монитор на температурата на изходящите газове по който мноо добре може да се ориентира за това дали е настоен добре игнишън тайминга и при необходимост бързо да коригира.
Задължително ще си взема такъв тъй като ще ми спести доста ядове при настройването.
TURBO Maniak написа:Все пак аз съм на мение че настойката на електрониката не един мотор при такива огромни интервенции по него, като поставяне на турбо на атмосферен мотор, въобще не е лесна работа и също така съм убеден че кола със стрийт настойки ако се качи след това на дино ще се добават още кончета и нютонметри отгоре и овсен това режимът на работа ще бъде и по сейф. Според мен настойката на електрониката е второто по важност нещо във такъв проект след осигуряването на парите за него и това нещо въобще не е толкова просто колкото и на мен даже ми се иска да бъде.
Туки си прав, никак няма да е лесно но това не означава че е невъзможно. Спор няма че е най-добре да се настрои на дуно но за съжаление в БГ няма такова

Postman написа:Освен това предполагам, че докато дойде време за МАП-ване на meqascuirt-a Жорето вече ще има wide band O2 sensor, който лично аз ще се постарая да му намеря.
И аз се надявам да съм с wide band O2 sensor, тъй като meqasquirt-a може да работи и с wide band O2 sensor

TURBO Maniak написа:Ти май не четеш бре Жорето каза "вече съм намерил , той ползва същата конфигурация MegaSquirt + EDIS само дето е без турбо. Разбрах ме се да ми прати картите за фуел и игнишъна те ще ми послужат като база за мойте настройки" та от това което казва аз разбирам че основата която ще се ползва ще е от амосферен мотор т.е това е гореописания от мен сложен вариянт, но като е сложен не значи че е невъзможен все пак, но ако ти присъстваш на МАПването ще се убедиш че не в никакъв случай толкова лесно колкото си го представяш ти.
това е абсолутно точно но искам да допълня че в момента разговарям с пича с турбо МБ-то за неговите карти. Проблема е че ползваме различни системи и няма да могат да се заредят директно. Според мен МАПването е един доста сложен процес на който трябва да се обърне много голямо внимание....иначе сбогом на двигателя.
TURBO Maniak написа:но това за което говорим никой не го е правил още в тази държава и според мен е леко тъпо да се гледа на това все едно не е кой знае колко сложно
Да ти кажа аз изобщо не гледам по този начин върху този проект даже ми се струва много сложен и предполагам че ще ми отнеме доста време. А това че никой не го е правил до момента изобщо не ме притеснява, рано или късно някой трябва да го направи....то и никой не беше слагал М5 мотор в Е36 но КАМИКАДЗЕ го направи

TURBO Maniak написа:ако има бутала и биели може би бих пробвал но със оригиналния мотор никога не бих се навил
ми много се замислям по въпроса с буталата и както е тръгнало май и тях ще сменям, кат се прави да се прави както си трябва


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
жоре провери тези линкове, има хубави работи и не много скъпи!!!
http://www.injectionperfection.com тук прегледаи микротек!!
http://www.enginemanagement.com.au/index.php
http://www.link-electro.co.nz/lem.html
цените са в австралииски долари 1USD$=1,36AUD$
http://www.sdsefi.com/specific.html тва за 1000 US$ е еку +доста
джаджи
надявам се да ти бъда полезен, ако не на тебе то на другите
http://www.injectionperfection.com тук прегледаи микротек!!
http://www.enginemanagement.com.au/index.php
http://www.link-electro.co.nz/lem.html
цените са в австралииски долари 1USD$=1,36AUD$
http://www.sdsefi.com/specific.html тва за 1000 US$ е еку +доста
джаджи

надявам се да ти бъда полезен, ако не на тебе то на другите

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Забравих да кажа че мегаскуирта има една готина функция - Data mapper :
която работи и с wideband sensor
така че за парите си системката не е никак зле

която работи и с wideband sensor
MSLVV can be set for either narrow-band or wide-band oxygen sensor readings
така че за парите си системката не е никак зле

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Ето още един за М20
Снимките са големи затова ви давам линк само
http://www.rikskriminalen.nu/diffusion/ ... 107237.jpg
http://www.rikskriminalen.nu/diffusion/ ... 107237.jpg
Тва ме кефи доста

Снимките са големи затова ви давам линк само
http://www.rikskriminalen.nu/diffusion/ ... 107237.jpg
http://www.rikskriminalen.nu/diffusion/ ... 107237.jpg
Тва ме кефи доста


[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Re: Някаква грешка е станала
Postman написа:Ами аз не говоря за тези данни, който е използвал пича с MegaSquirt-a, а данните на батката, дето е ползвал ТЕС3 и е надувал пак на 1 бар.
Хехехех недей ме кара да си мисля че ще използваш данни от една система за да мапнеш друга при положение че едната и другата немат абсолютно нищо общо.....просто това звучи отчайващо налудничево


Postman написа:За другите неща мога да кажа само едно - съвсем скоро ще си говориме пак за тях и тогава ще ти припомня думите ти, а дори за по-елегантно ще ти пращам линк точно към тази тема![]()
![]()
.
Жално че нема да присъствам на първия в БГ опит за МАПване осъществен от Постман и да се смея зверски на физиономиите му......и да му припомням темата в която пишеше "ще видиш ти мога или не мога аз"



Postman написа:Никъде не съм написал че е лесно без Дино, но съм 100% убеден че е възможно и съвсем скоро ще видиш че съм бил прав.
Ако е съвсем скоро, ти ще разбереш колко крива ти е била представата за това което си мислиш че е безпроблемно за човек със толкова теоретична подготовка като теб

55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани